FANDOM

Maroo

Maroo jest złodziejką, która została zakontraktowana przez Grineer, by znaleźć Kodeksy Arkanów, a później pomogła Tenno i Lotus pobierać je i zrozumieć. W złodziejskim fachu interesy Maroo polegają na wszystkim, co mogłoby pomóc jej w uzyskania pieniędzy i bogactwa. Mocno nie lubi Grineer i ma trochę szacunku dla Lotus i Tenno.

Wiedza Edytuj

Maroo została zatrudniona przez Tyl Regora, by znaleźć i pobrać kawałek Kodeksów Arkanów wewnątrz opuszczonych kompleksów Orokin. Miała jednak ogólną niechęć do Grineer, i ostatecznie dała im fałszywe Kodeksy. Oryginalne Kodeksy sprzedała Corpus. Rozwścieczony Tyl Regor wydał rozkaz pościgu za Maroo, by odzyskać Kodeksy i jeśli to konieczne, by ją zabić.

Podczas gdy ukrywała się w placówce Corpus na Europie, Maroo została znaleziona przez Tenno i odprowadzona do Lotus na przesłuchanie. Początkowo lekceważąc intencje Lotus w znalezieniu części Kodeksu Arkanów, Maroo zgodziła się pomóc Tenno poprzez znalezienie lokalizacji Kodeksów Arcane. Poprzez rozmowy z Ordisem, Maroo zaczyna wierzyć, że Kodeksy prowadzą do lokalizacji skarbu Orokin, co czyni ją bardziej skłonną do ujawniania Tenno informacji dotyczących Kodeksów. Pomoc Maroo dobiega końca, kiedy doprowadza ich do maszyny Arkanów w celu rozszyfrowania wypełnionych Kodeksów. Ku rozczarowaniu Maroo, maszyna po prostu emituje tajemniczą wiadomość zamiast być fantastycznym skarbem. Kiedy zagrożenie ze strony Grineer znika, Maroo postanawia znaleźć sposób, by zarobić w innym miejscu.