Mag
Z pełną władzą nad otaczającym polem magnetycznym, Mag jest ekspertem w manipulacji przeciwnikiem.

Z pełną władzą nad otaczającym polem magnetycznym, Mag jest ekspertem w manipulacji przeciwnikiem.
Wpis w Kodeksie
To jest Mag, potęga, z którą trzeba się liczyć.

Mag gra w zespole, Tenno, jest wartościowym dodatkiem do każdej drużyny.

Lotus

Data Wydania: 25 października, 2012

Mag Ikona.png Mag jest Warframe bazującym na magnetyzmie. Posiada znacznie wzmocnione tarcze, lecz w zamian ma średnią pojemność energii. Jej umiejętności zapewniają jej dobrą kontrolę tłumu.

Jest jednym z trzech startowych Warframe.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
25,000
Neuroptyka.png
1
Powłoka.png
1
Systemy.png
1
Ogniwo Orokin64.png
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 50
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png 75
BP Ikona.png Cena Schematu:
Credits64.png 25,000
Credits64.png
15,000
Stalowa Płyta64.png
150
Czujniki Neuronowe64.png
1
Pakiet Polimeru64.png
150
Rubedo64.png
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Morfyt64.png
1
Ferryt64.png
1,000
Rubedo64.png
300

Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Moduł Sterujący64.png
1
Morfyt64.png
1
Złom64.png
500
Plastydy64.png
220
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25

Pozyskanie

Schematy Mag Ikona.png Mag można kupić u Teshina za ReputationLargeBlack.png 60,000 na randze Tajfun lub zdobyć z Sierżanta (Illiad, Fobos Fobos).
Łup Szansa Spodziewany Niemalże gwarantowany
Schemat Powłoki 38.72% 6 – 7 27 ± 9
Schemat Neuroptyki 38.72%
Schemat Systemów 22.56%

Spodziewany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć realną szansę na otrzymanie danego łupu.

Niemalże gwarantowany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć 99%, 99.9% i 99.99% szansy na otrzymanie przynajmniej jednego przedmiotu z tabeli wartości.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Startowe Warframe były klika razy zmieniane. Przed Aktualizacją 7 startowymi Warframe były: Excalibur Ikona.png Excalibur, Loki Ikona.png Loki i Volt Ikona.png Volt.
  • Aktualizacja 7 zastąpiła Volt Ikona.png Volta innym Warframe - Mag Ikona.png Mag, ponieważ twórcy chcieli, aby jeden żeński Warframe był możliwy do wyboru. Startowymi Warframe do wyboru były wiec: Excalibur Ikona.png Excalibur, Loki Ikona.png Loki i Mag Ikona.png Mag.
  • Następnie w Aktualizacji 14 Loki został zastąpiony przez Volt Ikona.png Volta. Po tych zmianach obecnie startowymi Warframe są: Excalibur Ikona.png Excalibur, Volt Ikona.png Volt i Mag Ikona.png Mag.
  • Mag Ikona.png Mag jest najniższym Warframe z gry.
  • Mag Ikona.png Mag jest również pierwszym żeńskim Warframe posiadającym wersję Mag Prime Ikona.png Prime.

?
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka.png Skok balistyczny przyciąga pobliskie przedmioty dla łatwiejszego ich zbierania.

Przyciągnięcie-A.gif
Magnetyczna siła przyciąga do ciebie przeciwników, ogłaszając ich i sprowadzając w zasięg ataków wręcz.

Przyciągnięcie Ikona.png
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia 100 / 125 / 150 / 300 (obrażenia) 10% / 15% / 20% / 25% (szansa na powalenie wroga) Czas Trwania Nd. Zasięg 15 / 20 / 22 / 25 m

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Chciwe Przyciągnięcie

Chciwe Przyciągnięcie to modyfikacja dla Przyciągnięcia Mag. Daje szansę na to, że przyciągnie również przedmioty.

Ranga Szansa na przyciągnięcie Koszt
0 40% 6
1 60% 7
2 80% 8
3 100% 9

Magnetyzm-A.gif
Tworzy pole magnetyczne wokół celu, które usidla pobliskich wrogów i zadaje im obrażenia. Pole reaguje na kule i odłamki stworzone przez Polaryzację w celu zwiększenia obrażeń.

Magnetyzm Ikona.png
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii.png Obrażenia 1.25x / 1.5x / 1.75x / 2x (mnożnik) 50 / 150 / 200 / 300 (obrażenia Blast w.png) Czas Trwania 10 / 12 / 13 /15 s Zasięg 2 / 3 / 3.5 / 4 m (obszar pola) 5 / 10 / 12 / 15 m (obszar Blast w.png) Pozostałe 10% / 15% / 20% / 25% (absorpcja)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Magnetyczne Rozładowanie

Magnetyczne Rozładowanie to modyfikacja dla Magnetyzmu Mag. Umożliwia ręczną detonację umiejętności poprzez jej ponowne użycie. Wrogowie, którzy dostaną wybuchem, mają szansę na zostaniem rozbrojonym.

Ranga Szansa na rozbrojenie Koszt
0 12.5% 6
1 25% 7
2 37.5% 8
3 50% 9

Polaryzacja-A.gif
Emituje impuls energii, który osłabia wrogie tarcze i pancerze, a odnawia tarcze sojuszników. Impuls tworzy też odłamki, które stają się śmiercionośne, kiedy połączy się je z Magnetyzmem.

Polaryzacja Ikona.png
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii.png Obrażenia 250 / 300 / 350 / 400 (obrażenia) 1x / 1.5x / 2x / 2.5x (mnożnik obrażeń) Czas Trwania 2 / 3 / 4 / 5 s (czas poruszania się pulsu) Zasięg 5 / 6 / 7 / 8 m (obszaru początkowego i Blast w.png) Pozostałe 5.9 m/s (prędkość ruchu pulsu)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Kontr Puls

Kontr Puls to modyfikacja dla Polaryzacji Mag. Uderzenie mocą zakłóca broń wroga wraz z technologicznymi czynnikami na pewien czas.

Ranga Czas trwania Koszt
0 2s 6
1 2.5s 7
2 3s 8
3 4s 9

Zmiażdżenie-A.gif
Magnetyzuje kości pobliskich wrogów, sprawiając, że zaczynają oni zapadać się w siebie.

Zmiażdżenie Ikona.png
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 100SferaEnergii.png Obrażenia 800 / 1000 / 1250/ 1500 (obrażenia) 10 / 15 / 20 / 25 (tarczy za cios) Czas Trwania Nd. Zasięg 8 / 10 / 13 / 18 m

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Kruszące Zmiażdżenie

Kruszące Zmiażdżenie to modyfikacja dla Zmiażdżenia Mag. Ocaleni ze Zmiażdżenia mają obniżony pancerz o pewien procent oraz zostaną unieruchomieni na krótki czas.

Ranga Redukcja pancerza Czas trwania Koszt
0 20% 4s 6
1 30% 5s 7
2 40% 6s 8
3 50% s 9

Galeria
Filmy
Kanał Twórców
'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 06.08.2020 r. przez użytkownika Senami.