Mody

Mody to karty, w które można wyposażyć Warframe, Archwing, Broń oraz Towarzyszy, aby zwiększyć ich obrażenia, moc, wytrzymałość, prędkość, umiejętności lub ogólną użyteczność. Mody mogą dodawać Pasywne Moce, Aktywne Moce, Zachowania Towarzyszy oraz Umiejętności. Mody mogą być w każdej chwili przełożone z jednego przedmiotu do drugiego bez żadnych konsekwencji.

Obecnie istnieje około 1000 modów w grze, nie wliczając w to Modów Riven oraz Modów Uszkodzonych.

Nabywanie[edytuj | edytuj kod]

Atrybuty[edytuj | edytuj kod]

Mody mają 10 parametrów, wszystkie widoczne na karcie.

  1. Typ: Symbol, który wskazuje, czy mod jest Aurą, Postawą, modem Mody Zestawu, modem Exilus czy modem Riven. Miejsce to jest puste przy zwykłych modach.
  2. Wymagana pojemność i polaryzacja: Ilość punktów, których potrzebuje mod, aby mógł zostać wyposażony oraz jego polaryzacja.
  3. Nazwa: Unikalna nazwa moda.
  4. Efekt: Opis atrybutów danego moda. W przypadku moda riven może być ujemna.
  5. Typ: Również typ moda, tyle że opisany, a nie w formie symbolu.
  6. Poziom: Ilość poziomów danego moda. Od 1 do 10.
  7. Dopasowanie: Jeżeli wyposażymy się w kilka modów jednakowego zestawu, wzrośnie jego dopasowanie, co z kolei zwiększy % pasywnego atrybutu zestawu.
  8. Wymagana MR: Wymagana Ranga Mistrzostwa do założenia danego moda riven.
  9. Cykl: Ilość cyklów Kuvy, której został poddany dany mod.
  10. Rzadkość: Określa rzadkość moda poprzez kolor i wygląd obramowania.

Typ[edytuj | edytuj kod]

Każdy mod może być użyty w przypisanym typie przedmiotu, a może nim być Warframe, Archwing, K-Drive, Broń, Towarzysz.

Pojemność[edytuj | edytuj kod]

Uzbrojenie w grze Warframe posiada ograniczoną pojemność na mody. Pojemność ta wzrasta wraz ze zwiększaniem poziomu przedmiotu i jest mu równa (30 punktów maksymalnie). Aby podwoić pojemność, należy użyć Reaktor Orokin64.png Reaktora Orokin (Warframe , Towarzysze ) lub Katalizator Orokin64.png Katalizatora Orokin (Broń). Minimalna wartość pojemności na mody jest równa poziomowi Mistrzostwa .

Pojemność na mody:

  • Towarzysze posiadają 10 slotów.
  • Broń ma ich 8, jednak broń biała posiada dodatkowo slot Postawy.
  • Zbroje Warframe mają 8 oraz dodatkowo slot Exilus oraz Aury.

Aury oraz Postawy dodają dodatkowo od 1 do 18 punktów pojemności na mody.

Polaryzacja[edytuj | edytuj kod]

Główny Artykuł: Polaryzacja

Niektóre sloty są "spolaryzowane". Każdy rodzaj polaryzacji ma unikalny symbol. Wkładanie modów do slotów o zgodnej polaryzacji zmniejszy koszt pojemności moda o 50% (zaokrąglane w górę). Wkładanie modów o różnej polaryzacji zwiększy koszt o 25% pojemności modów.

Ranga[edytuj | edytuj kod]

Mody posiadają skalę 10 poziomową (zazwyczaj od 3-5). Zwiększanie rangi zwiększa bonusy przyznawane przez mody, ale też wzrasta wymagana pojemność.

Rzadkość[edytuj | edytuj kod]

Mody różnią się w zależności od rzadkości. Rzadkość można rozpoznać po kolorze obramowania oraz po ilości diamentów widocznych u góry danego moda.

AtypowyRozkwitAni.gif VitalityAng.png Szybkie Odbicie.png BudowaA.png Ciągłość Prime.png Rivenfurax.png

Atypowy

Powszechny
♦♦
Nieprzeciętny
♦♦♦
Rzadki
♦♦♦♦
Legendarny
♦♦♦♦♦
Riven

Wartość Konklawe[edytuj | edytuj kod]

Punkty Konklawe były specjalną punktacją odnoszącą się do trybu Konklawe. Na podstawie ich wartości była dobierana drużyna. Kiedyś Taktyczne Alarmy wymagały odpowiedniej ilości Punktów Konklawe, zwykle dość niskiej, aby dany Alarm stanowił wyzwanie.

Gdy zostało wprowadzone Konklawe 2.0, punkty przestały być używane w trybie Konklawe.

Odkąd weszła aktualizacja Srebrzysty Gaj, Punkty Konklawe przestały być używane.

Grupowanie i Sprzedawanie[edytuj | edytuj kod]

Od czasu Aktualizacji 12 mody tego samego typu i poziomu fuzji są wyświetlane jako grupa modów z wyświetloną ich liczbą w lewym górnym rogu moda. Ta funkcja została wprowadzona w celu zmniejszenia rozmiarów kolekcji modów i przyspieszenia procesu sprzedawania modów. Można sprzedać pojedynczy mod, ich całą grupę lub wybrać dowolną liczbę duplikatów do sprzedaży.

System grupowania znalazł zastosowanie również w procesie fuzji. Można zniszczyć wybrane przez nas mody, aby pozyskać z nich Endo, które później wykorzystamy do ulepszenia innych modów.

Instalowanie[edytuj | edytuj kod]

Aby zainstalować mod, wystarczy przeciągnąć go z kolekcji do slotu w zbroi Warframe/broni/Towarzyszu (trzeba wejść w Arsenał, a następnie na wybranym pancerzu Warframe/broni/Towarzyszu wybrać Ulepszenia). Jeżeli pojemność broni jest równa lub większa niż wymagana przez dany mod, to zostanie on zainstalowany, a pojemność zostanie zredukowana do czasu usunięcia konkretnego moda. Potrzebna pojemność jest zależna od polaryzacji:

  • Pasująca polaryzacja zmniejsza potrzebną pojemność o 50%.
  • Różne polaryzacje zwiększają potrzebną pojemność o 25%.

Łączenie modów[edytuj | edytuj kod]

W grze nie ma możliwości instalowania duplikatów konkretnego moda do tej samej broni/Warframe; czyli nie możemy włożyć do broni dwóch modów Uderzenie Szerszenia. To samo tyczy się zwykłych modów oraz Modów Prime; nie założymy Ciągłości oraz Ciągłości Prime do tego samego Warframe. Natomiast możemy instalować mody, które posiadają identyczne statystki; na przykład Witalność oraz Wigor.

Dla modów zwiększających Tarcze, Życie lub Energię bonus jest naliczany od podstawowych statystyk danego Warframe.

Mody zwiększające obrażenia i dodające specjalne typy obrażeń łączą się ze sobą oraz mogą być wykorzystane do zwiększenia obrażeń całkowitych. Połączenie dwóch żywiołów zmienia je w kombinacje o całkowicie nowych przelicznikach.

Fuzja[edytuj | edytuj kod]

Główny Artykuł: Fuzja

Siła modów może być zwiększona w procesie Fuzji. Aby zwiększyć poziom moda, wymagana jest odpowiednia ilość Endo.

Specjalne Mody[edytuj | edytuj kod]

Mody Parazon[edytuj | edytuj kod]

Automatyczny Włam.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Parazon

Specjalne mody, dzięki którym można ułatwić hakowanie oraz wzmocnić sam Parazon.

Mody Requiem[edytuj | edytuj kod]

Fass.png
Główny Artykuł: Mody Requiem

Mody są specjalną podkategorią Modów Parazon. Każdy z nich posiada enigmatyczny fragment całkowitej Sekwencji Requiem, która jest jedynym sposobem na trwałe zerwanie Ciągłości Licza Kuvy.

Mody Aury[edytuj | edytuj kod]

Korodująca Projekcja.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Aur

Specjalne mody oddziałujące na całą drużynę i zwiększające maksymalną pojemność modów Warframe.

Mody Postawy[edytuj | edytuj kod]

Krwawiąca Wierzba.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Postawy

Specjalne mody Broni Białej. Zwiększają maksymalną pojemność modów broni i odblokowują unikalne kombinacje ataków.

Mody Exilus[edytuj | edytuj kod]

Awiator.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Exilus

Skupiają się na mobilności i można je umieścić w specjalnie wyznaczonym dla nich slocie lub w zwykłym. Slot Exilus musi być uprzednio odblokowany Adapterem Exilus.

Mody Modyfikacji[edytuj | edytuj kod]

Cień Dymu.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Modyfikacji

Oferowane przez Syndykaty, zapewniają wzmocnienie konkretnej broni, Warframe lub Archwinga.

Mody Konklawe[edytuj | edytuj kod]

Gaz Łzawiący.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Konklawe

Mody, które można nabyć w Syndykacie Konklawe i mogą być używane jedynie w tym trybie.

Mody Koszmaru[edytuj | edytuj kod]

VigorModU145.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Koszmaru

Mody posiadające podwójne statystyki. Mogą być nabyte jedynie poprzez ukończenie misji w Trybie Koszmaru.

Mody Skażone[edytuj | edytuj kod]

UlotnaEkspertyza.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Skażone

Skażone mody pochodzą ze skarbca na Wraku Orokin. Aby się do niego dostać, musimy być wyposażeni w specjalny Smoczy Klucz. Te mody posiadają dwie statystyki; jedną pozytywną i drugą negatywną.

Mody Akolitów[edytuj | edytuj kod]

Lista Ofiar.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Akolitów

Specjalne mody, które wypadają z Akolitów Stalkera. Są podobne do Modów Skażonych, ponieważ bonusowa statystyka nie jest przyznawana ot tak. W ich przypadku trzeba trafić w głowę, przeładować broń lub zabić, aby otrzymać bonus na ograniczony czas.

Mody Zestawu[edytuj | edytuj kod]

Wróżbiarskie Sekrety.png
Główny Artykuł: Mody Zestawu

Mody Zestawu są modami broni oraz Warframe, które działają jak zwykłe mody, lecz posiadają dodatkowy efekt, gdy wyposażymy kilka modów z tego samego zestawu. Zestaw możemy rozróżnić dzięki ich prefiksie: Gladiatorskie, Mroczne, Myśliwskie, Przeklęte, Strażnicze, Wróżbiarskie.

Mody Uszkodzone[edytuj | edytuj kod]

Gwintowanie.png
Główny Artykuł: Mody Uszkodzone

Słabsze wersje oryginalnych modów, które są automatycznie podnoszone podczas misji Nagroda Vora oraz po pokonaniu widma Złącza Merkurego. Kiedyś były nazywane "Wadliwymi".

Mody Amalgam[edytuj | edytuj kod]

Gwintowanie Amalgam.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Amalgam

To mody dla Warframe lub broni, które są kombinacją ("Amalgamacją") dwóch istniejących modów, na przykład: Gwintowanie Amalgam stanowi połączenie Gwintowania oraz Pośpiechu. Mody te dają korzyści dwóch modyfikacji, jednak o słabszym efekcie.

Mody Prime[edytuj | edytuj kod]

Ciągłość Prime.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Prime

Wzmocnione wersje oryginalnych modów, które kupuje się od Baro Ki'Teer'a w zamian za Dukaty.png Dukaty za wyjątkiem trzech modów: Furia Prime, Wigor Prime i Rozrywacz Prime, które zdobywa za zalogowanie się do gry w dniu 200/400/600 i nie można nimi handlować. 

Mody Riven[edytuj | edytuj kod]

Rivenfurax.png
Główny Artykuł: Mody Riven

Mody Riven są specjalnymi Modami broni, które mogą posiadać do 4 różnych statystyk, czasami negatywnych. Jeden Riven do karabinu jest przyznawany za ukończenie Zadania Wewnętrzna Wojna. Więcej Modów Riven możemy zdobyć, wykonując misje Mobilizacji. Gdy pozyskamy Moda Riven, jest on zapieczętowany i nie posiada żadnych statystyk. Aby go odkryć, musimy wykonać specjalne wyzwanie, które jest na nim opisane. Jedyny sposób na pozyskanie gotowych Modów Riven, jest zakup od innego gracza. Zapieczętowany Mod Riven możemy wyposażyć w każdą broń (Karabin, Strzelbę, Pistolet, Broń Białą), jednak po jego odkryciu staje się on unikalny dla konkretnej broni.

Mody Atypowe[edytuj | edytuj kod]

Atypowy Rozkwit.png
Główny Artykuł: Kategoria:Mody Atypowe

Nie zapewniają żadnej pozytywnej czy negatywnej statystyki. Wywołują jedynie dziwne, humorystyczne efekty. Paradoksalnie są one jednymi z najrzadszych i najtrudniejszych do zdobycia modów.

Listy modów[edytuj | edytuj kod]

Pokaż listę Mody Warframe

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość Podkategoria
Antytoksyna Dodaje odporność na obrażenia Toxin b.png Toksyn Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Awiator Zmniejsza otrzymane obrażenia, będąc w locie Dblack.png Powszechny Brak
Amortyzacja Zwiększa odporność na obrażenia podczas Powalenia Dblack.png Rzadki Brak
Budowa Przyspiesza wstawanie po Powaleniu
Zwiększa Czas Trwania Umiejętności
Bar.png Rzadki Mody Koszmaru
Błyskawiczna Odporność Zmniejsza czas trwania Statusu Dblack.png Rzadki Brak
Ciągłość Zwiększa Czas Trwania Umiejętności Vblack.png Rzadki Brak
Ciągłość Prime Zwiększa Czas Trwania Umiejętności Vblack.png Prime Brak
Ciężki Upadek Upadek z wysoka zadaje obrażenia falą uderzeniową Bar.png Nieprzeciętny Brak
Diamentowa Skóra Dodaje odporność na obrażenia Radiation b.png Radiacji Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Gladiatorska Egida Zwiększa pancerz Dblack.png Powszechny Mody Zestawu
Gladiatorska Finezja Pobiera energię, żeby powstrzymać zabójcze obrażenia Dblack.png Rzadki Mody Zestawu
Gladiatorskie Postanowienie Zwiększa życie Dblack.png Nieprzeciętny Mody Zestawu
Izolacja Dodaje odporność na obrażenia Cold b.png Zimna Dblack.png Powszechny Brak
Intensyfikacja Zwiększa Siłę Umiejętności Vblack.png Rzadki Brak
Intruz Zwiększa czas hakowania Bar.png Powszechny Brak
Mistrz Złodziejski Dodaje szansę na otwarcie zamkniętych szafek Bar.png Rzadki Brak
Myśliwska Adrenalina Przekształca obrażenia w życie na energię Vblack.png Powszechny Mody Zestawu
Męstwo Dodaje szansę na zignorowanie Powalenia
Zwiększa szybkość odnawiania Tarcz
Bar.png Rzadki Mody Koszmaru
Nieugięta Wola Zmniejsza szybkość Wykrwawiania się Dblack.png Rzadki Brak
Opływowy Kształt Zwiększa prędkość zmiany broni
Zwiększa prędkość wślizgu
Zmniejsza tarcie
Bar.png Rzadki Mody Koszmaru
Odbicie Obrażenia są odbite z powrotem do atakujących podczas blokowania Dblack.png Powszechny Brak
Opancerzona Zwinność Zwiększa pancerz
Zwiększa szybkość Sprintu
Dblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Ogniotrwałość Dodaje odporność na obrażenia Heat b.png Ognia Dblack.png Powszechny Brak
Ograniczony Umysł Zwiększa Czas Trwania Umiejętności
Zmniejsza Zasięg Umiejętności
Dblack.png Rzadki Mody Skażone
Odwet Dodaje szansę na zadanie obrażeń Electricity b.png Elektrycznych wrogom atakującym w zwarciu Dblack.png Rzadki Brak
Przepływ Zwiększa Maksymalną energię Bar.png Rzadki Brak
Przepływ Prime Zwiększa Maksymalną energię Bar.png Prime Brak
Poduszka Magnetyczna Zwiększa szybkość wślizgu
Zmniejsza tarcie
Bar.png Nieprzeciętny Brak
Piorunochron Dodaje odporność na obrażenia Electricity b.png Elektryczne Dblack.png Powszechny Brak
Przeforsowanie Zwiększa Zasięg Umiejętności
Zmniejsza Siłę Umiejętności
Dblack.png Rzadki Mody Skażone
Prowokacja Zwiększa zadawane obrażenia podczas Wykrwawiania Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Pośpiech Zwiększa szybkość Sprintu Bar.png Nieprzeciętny Brak
Przejściowe Wzmocnienie Zwiększa Siłę Umiejętności
Zmniejsza Czas Trwania Umiejętności
Vblack.png Rzadki Mody Skażone
Płaszcz Ciepła Zmniejsza tracone Tarcze przez obrażenia Cold b.png Zimna Dblack.png Powszechny Brak
Przekierowanie Zwiększa maksymalną pojemność Tarcz Dblack.png Powszechny Brak
Równowaga Zapewnia energię, gdy podnosimy Kule Życia
Zapewnia życie, gdy podnosimy Kule Energii
Bar.png Nieprzeciętny Brak
Rozciągnięcie Zwiększa Zasięg Umiejętności Bar.png Nieprzeciętny Brak
Szybkie Odbicie Zwiększa szybkość odnawiania Tarcz Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Szał Obrażenia zadane w życie odnawiają energię Vblack.png Rzadki Brak
Stalowe Włókna Zwiększa pancerz Dblack.png Powszechny Brak
Stabilna Postawa Dodaje szansę na zignorowanie Powalenia Dblack.png Rzadki Brak
Strażniczy Pościg Zwiększa pole wykrywania wrogów Bar.png Powszechny Mody Zestawu
Strażniczy Wigor Zwiększa regenerację Tarcz Dblack.png Powszechny Mody Zestawu
Ślepa Furia Zwiększa Siłę Umiejętności
Zmniejsza Wydajność Umiejętności
Vblack.png Rzadki Mody Skażone
Trzeźwe Myślenie Pobiera energię, żeby powstrzymać zabójcze obrażenia Dblack.png Rzadki Brak
Ulotna Ekspertyza Zwiększa Wydajność Umiejętności
Zmniejsza Czas Trwania Umiejętności
Bar.png Rzadki Mody Skażone
Wróżbiarskie Porozumienie Zwiększa pojemność Tarcz Dblack.png Powszechny Mody Zestawu
Wróżbiarska Wiadomość Zwiększa Czas Trwania Umiejętności Bar.png Powszechny Mody Zestawu
Wróżbiarski Zasięg Zwiększa Zasięg Umiejętności Bar.png Powszechny Mody Zestawu
Wróżbiarskie Sekrety Zwiększa Siłę Umiejętności Bar.png Powszechny Mody Zestawu
Wyczucie Wroga Wyświetla wrogów na minimapie Bar.png Rzadki Brak
Wybicie Przyspiesza wstawanie po Powaleniu Bar.png Rzadki Brak
Wrodzony Talent Zwiększa szybkość używania Mocy Bar.png Rzadki Brak
Wigor Zwiększa maksymalne życie
Zwiększa maksymalną pojemność Tarcz
Dblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Wigor Prime Zwiększa maksymalne życie
Zwiększa maksymalną pojemność Tarcz
Dblack.png Prime Brak
Witalność Zwiększa maksymalne życie Dblack.png Powszechny Brak
Zasłona Odbijająca Warframe może automatycznie zablokować nadchodzące ataki i zawsze zablokuje pewne specjalne ataki Dblack.png Rzadki Brak
Zmniejszony Opór Zwiększa Wydajność Umiejętności Bar.png Rzadki Brak
Złodziejski Zmysł Wyświetla lokalizację kontenerów i surowców na mini-mapie
Sprawia, że mody stają się widoczne przez ściany
Bar.png Powszechny Brak

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadki
Aura EMP Zmniejsza celność jednostek IconCorpusB.png Corpus. Dblack.png Nieprzeciętny
Detektor Łupu Wyświetla lokalizację kontenerów i surowców na mini-mapie oraz podświetla mody przez ściany. Bar.png Nieprzeciętny
Doładowane Ostrza Zwiększa szansę statusu i obrażenia efektu statusu naładowanych ataków bronią białą. Dblack.png Rzadki
Krótkie Wytchnienie Daje Tarczę równą % zużytej Energii. Ability.png Nieprzeciętny
Korodująca Projekcja Zmniejsza wrogi Pancerz. Bar.png Nieprzeciętny
Muskulatura Zwiększa maksymalne Życie. Dblack.png Nieprzeciętny
Odporność Na Toksyny Zmniejsza obrażenia od Toxin b.png Toksyn. Dblack.png Nieprzeciętny
Odnowa Zapewnia bezustanną regenerację Życia. Dblack.png Nieprzeciętny
Rosnąca Siła Zwiększa Siłę Mocy, gdy wróg będzie mieć na sobie efekt statusu. Vblack.png Rzadki
Syfon Energii Zapewnia bezustanną regenerację Energii. Bar.png Nieprzeciętny
Spowolnienie Plagi Zmniejsza prędkość pobliskich jednostek IconInfestedB.png Plagi. Dblack.png Nieprzeciętny
Szabrowanie Amunicji Pistoletowej Zwiększa pozyskaną amunicję dla pistoletów. Bar.png Nieprzeciętny
Szabrowanie Amunicji Karabinowej Zwiększa pozyskaną amunicję dla karabinów. Bar.png Nieprzeciętny
Szabrowanie Amunicji Do Strzelb Zwiększa pozyskaną amunicję dla strzelb. Bar.png Nieprzeciętny
Szabrowanie Amunicji Snajperskiej Zwiększa pozyskaną amunicję dla karabinów snajperskich. Bar.png Nieprzeciętny
Szybka Kabura Zwiększa prędkość zmiany broni. Bar.png Nieprzeciętny
Stańmy Razem Zwiększa Pancerz. Dblack.png Nieprzeciętny
Stalowa Szarża Zwiększa obrażenia broni białej. Vblack.png Nieprzeciętny
Wyrafinowany Strzelec Zwiększa obrażenia karabinów snajperskich. Vblack.png Nieprzeciętny
Wykrywacz Wrogów Pokazuje wrogów na mini-mapie. Bar.png Nieprzeciętny
Wzmacniacz Pistoletu Zwiększa obrażenia broni bocznej. Vblack.png Nieprzeciętny
Wzmacniacz Karabinu Zwiększa obrażenia karabinów. Vblack.png Nieprzeciętny
Zakłócenie Tarczy Zmniejsza Tarcze wrogów. Bar.png Nieprzeciętny
Wzmacniacz Strzelby Zwiększa obrażenia strzelb. Vblack.png Nieprzeciętny
Wspomagacz Sprintu Zwiększa prędkość sprintu. Bar.png Nieprzeciętny

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Awiator Zmniejsza otrzymywane obrażenia, będąc w locie. Dblack.png Powszechny
Amortyzacja Zwiększa odporność na obrażenia podczas powalenia. Dblack.png Rzadki
Błona Lotna Wydłuża czas trwania szybowania w locie oraz przyczepienia się ściany. Bar.png Nieprzeciętny
Ciężki Upadek Tworzy falę uderzeniową po upadku na ziemię z dużej wysokości. Bar.png Nieprzeciętny
Dryf Zwinności Zmniejsza otrzymywane obrażenia, będąc w locie i zmniejsza celność wrogów. Dblack.png Rzadki
Dryf Współdziałania Zwiększa siłę Aury oraz jej efektywność. Bar.png Rzadki
Dryf Sprytu Zwiększa prędkość wślizgu, zmniejsza tarcie i zwiększa Zasięg Mocy. Vblack.png Rzadki
Dryf Wytrzymałości Zwiększa maksymalną Energię oraz prędkość manewrów. Ability.png Rzadki
Dryf Siły Zwiększa Siłę Mocy i daje szansę na odporność na powalenie. Ability.png Rzadki
Dryf Ukrycia Zwiększa wykrywanie wrogów na mini-mapie oraz czas szybowania i przyczepienia do ściany. Bar.png Rzadki
Dryf Prędkości Zwiększa prędkość sprintu oraz prędkość używania Umiejętności. Vblack.png Rzadki
Histeryczna Napaść Valkyr może rzucać się na wrogów, będąc w Histerii, zadając obrażenia przy kontakcie. Ability.png Rzadki
Intruz Zmniejsza trudność hakowania konsol. Bar.png Powszechny
Kroczący W Ogniu Zwiększa prędkość Wyskoku Balistycznego, wydłuża czas trwania szybowania w locie oraz przyczepienia się ściany, dodaje obrażenia Heat b.png Ogniste do Wyskoku Balistycznego. Vblack.png Rzadki
Lodowate Źródło Zwiększa prędkość Wyskoku Balistycznego, wydłuża czas trwania szybowania w locie oraz przyczepienia się ściany, dodaje obrażenia Cold b.png Zimna do Wyskoku Balistycznego. Dblack.png Rzadki
Mistrz Złodziejski Daje szansę na otwarcie zamkniętych szafek. Bar.png Rzadki
Miażdżące Manewry Zwiększa prędkość Wyskoku Balistycznego, wydłuża czas trwania szybowania w locie oraz przyczepienia się ściany, dodaje obrażenia Impact b.png Miażdżące do Wyskoku Balistycznego. Dblack.png Nieprzeciętny
Odwet Daje szansę na zadanie obrażeń Electricity b.png Elektryczne wrogom, którzy zadadzą obrażenia w Tarcze Warframe atakiem bronią białą. Dblack.png Rzadki
Oszroniony Przeskok Daje czysto kosmetyczną animację Cold b.png Zimna do Wyskoku Balistycznego. Vblack.png Rzadki
Opancerzona Odnowa Zapewnia odporność na obrażenia, będąc powalonym. Zmniejsza dystans wślizgu. Dblack.png Nieprzeciętny
Opływowy Kształt Zwiększa prędkość zmiany broni, wślizgu oraz zmniejsza tarcie. Bar.png Rzadki
Płaszcz Ciepła Zwiększa odporność Tarcz Warframe na warunki Cold b.png Zimna na oblodzonych mapach. Dblack.png Powszechny
Prędkość Ucieczkowa Zapewnia Novie i jej sojusznikom zwiększoną prędkość ruchu po Teleportacji. Ability.png Rzadki
Pęd Błyskawicy Zwiększa prędkość Wyskoku Balistycznego, wydłuża czas trwania szybowania w locie oraz przyczepienia się ściany, dodaje obrażenia Electricity b.png Elektryczne do Wyskoku Balistycznego. Vblack.png Rzadki
Poduszka Magnetyczna Zwiększa prędkość wślizgu, zmniejsza tarcie. Bar.png Nieprzeciętny
Próg Bólu Przyspiesza otrząsanie się Warframe. Bar.png Rzadki
Przebijający Krok Zwiększa prędkość Wyskoku Balistycznego, wydłuża czas trwania szybowania w locie oraz przyczepienia się ściany, dodaje obrażenia Puncture b.png Przebijające do Wyskoku Balistycznego. Bar.png Nieprzeciętny
Pośpiech Zwiększa prędkość sprintu. Bar.png Nieprzeciętny
Stabilna Postawa Zwiększa szansę na odporność na powalenie. Dblack.png Rzadki
Tnący Zakręt Zwiększa prędkość Wyskoku Balistycznego, wydłuża czas trwania szybowania w locie oraz przyczepienia się ściany, dodaje obrażenia Slash b.png Tnące do Wyskoku Balistycznego. Vblack.png Nieprzeciętny
Toksyczny Lot Zwiększa prędkość Wyskoku Balistycznego, wydłuża czas trwania szybowania w locie oraz przyczepienia się ściany, dodaje obrażenia Toxin b.png Toksyczne do Wyskoku Balistycznego. Bar.png Rzadki
Toksyczne Wyniesienie Daje czysto kosmetyczną animację Toxin b.png Toksyczną do Wyskoku Balistycznego. Vblack.png Rzadki
Woltaiczna Lanca Daje czysto kosmetyczną animację Electricity b.png Elektryczną do Wyskoku Balistycznego. Vblack.png Rzadki
Wyczucie Wroga Wyświetla wrogów na mini-mapie na większym obszarze. Bar.png Rzadki
Wybicie Przyspiesza wstawanie po powaleniu. Bar.png Rzadki
Walc Mesy Pozwala Mesie poruszać się z połową bazowej prędkości podczas używania Rozjemcy. Ability.png Rzadki
Zmobilizuj Zwiększa prędkość Wyskoku Balistycznego, wydłuża czas trwania szybowania w locie oraz przyczepienia się ściany. Bar.png Nieprzeciętny
Złodziejski Zmysł Dodaje radar surowców na mini-mapie. Bar.png Powszechny

Pokaż listę Mody Archwing

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Bezstratne Przeniesienie Zwiększa Czas Trwania Umiejętności Dblack.png Rzadki
Dopalacze Hyperion Zwiększa prędkość Sprintu Bar.png Rzadki
Dopalenie (Archwing) Modyfikacja Elytrona do Odpowietrzenia Rdzenia Ability.png Rzadki
Inwersja Energetyczna Zwiększa pojemność Tarcz Dblack.png Powszechny
Kinetyczna Dywersja Otrzymane obrażenia w Życie odnawiają energię Vblack.png Rzadki
Mróz Modyfikacja Itzala do Kosmicznego Zmiażdżenia Ability.png Rzadki
Obrona Doskonała Zwiększa szybkość odnawiania się Tarcz Dblack.png Nieprzeciętny
Pokrycie Argonowe Zwiększa Pancerz Dblack.png Powszechny
Pole Energetyczne Modyfikacja Odonaty do Skorupy Energetyczneej Ability.png Rzadki
Przekierowanie Systemu Zwiększa Wydajność Umiejętności Bar.png Rzadki
Transformator Morficzny Zwiększa Siłę Umiejętności Vblack.png Rzadki
Transformator Morficzny Prime Zwiększa Siłę Umiejętności Vblack.png Prime
Wzmacniacz Energii Zwiększa Zasięg Umiejętności Bar.png Nieprzeciętny
Zwiększona Wytrzymałość Zwiększa Życie Dblack.png Nieprzeciętny
Zasilanie Pomocnicze Zwiększa maksymalną energię Vblack.png Nieprzeciętny

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Automatyczny Spust Zwiększa Szybkostrzelność Vblack.png Rzadki
Celownik Optyczny Zwiększa Szansę na Obrażenia Krytyczne Bar.png Powszechny
Jadowity Magazynek Dodaje Obrażenia Toxin b.png Toksyczne Dblack.png Nieprzeciętny
Komora Magmowa Zwiększa Obrażenia Heat b.png Ognia i Szansę Statusu Vblack.png Rzadki
Naelektryzowana Lufa Dodaje Obrażenia Electricity b.png Elektryczne Bar.png Nieprzeciętny
Pociski Zapalające Dodaje Obrażenia Heat b.png Ognia Vblack.png Nieprzeciętny
Podwójne Pociski Dodaje Wielostrzał Vblack.png Rzadki
Powiększenie Magazynka Zwiększa Pojemność Magazynka Bar.png Powszechny
Przyspieszony Podajnik Zwiększa Charge Rate Dblack.png Nieprzeciętny
Polarny Magazynek Dodaje Obrażenia Cold b.png Zimna Dblack.png Nieprzeciętny
Pokrycie Lufy Rubedo Zwiększa Podstawowe Obrażenia Vblack.png Nieprzeciętny
Wybuch Komety Dodaje Obrażenia Impact b.png Miażdżące Bar.png Rzadki
Wydrążone Pociski Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack.png Rzadki
Wiertło Kwazara Dodaje Obrażenia Puncture b.png Przebijające Bar.png Rzadki
Zmodyfikowana Amunicja Zwiększa Szansę Statusu Dblack.png Nieprzeciętny
Zodiakalny Strzęp Dodaje Obrażenia Slash b.png Tnące Bar.png Rzadki

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Astralne Cięcie Zwiększa PodstawoweSlash b.png Tnące Obrażenia Bar.png Rzadki
Furor Zwiększa Prędkość Ataku Vblack.png Nieprzeciętny
Galwanizowane Ostrze Dodaje Obrażenia Electricity b.png Elektryczne Bar.png Nieprzeciętny
Gwiezdna Autopsja Zabójstwa Bronią Białą wykonują Skany Dblack.png Rzadki
Hartowane Ostrze Zwiększa Szanse na Obrażenia Krytyczne Vblack.png Powszechny
Krwawiąca Krawędź Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack.png Powszechny
Lodowata Krawędź Dodaje Obrażenia Cold b.png Zimna Dblack.png Nieprzeciętny
Meteorytowa Katastrofa Zwiększa Podstawowe Impact b.png Miażdżące Obrażenia Bar.png Rzadki
Nagłe Uderzenie Zwiększa Szansę Statusu Dblack.png Powszechny
Parząca Stal Zwiększa Obrażenia Heat b.png Ognia i Szansę Statusu Vblack.png Rzadki
Płonąca Stal Dodaje Obrażenia Heat b.png Ognia Bar.png Nieprzeciętny
Prześwit Nebuli Zwiększa Podstawowe Puncture b.png Przebijające Obrażenia Bar.png Rzadki
Tnąca Krawędź Zwiększa Podstawowe Obrażenia Vblack.png Powszechny
Trujące Żądło Dodaje Obrażenia Toxin b.png Toksyczne Bar.png Nieprzeciętny
Wydłużenie Zwiększa Zasięg Vblack.png Powszechny

Pokaż listę Mody K-Drive
Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Błyskawiczna Ucieczka Daje krótką niewrażliwość po wejściu na deskę. Vblack.png Rzadki
Chłodne Powitanie Zadaje obrażenia Cold b.png Zimna po zejściu z deski. Vblack.png Nieprzeciętny
Czas w Powietrzu Zmniejsza grawitację w czasie spadania. Bar.png Powszechny
Deskolotka Venerdo Zwiększa wysokość skoku K-Drive. Vblack.png Nieprzeciętny
Ekstremalna Szybkość Zwiększa szybkość K-Drive. Dblack.png Rzadki
Harmonijny Balans Zwiększa szansę na uniknięcie upadków. Vblack.png Nieprzeciętny
Lądowanie z Przytupem Zadaje obrażenia Blast b.png Wybuchowe z puli punktów, jaką uzyskamy po udanej sztuczce. Vblack.png Rzadki
Magnetyczny Rygiel Zwiększa magnetyzm grindów K-Drive. Bar.png Powszechny
Palnik Smugowy Tworzy smugę po wykonaniu triku, która Zadaje obrażenia Heat b.png Ogniste. Dblack.png Powszechny
Podwójny Skok Zwiększa wysokość podwójnego skoku K-Drive. Bar.png Rzadki
Pop Top Zmniejsza czas ładowania skoku. Vblack.png Nieprzeciętny
Przyspieszenie Dźwiękowe Ogłusza pobliskich wrogów w trakcie trwania przyspieszenia w odstępach kilku sekund. Vblack.png Rzadki
Przyspieszenie Nitro Zwiększa przyspieszenie K-Drive. Bar.png Rzadki
Szalony Stos Zwiększa prędkość podczas lądowania. Vblack.png Nieprzeciętny
Szynowe Ochraniacze Zwiększa prędkość grindów K-Drive. Bar.png Powszechny
Tarcie Kinetyczne Zadaje obrażenia Electricity b.png Elektryczne pobliskim wrogom po zakończeniu grindowania. Vblack.png Nieprzeciętny
Tnąca Deska Wystrzeliwuje deskę, zadając obrażenia podczas przecinania się przez wrogów. Vblack.png Nieprzeciętny
Tłumiki Bezwładności Zwiększa mnożnik punktów za triki. Bar.png Nieprzeciętny
Pokaż listę Mody Broni

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość Podkategoria
Zwinne Celowanie Zwiększa prędkość ruchu podczas celowania Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Magazynek Bębnowy Zwiększa maksymalną pojemność magazynka Bar.png Powszechny Brak
Celownik Argonowy Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne podczas celowania po strzale w głowę Vblack.png Rzadki Mody Akolitów
Drapieżnik Alfa Dodaje tymczasowe śledzenie celu na mapie po trafieniu
Tylko do PvP
Bar.png Nieprzeciętny Mody PvP
Zguba Corpus Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconCorpusB.pngCorpus Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Zguba Grineer Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconGrineerB.pngGrineer Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Zguba Plagi Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconInfestedB.pngPlaga Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Pociski-ostrza Zwiększa Obrażenia Krytyczne podczas celowania po zabójstwie Vblack.png Nieprzeciętny Mody Akolitów
Łącze Katalizatora Zwiększa szansę Statusu podczas celowania po użyciu Mocy Vblack.png Powszechny Mody Akolitów
Promień Spalenia Wrogowie zabici przez karabiny laserowe wybuchają Vblack.png Rzadki Brak
Pociski Kometowe Konwertuje procent obrażeń broni w obrażenia Impact b.png Miażdżące
Tylko do PvP
Vblack.png Nieprzeciętny Mody PvP
Ciągła Męka Zwiększa czas trwania Statusu Vblack.png Powszechny Brak
Kurs Kolizyjny Zwiększa Podstawowe obrażenia Impact b.png Miażdżące Bar.png Rzadki Brak
Krytyczne Opóźnienie Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne
Zmniejsza szybkostrzelność
Bar.png Rzadki Mody Skażone
Krioamunicja Dodaje Obrażenia Cold b.png Zimna Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Orle Oko Zwiększa przybliżenie Bar.png Nieprzeciętny Brak
Zębata Salwa Zwiększa Podstawowe obrażenia Slash b.png Tnące Bar.png Rzadki Brak
Szybkie Ręce Zwiększa prędkość przeładowania Bar.png Powszechny Brak
Burza Ognia Zwiększa zasięg eksplozji takich broni jak Ogris, Opticor,Penta itp.
Zwiększa zasięg chmur gazu Torida
Vblack.png Rzadki Brak
Uderzenie Młota Zwiększa Obrażenia Krytyczne
Zwiększa szansę Statusu
Dblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Ciężki Kaliber Zwiększa Podstawowe Obrażenia
Zmniejsza celność
Vblack.png Rzadki Mody Skażone
Ogień Piekielny Dodaje obrażenia Heat b.png Ognia Bar.png Nieprzeciętny Brak
Wysokie Napięcie Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Electricity b.png Elektryczne
Vblack.png Rzadki Brak
Cisza Zmniejsza głośność broni Bar.png Powszechny Brak
Zainfekowany Magazynek Dodaje obrażenia Toxin b.png Toksyczne Bar.png Nieprzeciętny Brak
Szczęśliwy Strzał Zwiększa prędkość lotu pocisków
Zmniejsza celność
Tylko do PvP
Vblack.png Nieprzeciętny Mody PvP
Magazynek Łukowy Zwiększa pojemność magazynka Bar.png Powszechny Brak
Zjadliwa Siła Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Toxin b.png Toksyczne
Vblack.png Rzadki Brak
Wiertło Dodaje Przebicie do pocisków Bar.png Rzadki Brak
Przebijający Kaliber Zwiększa obrażenia Puncture b.png Przebijające Bar.png Rzadki Brak
Strzał Penetrujący Zwiększa obrażenia Puncture b.png Przebijające Bar.png Powszechny Brak
Precyzyjny Strzał Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne Vblack.png Powszechny Brak
Zguba Corpus Prime Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconCorpusB.pngCorpus Vblack.png Prime Brak
Zguba Grineer Prime Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconGrineerB.pngGrineer Vblack.png Prime Brak
Zguba Plagi Prime Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconInfestedB.pngPlaga Vblack.png Prime Brak
Krioamunicja Prime Dodaje obrażenia Cold b.png Zimna Dblack.png Prime Brak
Szybkie Ręce Prime Zwiększa prędkość przeładowania Bar.png Prime Brak
Rozrywacz Prime Zwiększa szybkostrzelność i przebicie Vblack.png Prime Brak
Ozdrowienie Dodaje szansę na odnowienie Życia przy zabójstwie
Tylko do PvP
Dblack.png Rzadki Mody PvP
Instynkt Strzelca Zwiększa szansę Statusu Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Oszroniona Amunicja Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Cold b.png Zimna
Vblack.png Rzadki Brak
Pociski Rozpruwające Konwertuje procent obrażeń broni w obrażenia Puncture b.png Przebijające
Tylko do PvP
Vblack.png Nieprzeciętny Mody PvP
Pęknięcie Zwiększa obrażenia Impact b.png Miażdżące Bar.png Powszechny Brak
Zębaty Magazynek Zwiększa obrażenia Slash b.png Tnące Bar.png Powszechny Brak
Pociski Ząbkowane Konwertuje procent obrażeń broni w obrażenia Slash b.png Tnące
Tylko do PvP
Vblack.png Nieprzeciętny Mody PvP
Gwintowanie Zwiększa podstawowe obrażenia Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Rozrywacz Dodaje Przebicie do pocisków
Zwiększa szybkostrzelność
Vblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Złowrogi Zasięg Zwiększa zasięg karabinów laserowych Bar.png Nieprzeciętny Brak
Szybki Spust Zwiększa szybkostrzelność Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Dzielona Komora Dodaje szansę na Wielostrzał Vblack.png Rzadki Brak
Stabilizator Zmniejsza odrzut Bar.png Rzadki Brak
Zwiastun Burzy Dodaje obrażenia Electricity b.png Elektryczne Bar.png Nieprzeciętny Brak
Prędkość Graniczna Zwiększa prędkość lotu pocisków Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Pociski Termitowe Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Heat b.png Ognia
Vblack.png Rzadki Brak
Mgnienie Zwiększa prędkość zmiany broni Bar.png Nieprzeciętny Brak
Zwyciężona Zdobycz Dodaje szansę na odnowienie Tarcz przy zabójstwie
Tylko do PvP
Dblack.png Rzadki Mody PvP
Ohydne Przyspieszenie Zwiększa szybkostrzelność
Zmniejsza obrażenia
Bar.png Rzadki Mody Skażone
Podła Precyzja Zmniejsza odrzut
Zmniejsza szybkostrzelność
Bar.png Rzadki Mody Skażone
Wyczucie Celu Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack.png Rzadki Brak
Nieskrępowany Ogień Zwiększa pojemność magazynka
Dodaje obrażenia Heat b.png Ognia
Vblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Gwintowanie Amalgam Zwiększa zadawane obrażenia oraz szybkość sprintu Vblack.png Amalgam Mody Amalgam
Potwierdzony Cel Daikyu Amalgam Zwiększa mnożnik trafień w głowę
Dodaje kradzież życia dla Nikan
Vblack.png Amalgam Mody Amalgam
Wiertło Amalgam Dodaje przebicie na wylot
Dodaje efekt zmniejszenia pancerza dla Sztyletów
Bar.png Amalgam Mody Amalgam

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość Podkategoria
Przyspieszone Uderzenie Zwiększa szybkostrzelność
Zwiększa obrażenia Puncture b.png Przebijające
Vblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Zapas Amunicji Zwiększa pojemność magazynka Bar.png Nieprzeciętny Brak
Pożoga Zwiększa podstawowe obrażenia
Dodaje obrażenia Heat b.png Ognia
Vblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Garłacz Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne Vblack.png Powszechny Brak
Łowca Nagród Dodaje tymczasowe namierzanie celu na mapie
Unikalne dla PvP
Bar.png Nieprzeciętny Brak
Przełamujący Ładunek Zwiększa obrażeniaPuncture b.png Przebijające Bar.png Rzadki Brak
Szeroki Pogląd Zmniejsza przybliżenie, gdy celujemy podczas ślizgu Bar.png Nieprzeciętny Brak
Obciążony Magazynek Zwiększa pojemność magazynka
Zmniejsza prędkość przeładowania
Bar.png Rzadki Mody Skażone
Elektryczny Nabój Dodaje obrażenia Electricity b.png Elektryczne Bar.png Nieprzeciętny Brak
Lodowe Okowy Dodaje obrażenia Cold b.png Zimna Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Chłodne Przeładowanie Dodaje obrażenia Cold b.png Zimna
Zmniejsza prędkość ładowania
Vblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Czystka Corpus Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkomIconCorpusB.pngCorpus Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Czystka Grineer Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkomIconGrineerB.pngGrineer Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Czystka Plagi Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkomIconInfestedB.pngPlaga Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Zakaźny Rozsiew Dodaje obrażenia Toxin b.png Toksyczne Bar.png Nieprzeciętny Brak
Strzał Rujnujący Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Impact b.png Miażdżące
Unikalne dla PvP
Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Krytyczne Spowolnienie Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne
Zmniejsza Szybkostrzelność
Vblack.png Rzadki Mody Skażone
Zakłócacz Zwiększa obrażeniaImpact b.png Miażdżące Bar.png Powszechny Brak
Double-Barrel Drift Zmniejsza odrzut i rozrzut podczas wślizgu Vblack.png Rzadki Brak
Zabójcze Przyspieszenie Zwiększa prędkość lotu pocisków Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Strzał Artyleryjski Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Slash b.png Tnące
Unikalne dla PvP
Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Strzałki Zwiększa obrażenia Puncture b.png Przebijające Bar.png Powszechny Brak
Kruchy Pęd Zwiększa szybkostrzelność
Zmniejsza obrażenia
Vblack.png Rzadki Mody Skażone
Mroźny Podmuch Zwiększa Szansę Statusu
Dodaje obrażenia Cold b.png Zimna
Vblack.png Rzadki Brak
Pełny Kontakt Zwiększa obrażenia Impact b.png Miażdżące Bar.png Rzadki Brak
Piekielna Komora Zwiększa Wielostrzał Vblack.png Rzadki Brak
Komora Hydrauliczna Zmniejsza odrzut broni
Zmniejsza pojemność magazynka
Unikalne dla PvP
Bar.png Rzadki Brak
Płaszcz Zapalający Dodaje obrażenia Heat b.png Ognia Bar.png Nieprzeciętny Brak
Wyłącznik Awaryjny Zmniejsza prędkość ładowania na 3 sekundy po zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Vblack.png Rzadki Brak
Celownik Laserowy Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne podczas celowania po trafieniu w głowę Vblack.png Nieprzeciętny Mody Akolitów
Wieczna Udręka Zwiększa czas trwania Statusu Vblack.png Powszechny Brak
Załadowana Pojemność Zwiększa pojemność magazynka
Zwiększa prędkość ładowania
Unikalne dla PvP
Bar.png Powszechny Brak
Lock and Load Dodaje pasywny czas przeładowania, gdy broń jest schowana Bar.png Rzadki Brak
Luźna Komora Zmniejsza prędkość ładowania
Zwiększa odrzut broni
Unikalne dla PvP
Bar.png Powszechny Brak
Chwilowa Przerwa Dodaje szansę na odnowienie Życiaprzy zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Dblack.png Rzadki Brak
Nano-Applicator Zwiększa Szansę Statusu podczas celowania po użyciu umiejętności Vblack.png Rzadki Mody Akolitów
Zwężona Lufa Zwiększa celność na krótki czas po trafieniu wroga Vblack.png Rzadki Mody Akolitów
Z Przyłożenia Zwiększa podstawowe obrażenia Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Z Przyłożenia Prime Zwiększa podstawowe obrażenia Vblack.png Prime Brak
Pustoszyciel Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack.png Rzadki Brak
Pustoszyciel Prime Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack.png Prime Brak
Mutator Strzelbowy Prime Konwertuje wszelką nieużywalną amunicję w amunicję do strzelb Bar.png Prime Brak
Cenna Zdobycz Dodaje szansę na Odnowienie Tarczprzy zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Dblack.png Rzadki Brak
Powtarzalny Ładownik Zwiększa szybkostrzelność podczas celowania po przeładowaniu broni Vblack.png Nieprzeciętny Mody Akolitów
Rozproszone Piekło Zwiększa Szansę Statusu
Dodaje obrażenia Heat b.png Ognia
Vblack.png Rzadki Brak
Siła Przebicia Dodaje Przebicie do pocisków Bar.png Rzadki Brak
Poszukująca Furia Dodaje Przebicie do pocisków
Zmniejsza prędkość ładowania
Vblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Kompresja Naboju Zwiększa maksymalną pojemość magazynka Bar.png Nieprzeciętny Brak
Porażający Pocisk Zwiększa Szansę Statusu
Dodaje obrażenia Electricity b.png Elektryczne
Vblack.png Rzadki Brak
Mutator Strzelbowy Konwertuje wszelką nieużywalną amunicję w amunicję do strzelb Bar.png Rzadki Brak
Zrozumienie Strzelb Zwiększa Szansę Statusu Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Maniak Strzelb Zwiększa szybkostrzelność Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Szrapnel Zwiększa Obrażenia Krytyczne podczas celowania po zabiciu wroga Vblack.png Powszechny Mody Akolitów
Rozdzieracz Zwiększa obrażenia Slash b.png Tnące Bar.png Powszechny Brak
Strzał Rozrywający Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Puncture b.png Przebijające
Unikalne dla PvP
Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Milcząca Bateria Zmniejsza głośność broni Bar.png Nieprzeciętny Brak
Błyskawiczny Strzał Zwiększa prędkość ruchu podczas celowania Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Delikatne Ręce Zwiększa the holster rate Bar.png Nieprzeciętny Brak
Wymiatające Nacięcia Zwiększa obrażenia Slash b.png Tnące Bar.png Rzadki Brak
Taktyczny Podajnik Zmniejsza prędkość ładowania Bar.png Nieprzeciętny Brak
Skażona Amunicja Zmniejsza rozrzut
Zmniejsza szybkostrzelność
Dblack.png Rzadki Mody Skażone
Toksyczny Ostrzał Zwiększa Szansę Statusu
Dodaje obrażenia Toxin b.png Toksyczne
Vblack.png Rzadki Brak
Okrutny Rozrzut Zwiększa podstawowe obrażenia
Zwiększa rozrzut
Vblack.png Rzadki Mody Skażone

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość Podkategoria
Patrol Rozpoznawczy Zmniejsza przybliżenie podczas wślizgu Bar.png Nieprzeciętny Brak
Anemiczna Zręczność Zwiększa szybkostrzelność
Zmniejsza obrażenia podstawowe
Bar.png Rzadki Mody Skażone
Wróżbiarski Pakt Zwiększa obrażenia Bar.png Powszechny Brak
Wróżbiarski Poszukiwacz Zwiększa czas trwania Statusu Vblack.png Rzadki Brak
Barrel Diffusion Dodaje Wielostrzał lub Zwiększa ilość pocisków dla obrzynów Vblack.png Rzadki Brak
Ślepy Strzał Zwiększa prędkość lotu pocisków
Zmniejsza celność
Unikalne dla PvP
Vblack.png Rzadki Brak
Borowanie Zwiększa obrażenia Puncture b.png Przebijające Bar.png Rzadki Brak
Wyliczone Zwycięstwo Dodaje Szansę na Odnowienie Tarcz przy zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Dblack.png Rzadki Brak
Pociski Wstrząsowe Zwiększa obrażenia Impact b.png Miażdżące Bar.png Nieprzeciętny Brak
Konwulsja Dodaje obrażenia Electricity b.png Elektryczne Bar.png Nieprzeciętny Brak
Pełzające Trafienie Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne
Zmniejsza szybkostrzelność
Bar.png Rzadki Mody Skażone
Zamrażanie Dodaje obrażenia Cold b.png Zimna Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Wyrzutnik Magazynka Dodaje czas przeładowania broni, gdy jest schowana Bar.png Rzadki Brak
Integralny Katalizator Zwiększa szansę Statusu podczas celowania na krótki czas po użyciu umiejętności Vblack.png Nieprzeciętny Mody Akolitów
Zagłada Corpus Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkom IconCorpusB.pngCorpus Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Zagłada Grineer Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkom IconGrineerB.pngGrineer Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Zagłada Plagi Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkom IconInfestedB.pngPlaga Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Odmrożenie Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Cold b.png Zimna
Vblack.png Rzadki Brak
Pełna Pojemność Zwiększa pojemność magazynka
Zwiększa prędkość ładowania
Unikalne dla PvP
Bar.png Powszechny Brak
Rewolwerowiec Zwiększa szybkostrzelność Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Sokole Oko Zwiększa przybliżenie Bar.png Nieprzeciętny Brak
Ładunek Zapalający Dodaje obrażenia Heat b.png Ognia Bar.png Nieprzeciętny Brak
Ciężka Głowica Zwiększa zasięg eksplozji
Zmniejsza prędkość lotu pocisków
Unikalne dla PvP
Vblack.png Rzadki Brak
Wydrążony Pocisk Zwiększa Obrażenia Krytyczne
Zmniejsza obrażenia podstawowe
Bar.png Rzadki Mody Skażone
Uderzenie Szerszenia Zwiększa obrażenia podstawowe Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Lufa Hydrauliczna Zmniejsza odrzut
Zmniejsza pojemność magazynka
Unikalne dla PvP
Bar.png Rzadki Brak
Hydrauliczny Celownik Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne podczas celowania na krótki czas po trafieniu w głowę Vblack.png Powszechny Mody Akolitów
Lodowa Burza Dodaje obrażenia Cold b.png Zimna
Zwiększa pojemność magazynka
Vblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Amunicja Palownika Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Puncture b.png Przebijające
Unikalne dla PvP
Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Wstrząs Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Electricity b.png Elektryczne
Vblack.png Rzadki Brak
Zabójczy Pęd Zwiększa prędkość lotu pocisków Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Zabójcza Struga Dodaje Wielostrzał
Zwiększa Szybkostrzelność
Vblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Luźny Magazynek Zmniejsza prędkość ładowania
Zwiększa odrzut
Unikalne dla PvP
Bar.png Powszechny Brak
Siła Magnum Zwiększa obrażenia podstawowe
Zmniejsza celność
Vblack.png Rzadki Mody Skażone
Okaleczenie Zwiększa obrażenia Slash b.png Tnące Bar.png Rzadki Brak
Amunicja Meteorytowa Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Impact b.png Miażdżące
Unikalne dla PvP
Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Nocny Łowca Dodaje śledzenie przeciwnika na mapie po jego trafieniu
Unikalne dla PvP
Bar.png Nieprzeciętny Brak
Bez Powrotu Zwiększa obrażenia Puncture b.png Przebijające Bar.png Nieprzeciętny Brak
Pociski Patogenowe Dodaje obrażenia Toxin b.png Toksyczne Bar.png Nieprzeciętny Brak
Nieskończona Agonia Zwiększa szansę Statusu Vblack.png Powszechny Brak
Mutator Pistoletowy Konwertuje wszelką nieużytą amunicję w amunicję pistoletową Bar.png Rzadki Brak
Gambit Pistoletowy Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne Vblack.png Powszechny Brak
Pistoletowa Zaraza Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Toxin b.png Toksyczne
Vblack.png Rzadki Brak
Uszczelniony Magazynek Zwiększa szybkostrzelność podczas celowania na krótki czas po przeładowaniu broni Vblack.png Rzadki Mody Akolitów
Ładunek Zapalający Prime Dodaje obrażenia Heat b.png Ognia Bar.png Prime Brak
Gambit Pistoletowy Prime Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne Vblack.png Prime Brak
Mutacja Amunicji Pistoletowej Prime Konwertuje wszelką nieużytą amunicję w amunicję pistoletową Bar.png Prime Brak
Magazynek Ślizgowy Prime Zwiększa pojemność magazynka Bar.png Prime Brak
Łamacz Celu Prime Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack.png Prime Brak
Tępe Uderzenie Zwiększa obrażenia Impact b.png Miażdżące Bar.png Rzadki Brak
Szybkie Dobycie Zmniejsza prędkość ładowania Bar.png Powszechny Brak
Tnący Strzał Zwiększa obrażenia Slash b.png Tnące Bar.png Nieprzeciętny Brak
Amunicja Tnąca Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Slash b.png Tnące
Unikalne dla PvP
Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Odzysk Dodaje Szansę na Odzyskanie Życia przy zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Dblack.png Rzadki Brak
Refleks Rewolwerowca Zwiększa the holster rate Bar.png Nieprzeciętny Brak
Niszczące Przedłużenie Zwiększa zasięg pistoletów laserowych Bar.png Nieprzeciętny Brak
Spopielenie Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Heat b.png Ognia
Vblack.png Rzadki Brak
Natchnienie Dodaje Regenerację Życia na 8 second przy zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Dblack.png Rzadki Brak
Poszukiwacz Dodaje Przebicie do pocisków Bar.png Rzadki Brak
Ostrzone Pociski Zwiększa Obrażenia Krytyczne podczas celowania na krótki czas przy zabiciu wroga Vblack.png Nieprzeciętny Mody Akolitów
Magazynek Ślizgowy Zwiększa pojemność magazynka Bar.png Powszechny Brak
Szybki Celownik Zwiększa prędkość ruchu podczas celowania Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Pewne Ręce Zmniejsza odrzut Bar.png Rzadki Brak
Ślizgowy Ostrzał Zmniejsza odrzut i rozrzut podczas wślizgu Vblack.png Rzadki Brak
Oszałamiająca Prędkość Zwiększa szansę Statusu
Zmniejsza prędkość ładowania
Bar.png Rzadki Mody Koszmaru
Wyciszenie Zmniejsza głośność broni Bar.png Powszechny Brak
Pewny Strzał Zwiększa szansę Statusu Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Skażony Magazynek Zwiększa pojemność magazynka
Zmniejsza prędkość ładowania
Bar.png Rzadki Mody Skażone
Łamacz Celu Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Podsystem Celowniczy Zwiększa celność podczas celowania na krótki czas po trafieniu we wroga Vblack.png Nieprzeciętny Mody Akolitów
Szybki Magazynek Zwiększa maksymalną pojemność magazynka Bar.png Powszechny Brak

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość Podkategoria
Uderzenie Wiertłem Zwiększa Obrażenia Puncture b.png Przebijające Bar.png Rzadki Brak
Berserker Tymczasowo Zwiększa prędkość ataku po trafieniu Krytycznym Vblack.png Rzadki Brak
Napływ Krwi Zwiększa szanse na Obrażenia Krytyczne wraz ze wzrostem mnożnika obrażeń Vblack.png Nieprzeciętny Mody Akolitów
Lista Ofiar Zwiększa czas trwania mnożnika obrażeń Bar.png Powszechny Mody Akolitów
Zabójczy Rój Zwiększa obrażenia Slash b.png Tnące Bar.png Rzadki Brak
Siła Zderzenia Zwiększa obrażenia Impact b.png Miażdżące Bar.png Rzadki Brak
Stan Przeciążenia Zapewnia dodatkowe obrażenia za każdy Efekt Statusu nałożony na cel Vblack.png Rzadki Brak
Skażony Cios Zwiększa obrażenia Przewodzenia
Zmniejsza wydajność Przewodzenia
Vblack.png Rzadki Mody Skażone
Wyższy Bieg Zapewnia zwiększoną prędkość ruchu przy zabiciu wroga Bar.png Nieprzeciętny Brak
Dryfujący Kontakt Zwiększa czas trwania mnożnika kombinacji
Zwiększa szansę Statusu
Dblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Trwające Cierpienie Wydłuża czas trwania Statusu przy trafieniu wroga, używając Przewodzenia Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Trwający Cios Zwiększa szansę Statusu
Zmniejsza wydajność Przewodzenia
Ability.png Powszechny Brak
Przewód Energii Dodaje Obrażenia zależne od zużytej Energii Warframe Vblack.png Rzadki Brak
Atak Gorączki Dodaje Obrażenia Toxin b.png Toksyczne Bar.png Nieprzeciętny Brak
Ostatnie Pociągnięcie Zwiększa obrażenia dobijające Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Skupienie Energii Zwiększa wydajność Przewodzenia
Dodaje Obrażenia Electricity b.png Elektryczne
Vblack.png Rzadki Mody Koszmaru
Skupiona Obrona Zwiększa Pancerz podczas Przewodzenia

Zmniejsza wydajność Przewodzenia

Dblack.png Powszechny Mody Akolitów
Furia Zwiększa prędkość ataku Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Gladiatorska Potęga Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Gladiatorski Pośpiech Zwiększa czas trwania kombinacji Bar.png Powszechny Brak
Gladiatorski Nawyk Zwiększa prędkość ataku Vblack.png Rzadki Brak
Drwina Obrońcy Skupia na sobie uwagę wrogów podczas Obrony Dblack.png Rzadki Brak
Leczniczy Powrót Leczy gracza, który atakuje cel, będący pod wpływem Statusu Dblack.png Rzadki Brak
Ciężki Uraz Zwiększa obrażenia Impact b.png Miażdżące Bar.png Rzadki Brak
Ząbkowana Krawędź Zwiększa obrażenia Slash b.png Tnące Bar.png Rzadki Brak
Śmiertelny Cios Zwiększa obrażenia Przewodzenia Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Trwające Ukąszenie Zwiększa czas trwania efektu Statusu Vblack.png Powszechny Brak
Cios Życia Trafienia wrogów podczas Przewodzenia, leczą gracza
Zmniejsza wydajność Przewodzenia
Dblack.png Rzadki Brak
Okaleczający Cios Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne podczas ataków ze wślizgu Vblack.png Rzadki Mody Akolitów
Zręczne Uderzenie Zwiększa szansę na efekt Statusu Dblack.png Powszechny Brak
Ognisty Cios Dodaje Obrażenia Heat b.png Ognia Bar.png Nieprzeciętny Brak
Północny Wiatr Dodaje Obrażenia Cold b.png Zimna Dblack.png Nieprzeciętny Brak
Uszkodzenia Wewnętrzne Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack.png Powszechny Brak
Zasłona Daje szansę na Powalenie wroga, gdy używamy Obrony Dblack.png Powszechny Brak
Wzmocniony Rzut Dodaje Przebicie do broni miotanych, takich jak Glaive, Glaive Prime, Halikar i Kestrel. Nie może zostać użyty na innych broniach Vblack.png Rzadki Brak
Punkt Nacisku Zwiększa obrażenia podstawowe Vblack.png Powszechny Brak
Atak Gorączki Prime Dodaje Obrażenia Toxin b.png Toksyczne Bar.png Prime Brak
Ciężki Uraz Prime Zwiększa obrażenia Impact b.png Miażdżące Bar.png Prime Brak
Punkt Nacisku Prime Zwiększa obrażenia podstawowe Vblack.png Prime Brak
Zasięg Prime Zwiększa zasięg ataków Vblack.png Prime Brak
Bezwzględna Kombinacja Mamy szansę na zwiększenie mnożnika obrażeń, gdy zadamy obrażenia od Statusu Slash b.png Tnące Bar.png Nieprzeciętny Brak
Szybki Powrót Zmniejsza ilość odbić dla Glaive, Glaive Prime, Halikar i Kestrel Bar.png Powszechny Brak
Ożywienie Zwiększa prędkość ataku
Zmniejsza wydajność Przewodzenia
Vblack.png Rzadki Brak
Zasięg Zwiększa zasięg ataków Vblack.png Powszechny Brak
Odbicie Zwiększa ilość odbić dla Glaive, Glaive Prime i Kestrel Bar.png Powszechny Brak
Spirala Reakcji Zwiększa wydajność Przewodzenia Bar.png Nieprzeciętny Brak
Rozdzierający Cios Zwiększa obrażenia podstawowe Puncture b.png Przebijające i Obrażenia Slash b.png Tnące Bar.png Rzadki Mody Koszmaru
Wstrząsający Dotyk Dodaje Obrażenia Electricity b.png Elektryczne Bar.png Nieprzeciętny Brak
Rozpruwacz Corpus Zwiększa obrażenia zadane wszystkim jednostkom IconCorpusB.pngCorpus Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Rozpruwacz Grineer Zwiększa obrażenia zadane wszystkim jednostkom IconGrineerB.pngGrineer Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Rozpruwacz Plagi Zwiększa obrażenia zadane wszystkim jednostkom IconInfestedB.pngPlaga Vblack.png Nieprzeciętny Brak
Zepsuty Atak Zwiększa obrażenia podstawowe
Zmniejsza prędkość ataku
Vblack.png Rzadki Mody Skażone
Druzgocący Cios Zwiększa obrażenia Puncture b.png Przebijające Bar.png Rzadki Brak
Fala Sejsmiczna Zwiększa obrażenia uderzenia w ziemię Vblack.png Powszechny Brak
Prawdziwa Kara Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne
Zmniejsza wydajność Przewodzenia
Ability.png Powszechny Brak
Prawdziwa Stal Zwiększa 'szansę na Obrażenia Krytyczne Vblack.png Powszechny Brak
Okrutny Mróz Zwiększa szansę Statusu
Dodaje Obrażenia Cold b.png Zimna
Vblack.png Rzadki Brak
Zjadliwa Plaga Zwiększa szansę Statusu
Dodaje Obrażenia Toxin b.png Toksyczne
Vblack.png Rzadki Brak
Wulkaniczna Krawędź Zwiększa szansę Statusu
Dodaje Obrażenia Heat b.png Ognia
Vblack.png Rzadki Brak
Woltaiczny Cios Zwiększa szansę Statusu
Dodaje Obrażenia Electricity b.png Elektryczne
Vblack.png Rzadki Brak
Krwawiące Rany Zwiększa szansę Statusu wraz ze wzrostem mnożnika kombinacji Vblack.png Nieprzeciętny Mody Akolitów
Tornado Zwiększa prędkość lotu broni Glaive, Glaive Prime, Halikar i Kestrel Vblack.png Rzadki Brak

Nazwa Opis Typ broni Polaryzacja Rzadkość
Astralny Zmierzch Okrężne cięcia i nagłe uderzenia Glaive Bar.png Rzadki
Wulkan Atlantydy Błyskawiczne uderzenia, zwodnicze ruchy Nunchaku Dblack.png Nieprzeciętny
Krwawiąca Wierzba Mieszanka mocnych, błyskawicznych uderzeń i kombinacji z wyskoku Broń Drzewcowa Bar.png Rzadki
Ślepa Sprawiedliwość Odwrócony chwyt skupiający się na cięciach i atakach nabijających Nikana Vblack.png Nieprzeciętny
Brutalna Fala Ciosy z półobrotu i energiczne uderzenia Pięściami Sparing Bar.png Rzadki
Taniec Pocisków Śmiercionośne ostrza połączone w tańcu z wystrzałami Pistoleto-Ostrze Vblack.png Rzadki
Płonąca Osa Łączone kombinacje Bat Dblack.png Nieprzeciętny
Strugana Modliszka Silne cięcia i szybkie pchnięcia utrzymują tempo naprzód Miecz Podwójny Bar.png Rzadki
Grzmiący Las Zakrzywione ataki i skupione kombinacje Kostur Vblack.png Nieprzeciętny
Rozcinający Wir Cięcia obrotowe z wirującym zakończeniem Ciężkie Ostrze Dblack.png Rzadki
Wijąca Się Żmija Potężne zakrzywione ataki z energicznymi podrzuceniami Bat Ability.png Rzadki
Karmazynowy Derwisz Szybkie, wirujące ataki Miecz Vblack.png Rzadki
Skrzyżowane Węże Ataki wyprowadzone pod wieloma kątami i zabójcze pchnięcia Miecz Podwójny Bar.png Rzadki
Miażdżąca Ruina Powietrzne ataki z kombinacjami kontrolującymi tłum Młot Vblack.png Rzadki
Cyklon Krakena Brutalne ataki ze zręcznym ruchem Maczeta Ability.png Rzadki
Rozstrzygający Osąd Potężne, oburęczne ataki Nikana Vblack.png Rzadki
Skażona Lwia Paszcza Nagłe ataki, zabójcze cięcia Ostrze z Biczem Vblack.png Rzadki
Jesienna Burza Nagłe ataki z wykorzystaniem miecza i tarczy Miecz i Tarcza Vblack.png Nieprzeciętny
Nieuchronna Prawda Styl walki stworzony na potrzeby Konklawe
Unikalny dla PvP
Nikana Vblack.png Nieprzeciętny
Ostateczny Zwiastun Potężne cięcia i ataki tarczą Miecz i Tarcza Vblack.png Nieprzeciętny
Uderzająca Gałąź Podnośne ciosy w wirach kombinacji Kostur WardPolblack.png Rzadki
Czterej Jeźdźcy Szybkie ciosy, potężne uderzenia Pazury Vblack.png Rzadki
Rozbijający Wiatr Szybkie, zadające wiele trafień ataki z potężnymi wykończeniami Pięści WardPolblack.png Nieprzeciętny
Tragedia Gai Powolne, potężne ciosy Pięści Dblack.png Rzadki
Krzyż Bliźniąt Styl korzystający z szerokich ataków ciętych i błyskawicznych pchnięć Tonfy Vblack.png Nieprzeciętny
Lśniący Szpon Szybkie, sierpowe ataki Glaive Bar.png Rzadki
Zgrzytająca Payara Dosiężne przebicia z nadziewającymi spiralami Sztylet Podwójny WardPolblack.png Rzadki
Ponura Furia Błyskawiczne, łączone uderzenia i kombinacje potężnych ciosów Sparing WardPolblack.png Nieprzeciętny
W Samo Południe Przeplata strzały zabójczymi cięciami Pistoleto-Ostrze Vblack.png Rzadki
Naprowadzany Kieł Szybkie uderzenia, wiele trafień Sztylet Bar.png Nieprzeciętny
Żelazny Feniks Szybkie ataki tnące z przebijającym zakończeniem Miecz WardPolblack.png Rzadki
Zajadły Raptor Przebijające ataki i szybkie cięcia Pazury Vblack.png Rzadki
Spiczasty Wiatr Spiralne uderzenie, kombinacje wybijające Sztylet Vblack.png Rzadki
Żnąca Spirala Ataki o dużym zasiegu i kombinacje zadające wiele trafień Kosa Bar.png Nieprzeciętny
Rozrywający Żuraw Cięcia wyprowadzone w dół z kombinacją miażdżącą Ciężkie Ostrze Vblack.png Nieprzeciętny
Sejsmiczna Dłoń Metodyczne uderzenia z dosiężnymi kombinacjami Pięści Dblack.png Rzadki
Roztrzaskująca Burza Metodyczne ataki i miażdżące wykończenia Młot Dblack.png Nieprzeciętny
Lśniąca Zaraza Szybkie, obrotowe ataki i oszałamiające uderzenia Broń Drzewcowa Ability.png Nieprzeciętny
Zatapiający Szpon Szybkie, skupione ataki z obrotami zadającymi wiele trafień Sztylet Podwójny Ability.png Nieprzeciętny
Tnące Pióra Podkręcone, akrobatyczne cięcie z wyrafinowanym akcentem Wachlarz Bar.png Rzadki
Suwerenny Wygnaniec Niecodzienny styl opierający się na zamaszystych atakach Tonfy Bar.png Rzadki
Tańcząca Igła Błyskawiczne dźgnięcia, zawiłe cięcia Sztylet Podwójny Dblack.png Nieprzeciętny
Myśliwski Wachlarz Przedzierające spirale i roztrzaskujące kombinacje Kosa Ability.png Rzadki
Kłujący Cierń Żywiołowe cięcia z energicznymi pchnięciami Sztylet Vblack.png Rzadki
Rozbijający Splot Spokojne, rąbiące ataki skupiające obrażenia Maczeta Ability.png Nieprzeciętny
Wirujący Tygrys Wachlarzowe ataki zadające wiele trafień Miecz Podwójny Ability.png Nieprzeciętny
Nalot Sokoła Szybkie cięcia z krętymi przejściami Miecz Vblack.png Rzadki
Królewskie Tempo Zamaszyste uderzenia i wirujące cięcia Ciężkie Ostrze Dblack.png Rzadki
Niezmącone Przecięcie Potężne łuki z szaloną kombinacją Nikana Vblack.png Rzadki
Skręcona Iglica Mieszanka zamaszystych i precyzyjnych ataków Broń Drzewcowa Bar.png Rzadki
Mściwe Widmo Nienawiść... Strach... Rozpacz... Miecz Vblack.png Rzadki
Cynobrowa Burza Kopnięcia wplecione między wirujące cięcia Pazury Vblack.png Rzadki
Lisia Przebiegłość Szybkie cięcia i pchnięcia Rapier Bar.png Rzadki

Pokaż listę Mody Towarzyszy

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Zwierzęcy Instynkt Wykrywa łup oraz wrogów. Bar.png Rzadki
Obliczone Przekierowanie Zwiększa maksymalne tarcze towarzysza. Dblack.png Powszechny
Wzmocniona Witalność Zwiększa maksymalne życie towarzysza. Dblack.png Powszechny
Połączenie Pancerza Dzieli maksymalną ilość pancerza ze swoim towarzyszem.
Nie może zostać wyposażony na Strażnikach.
Dblack.png Nieprzeciętny
Połączenie Życia Dzieli maksymalną ilość życia ze swoim towarzyszem.
Nie może zostać wyposażony na Strażnikach.
Dblack.png Nieprzeciętny
Połączenie Tarcz Dzieli maksymalną ilość tarczy ze swoim towarzyszem.
Nie może zostać wyposażony na Strażnikach.
Dblack.png Nieprzeciętny
Lojalny Towarzysz Dzieli maksymalną ilość czasu trwania wykrwawienia ze swoim towarzyszem.
Nie może zostać wyposażony na Strażnikach.
Dblack.png Powszechny
Zestaw Medi-Pet Zwiększa Regenerację Życia oraz Czas Wykrwawiania się. Dblack.png Rzadki
Metalowe Włókno Zwiększa pancerz towarzysza. Dblack.png Powszechny
Przywódca Stada Odnawia życie towarzysza, gdy gracz zadaje obrażenia bronią białą.
Nie może zostać wyposażony na Strażnikach.
Vblack.png Powszechny
Przywódca Stada Prime Odnawia większą ilość życia towarzysza, gdy gracz zadaje obrażenia bronią białą.
Nie może zostać wyposażony na Strażnikach.
Bar.png Prime
Zwierzęcy Instynkt Prime Wykrywa łup oraz wrogów na większym obszarze. Bar.png Prime

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Wyciek Chłodziwa Spowalnia pobliskich wrogów. Precept.png Rzadki
Obrońca Uzupełnia właścicielowi tarcze, gdy te ulegną wyczerpaniu. Precept.png Powszechny
Wieżyczka Medyczna Uzdrawia właściciela co jakiś czas. Precept.png Nieprzeciętny
Sanktuarium Tworzy tarczę wokół właściciela, kiedy ten wskrzesza innych graczy. Dblack.png Rzadki
Ładowarka Tarcz Zwiększa maksymalną pojemność tarcz oraz prędkość ich regeneracji na określony czas. Precept.png Rzadki
Zbieracz Wykrywa i zbiera pobliskie przedmioty oraz mody. Precept.png Powszechny

Nazwa Opis Strażnik Polaryzacja Rzadkość
Cewka Łukowa Razi kilku wrogów w zasięgu oraz ich oszałamia. Diriga Precept.png Powszechny
Wyrachowany Pocisk Ładuje potężny pocisk, który trafi najbliższego przeciwnika. Diriga Precept.png Powszechny
Impuls Elektryczny Strażnik będzie nieustannie porażał pobliskich wrogów oraz ich oszołomi. Diriga Precept.png Powszechny
Rozproszenie Tłumu Wykonuje obszarowy atak ogłuszający w obecności grupy wrogów. Wyrm Precept.png Powszechny
Wojownik Atakuje pierwszego wroga w zasięgu. Wyrm Precept.png Powszechny
Negacja Zapobiega nakładaniu się efektów statusu na właściciela raz na kilka sekund. Wyrm Precept.png Rzadki
Pomsta Strażnik nie zaatakuje wroga, dopóki ten nie zaatakuje jego pana. Shade Precept.png Powszechny
Duch Maskuje właściciela, gdy nieprzyjaciel jest blisko. Maskowanie zostaje zakłócone w momencie ataku. Shade Precept.png Powszechny
Zasadzka Kiedy niewidzialność zostanie przerwana, właściciel będzie zadawać zwiększone obrażenia przez pewien czas. Shade Precept.png Rzadki
Molekularna Konwersja Wysadza pobliskich wrogów, zmieniając część zadanych obrażeń w tarcze. Taxon Precept.png Powszechny
Badacz Wykonuje skany obiektów. Zużywa Skanery. Helios Precept.png Powszechny
Wykrywanie Słabego Punktu Wykrywa słabe punkty wroga, którego skanowanie Kodeksu zostało ukończone. Helios Precept.png Rzadki
Receptor Celowniczy Atakuje pierwszego wroga w zasięgu. Helios Precept.png Powszechny
Dudnik Atakuje pierwszego wroga w zasięgu. Djinn Precept.png Powszechny
Zabójcza Przynęta Wabi nieprzyjaciół w pobliże. Djinn Precept.png Powszechny
Reinkarnacja Odradza się po śmierci w ciągu kilkunastu sekund. Djinn Precept.png Rzadki
Skanuj Materię Wyświetla przez kilka sekund na mini-mapie kontenery z zasobami na danym obszarze. Oxylus Precept.png Powszechny
Szybka Śmierć Atakuje pierwszego wroga w zasięgu. Dethcube Precept.png Powszechny
Zwęglenie Każdy cel, który zbliży się do Strażnika, otrzyma poważne obrażenia. Dethcube Precept.png Powszechny
Generator Energii Po kilku asystach w zabijaniu Strażnik upuści Kulę Energii. Dethcube Precept.png Rzadki
Napastnik Atakuje pierwszego wroga w zasięgu. Carrier Precept.png Powszechny
Zbieracz Wykrywa i zbiera przedmioty w pomieszczeniu, w tym mody. Carrier Precept.png Powszechny
Łupieżca Niszczy pobliskie kontenery. Carrier Precept.png Rzadki
Tryb Szturmowy Atakuje pierwszego wroga w zasięgu. Każdy Precept.png Powszechny
Wyciek Chłodziwa Tworzy małą lodową aurę, która spowalnia wrogów. Każdy Precept.png Rzadki
Przyśpieszone Odbicie Zwiększa szybkość regeneracji tarczy Strażnika. Każdy Dblack.png Nieprzeciętny
Przegrzanie Każdy kolejny atak Strażnika zada większe obrażenia. Każdy Vblack.png Rzadki
Obrońca Odnawia tarcze swojego pana, gdy te spadną do zera. Każdy Precept.png Powszechny
Obliczone Przekierowanie Zwiększa maksymalną pojemność tarczy Strażnika. Każdy Dblack.png Powszechny
Regeneracja Regeneruje się jeden raz, jeśli zostanie zniszczony. Każdy Precept.png Powszechny
Poświęcenie Ożywia swojego właściciela kosztem własnego życia. Każdy Precept.png Rzadki
Sanktuarium Osłania właściciela, gdy ten ożywia sojusznika. Każdy Dblack.png Rzadki
Samozniszczenie Wybucha po śmierci, zadając olbrzymie obrażenia Blast b.png Wybuchowe. Każdy Vblack.png Rzadki
Zapasowe Części Strażnik ma szansę na upuszczenie rzadkiego materiału po śmierci. Każdy Bar.png Nieprzeciętny
Metalowe Włókno Zwiększa pancerz Strażnika. Każdy Dblack.png Powszechny
Wzmocniona Witalność Zwiększa życie Strażnika. Każdy Dblack.png Powszechny

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Granat Antygrawitacyjny Zadaje obrażenia Impact b.png Miażdżące oraz dodatkowe obrażenia zależne od tych, które otrzymał, będąc w powietrzu. Precept.png Powszechny
Nadpisanie Zabezpieczeń Hakuje konsole w ciągu kilku sekund. Po hakowaniu ma szansę na przejęcie kontroli nad pobliską robotyką. Precept.png Powszechny
Siłowniki Fali Uderzeniowej Tworzy falę uderzeniową, która powala wrogów. Precept.png Powszechny
Pole Stazy Tworzy pole stazy. Wewnątrz niego wszystkie pociski poruszają się wolniej i zadają mniej obrażeń. Precept.png Powszechny
Promień Ścigający Wydłuża czas celowania w locie. Zmniejsza grawitację. Precept.png Powszechny
Mina Wiążąca Wiąże wszystkich pobliskich wrogów. Po kilku sekundach wszyscy wrogowie, którzy nadal będą w zasięgu, zostaną wciągnięci do miny. Precept.png Powszechny

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Ugryzienie Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne oraz Obrażenia Krytyczne. Vblack.png Rzadki
Aport Zbiera przedmioty, amunicję oraz mody. Precept.png Nieprzeciętny
Płomienny Gruczoł Zwiększa szansę na efekt statusu
Dodaje obrażenia Heat b.png Ognia do ataków.
Vblack.png Rzadki
Mroźna Żuchwa Zwiększa szansę na efekt statusu
Dodaje obrażenia Cold b.png Zimna do ataków.
Vblack.png Rzadki
Pośpieszne Odbicie Zwiększa prędkość odnawiania się tarczy. Dblack.png Nieprzeciętny
Myśliwski Rozkaz Atakuje najbliższego wroga cierpiącego na efekt obrażeń Slash b.png Tnących. Vblack.png Rzadki
Myśliwskie Odrodzenie Odnawia życie gracza, gdy towarzysz zadaje obrażenia. Vblack.png Powszechny
Myśliwska Synergia Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne towarzysza, bazując na szansie obrażeń krytycznych broni głównej gracza. Vblack.png Nieprzeciętny
Pazur Zwiększa obrażenia fizyczne. Vblack.png Nieprzeciętny
Zbieracz Otwiera pobliskie szafy. Precept.png Powszechny
Schronienie Tworzy barierę, kiedy właściciel wskrzesza sojusznika. Dblack.png Nieprzeciętny
Elektryczna Obroża Zwiększa szansę na efekt statusu
Dodaje obrażenia Electricity b.png Elektryczne do ataków.
Vblack.png Rzadki
Jadowite Kły Zwiększa szansę na efekt statusu
Dodaje obrażenia Toxin b.png Toksyczne do ataków.
Vblack.png Rzadki

Nazwa Opis Kubrow Polaryzacja Rzadkość
Kopanie Wykopuje amunicję i kule życia. Sahasa Precept.png Rzadki
Zajadłość Aktywuje ataki dobijające oraz zwiększa obrażenia dobijające. Sahasa Precept.png Rzadki
Wycie Wywołuje przerażenie u wrogów. Raksa Precept.png Rzadki
Łowy Szarżuje na wrogów i zadaje im obrażenia. Huras Precept.png Rzadki
Mecha Przesterowanie Zwiększa szansę statusu Kubrowa, bazując na całkowitej szansie statusu broni głównej gracza.
Zwiększa czas trwania statusu Kubrowa.
Każdy Vblack.png Rzadki
Mecha Naładowanie Zwiększa prędkość odnawiania tarcz Kubrowa. Każdy Vblack.png Rzadki
Unieszkodliwienie Gryzie rękę wroga, przez co upuszcza broń. Chesa Precept.png Rzadki
Proboscis Pozwala Helminthowi łapać i przyciągać wrogów. Helminth Precept.png Rzadki
Ochrona Odnawia część tarcz swojego właściciela, gdy te nie są pełne. Raksa Precept.png Rzadki
Szukaj Odszukuje dodatkowe przedmioty w kontenerach oraz w łupach wrogów i przynosi je swojemu właścicielowi. Chesa Precept.png Powszechny
Dzikość Aktywuje ataki dobijające oraz zwiększa obrażenia dobijające. Sunika Precept.png Rzadki
Podchody Ukrywa swojego pana, gdy wrogowie są w pobliżu. Huras Precept.png Rzadki
Strain Eruption Larwy, które tworzy Helminth, eksplodują po śmierci i zadają obrażenia Corrosive b.png Żrące w zależności od pozostałego życia wroga. Helminth Bar.png Rzadki
Szczep Gorączki Zwiększa obrażenia Helmintha za każdą Cystę. Helminth Vblack.png Rzadki
Tratowanie Pozwala Helminthowi tratować wrogów. Helminth Precept.png Rzadki
Spuszczony Ze Smyczy Łapie jednostki VIP. Sunika Precept.png Rzadki

Nazwa Opis Kavat Polaryzacja Rzadkość
Kocie Oko Zwiększa szansę na obrażenia krytyczne. Adarza Precept.png Rzadki
Urok Daje właścicielowi losowe wzmocnienie, które jest oznaczone specjalną ikoną obok tarcz i życia gracza. Smeeta Precept.png Rzadki
Psota Kavat staje się niewidzialny, a jego kopia ściąga na siebie ostrzał. Smeeta Precept.png Rzadki
Pazur Kavat rzuca się na wroga i ogłusza go na krótki czas. Każdy Vblack.png Nieprzeciętny
Zwierciadło Kavat ma szansę na odbicie obrażeń z powrotem do wroga ze zwiększoną siłą. Adarza Precept.png Rzadki
Wyczulone Zmysły Kavat wykrywa i oznacza wszystkich wrogów na danym obszarze. Każdy Precept.png Nieprzeciętny
Ostrzone Szpony Kavat atakuje przeciwnika i rozrywa jego pancerz. Każdy Vblack.png Nieprzeciętny
Skoszenie Zwiększa zasięg ataków Kavata. Każdy Vblack.png Nieprzeciętny
Techniczny Atak Kavat ma szansę na zignorowanie śmiertelnych obrażeń i stanie się niewrażliwym. Każdy Vblack.png Rzadki
Techniczne Wzmocnienie Wydłuża czas trwania umiejętności Kavata. Każdy Vblack.png Rzadki
Agresja Terytorialna Kavat pacyfikuje wszystkie zwierzęta na danym obszarze. Każdy Precept.png Nieprzeciętny

Pokaż listę Mody Modyfikacji
Pokaż listę Mody Konklawe

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • Upuszczone Mody posiadają efekt wizualny w postaci cząsteczek energii zmierzających w kierunku Moda. Jeżeli w misji bierze udział więcej niż jeden gracz,to efekt pozostanie aż wszyscy gracze podniosą mod. Zarówno mod jak i efekt wizualny mogą być oznaczone znacznikiem w celu poinformowania innych graczy.
    • Rzadkie Mody ukazują znacznie mocniejszy, żółto-złoty efekt z kolumną energii wystrzeloną prosto w górę. Podobny efekt posiadają komponenty i schematy upuszczone przez przeciwników, których energia jest fioletowa.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 23.05.2020 r. przez użytkownika Senami.