Magus Blokady to Arkana dla Operatora, która za każdym razem, gdy Operator wykona Zryw Pustki, rzuci minę przyciągającą, która uwięzi wielu wrogów w miejscu przez 4 sekundy; następnie ci wrogowie otrzymają Obrażenia Puncture b Przebijające skalowane wraz z maksymalnym poziomem zdrowia przeciwników.

EfektEdytuj

Ranga Procent Życia Zasięg Przyciągania Liczba Przeciwników
0 15% 3m 2
1 20% 6m 4
2 30% 9m 6
3 40% 12m 8
4 50% 13m 9
5 60% 15m 10

PozyskanieEdytuj

  • Magus Blokady można kupić u Vox Solaris za ReputationLargeBlack 10,000 pod warunkiem, że gracz ma rangę Instrument lub wyższą.

InformacjeEdytuj

  • Przywiązani wrogowie są całkowicie obezwładnieni: nie mogą się poruszać ani atakować.
    • Obrażenia uwięzi nie ignorują zbroi.
    • Każda mina może wpływać tylko na ośmiu wrogów.
    • Nieświadomi wrogowie, którzy zostaną uwiązani, pozostają nieświadomi, dopóki efekt się nie skończy, podobny efekt do Tąpnięcia Rhino.
  • Może być używany z Magus Powrotu do zrzucania min uwięzi bez kosztu energii z Zrywu Pustki.
    • Zauważ, że chociaż Magus Blokady nie ma czasu odnowienia, Magus Powrotu ma 3-sekundowy czas odnowienia.
  • Cele Zabójstwa mogą zostać związane.
  • Wrogowie pozostają podatni na ragdolling, nawet gdy są na uwięzi, co może sprawić, że wrogowie nie otrzymają obrażeń, jeśli znajdą się poza zasięgiem Arkany.
  • Zadawane obrażenia zależą od aktualnego maksymalnego zdrowia celu. W wyniku tego przeciwnicy pod wpływem Obrażeń Viral b Wiruowych spowoduje, że tajemne obrażenia będą zadawane w oparciu o połowę wartości zdrowia.
  • Dwa zestawy tej Arkany zrzucą dwie miny wiążące, skutecznie zadając 120% obrażeń zdrowiu wroga jako Puncture b Przebijające.
  • Wzmocnienia zastosowane dla Operatora lub Warframe nie zwiększą obrażeń, jednak osłabienia zadane przeciwnikom (np. Molekularne Naznaczenie, Płonący Chakram, Poszukujące Szpony) zwiększą obrażenia.
  • Może uwiązać Eidolony i chmury Kuvy.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 08.03.2020 r. przez użytkownika Daegon112.