FANDOM

Mapy są środowiskami, w których gracz rozgrywa swoje Misje. Są one losowo tworzone poprzez łączenie "kafelków" - odpowiednio zaprojektowanych pomieszczeń / terenów - wybieranych z 10 unikalnych zestawów. Każda mapa musi zawierać przynajmniej 30 kafelków wliczając w to lokalizacje startowe, wyjścia / punkty ekstrakcji, pomieszczenia pojedynkowe z Bossami, korytarze, itd.

Zestawienia map mogą posiadać środowiskowe modyfikatory zwane Zagrożeniami środowiskowymi, które zmieniają statystyki lub uszkadzają Warframe, np. ekstremalnie niskie temperatury (redukcja tarcz) oraz ogień (rani gracza, który wszedł z nim w kontakt i alarmuje przeciwników). Niektóre kafelki zawierają dynamiczne tereny z poruszającymi się ładunkami kontenerowymi, specjalnie zaprojektowane przestrzenie dla aktywności parkour'owych, liny zjazdowe, a także losowo rozlokowane ładunki wybuchowe.

Obecnie jest około 22 unikalnych map, każda posiada własny motyw oraz wystrój. Każda lokacja na Mapie Gwiezdnej może składać się z jednej lub więcej map, choć niektóre z nich są ekskluzywne dla danej lokalizacji.

GrineerEdytuj

CorpusEdytuj

PlagaEdytuj

OrokinEdytuj

TennoEdytuj

Mapy KonklaweEdytuj

Mapy Konklawe to mapy, które nie są generowane losowo; są zawsze takie same. Są to mapy, na których gracze mogą ze sobą rywalizować na różnych środowiskach, którymi mogą być: górzyste tereny Corpus czy też posterunkiem Grineer umieszczonym w dżungli na Ziemi. Są również areny, takie jak Lunaro, które mogą odbywać się na powierzchni Księżyca, a mogą równie dobrze mieć miejsce na Gazowym Mieście na Jowiszu.

Obecnie jest dostępnych 21 map w trybie Konklawe, 13 z nich jest zarówno w trybie Unicestwienie, jak i w Drużynowym Unicestwieniu, 6 jest w trybie Zdobądź Cefalona, a 4 w Lunaro.