FANDOM

Edytuj

Z pełną władzą nad otaczającym polem magnetycznym, Mag jest ekspertem w manipulacji przeciwnikiem.
To jest Mag, potęga, z którą trzeba się liczyć.

Mag gra w zespole, Tenno, jest wartościowym dodatkiem do każdej drużyny.

– Lotus

Mag jest Warframe bazującym na magnetyzmie. Posiada znacznie wzmocnione tarcze, lecz w zamian ma średnią pojemność energii. Jej umiejętności zapewniają jej dobrą kontrolę tłumu. Jest jednym z trzech startowych Warframe.

Schematy komponentów można zakupić u Teshina za ReputationLargeBlack 60,000 na randze Tajfun lub zdobyć z Sierżanta (Illiad, Fobos).

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: Platinum64 75
Cena Schematu: Credits64 25,000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220
Czas: 12 godziny

CiekawostkiEdytuj

  • Mag zastąpiła Volta jako Warframe startowy w Update 7, lecz Volt powrócił do początkowej trójki zastępując Lokiego.
  • Mag jest najniższym Warframe z gry.
  • Mag jest również pierwszym żeńskim Warframe posiadającym wersję Prime.

Edytuj

Archiwa Warframe - Fragment odprawy po misji:

Siedzieliśmy przypięci, z odbezpieczoną bronią, czekając na przebicie. Czekając na śmierć. Przez mój brudny iluminator widziałem gwiazdy lśniące pomiędzy sylwetkami innych statków - Drzazg ustawionych w kolejce do Kolei Solarnej. Wkrótce miała nas chwycić swoją niezrozumiałą siłą i cisnąć przez pustkę prosto w paszczę naszego wroga.

Patrzyłem, jak statki jeden po drugom zakrzywiają się i znikają. Każdy wypełniony po brzegi zero-technologicznymi żołnierzami, oddychającymi zastałym powietrzem z rękami zaciśniętymi na karabinach wstrząsowych. Każdy wypełniony desperacją płynącą z zagłady. Nasz statek miał być ostatnim, który przekroczy szczelinę. Nasz statek miał specjalny ładunek.

Był w zasadzie pusty. Tylku dziesięciu ludzi jak ja,przypiętych, z najlepszymi zero-technologicznymi kombinezonami i bronią, którą imperium mogło zbudować... i "tym". "To" stało w przejściu, smukła, bezoka, metalowa sylwetka. Tenno w swoim Warframe. Niewyraźnie ludzki, niewyraźnie kobiecy. Czy to był pancerz, czy jakiś ozdobny egzoszkielet potwora żyjącego wewnątrz? Spiąłem się w swojej uprzęży, gdy statek wszedł na kurs ostatniego podejścia. Widziałem, jak Tenno stała beztrosko. Poważna i lśniąca złotem, niepomna sił bezwładności.

Do tej pory nie wierzyłem w Tenno. Duchy, propaganda, skrzywione pozostałości ery pustki. Niemożliwe w rzeczywistości. A jednak była tu we własnej osobie. Imperium w swej desperacji miało zamiar spuścić demony ze smyczy i liczyć na najlepsze. Kogo baliśmy się bardziej, wroga czy tego potwora? Czy z odbezpieczoną bronią mogliśmy mu ufać? Nagle straciło to znaczenie. Nadeszło uderzenie i nasze okna zalała oślepiająca biel. Gdy odzyskaliśmy wzrok, nasz statek być już gdzie indziej, strzaskany i martwy.

Moje płuca były zgniecione, oczy wypełniała śmierć. Fragmenty statku błyszczały jak nocny śnieg. Mroczna, obca, błękitna gwiazda oślepiała nas z tyłu. Niezliczone, członkowane robacze statki zwijały się w świecące dyskietki, falując i spalając żyjących jeszcze, jak ja, żołnierzy. Tam umarłem. Zostałem złapany w R-dysk, miażdżący moje prawe ramie i zamieniający moją krew w ogień. Mój wzrok zmatowiał, dźwięk stał się głuchy i brzęczący. Czułem, jak jedna strona mojej twarzy robi się mokra i obwisła.

Śniłem śmiertelny sen. Widziałem jasny punkt, mknący i kluczący w moim kierunku. Na metalowych zatrzaskach mojego kombinezonu poczułem pociągnięcie w jego stronę. Sięgnęła i podniosłą mnie - lśniąca metalowa bestia, pióropusz złotych skrzydeł unoszący i rozkładający się za nią. Anioł. Wyrwał mnie z mojej śmierci. Owinął mnie swoimi skrzydłami i poczułem jak moje płuca wypełnia powietrze. Jego tarcza pustki lśniła błękitem, obciążona przez wrogi ogień. Poczułem nagłe szarpnięcie przyspieszenia.

Ocknąłem się na podłodze, czując pieczenie spalonego ciała na mojej twarzy i boku. Stała nade mną, bez skrzydeł. Z końca korytarza słychać było trzaski broni. Może misję dało się jeszcze uratować, ale ja już umierałem, więc machnąłem ręką by ją odesłać. Poczułem wciśnięty w moją rękę pistolet, gdy stawiała mnie na nogi.Anioł mnie ocalił, wyciągnął z piekła, ale nie miał zamiaru się nade mną litować. Miałem umrzeć stojąc przy jego boku. Odwróciłem się swoja zdrową stroną w kierunku odgłosu strzałów i podniosłem broń. Skinęła, jej dłoń pulsowała i opływała w starożytne kształty, a w okół mnie zaiskrzył błękit. Potem obróciła się, dobywając ostrza i razem rzuciliśmy się w oczekującą na nas zamieć śmierci i ognia.

Data Wydania: 13 Września 2013

Mag Prime jest wersją Prime Warframe Mag. Posiada zwiększone życie, jak również dodatkową polaryzację Vblack.

7 lipca 2015 Mag Prime i przedmioty powiązane zostały przeniesione do Skarbca Prime. Wszelkie wcześniej istniejące przedmioty pozostaną nienaruszone.

Mag Prime wraz z Boarem Prime i Dakrą Prime była znowu dostępna od 29 czerwca do 27 lipca 2016, kiedy to skarbiec został otworzony.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
3
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
2
PolymerBundle64
150
Rubedo64
750
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
3
Ferrite64
1,000
Rubedo64
400

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
3
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
500
Czas: 12 godziny

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Lith M1 Rzadki V
Meso M1 Rzadki V
Neuroptyka
Lith B1 Powszechny V
Axi V2 Powszechny V
Powłoka
Meso B1 Nieprzeciętny V
Neo B3 Nieprzeciętny V
Systemy
Neo D1 Powszechny V
Axi R1 Powszechny V

Schemat
Lith M1 Rzadki V
Meso M1 Rzadki V
Neuroptyka
Lith B1 Powszechny V
Axi V2 Powszechny V
Powłoka
Meso B1 Nieprzeciętny V
Neo B3 Nieprzeciętny V
Systemy
Neo D1 Powszechny V
Axi R1 Powszechny V

Schemat
Lith M1 Rzadki V
Meso M1 Rzadki V
Neuroptyka
Lith B1 Powszechny V
Axi V2 Powszechny V
Powłoka
Meso B1 Nieprzeciętny V
Neo B3 Nieprzeciętny V
Systemy
Neo D1 Powszechny V
Axi R1 Powszechny V

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Mag Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Edytuj

Umiejętność PasywnaEdytuj

Skok balistyczny przyciąga pobliskie przedmioty dla łatwiejszego ich zbierania.

UmiejętnościEdytuj

Karta-przyciągnięcie Ikona-przyciągnięcie
ENERGIA
SferaEnergii25
KLAWISZ
1
Przyciągnięcie
Magnetyczna siła przyciąga do ciebie przeciwników, ogłaszając ich i sprowadzając w zasięg ataków wręcz.
Skuteczność:100 / 125 / 150 / 300 (obrażenia)

10% / 15% / 20% / 25% (szansa na powalenie wroga)

Czas Trwania:brak
Zasięg:15 / 20 / 22 / 25 m

W-przyciągnięcie

Główny Artykuł: Chciwe Przyciągnięcie

Chciwe Przyciągnięcie to Modyfikacja Wzmocnienia dla Przyciągnięcia Mag. Daje szansę na to, że przyciągnie również przedmioty.

Ranga Szansa na przyciągnięcie Koszt
0 40% 6
1 60% 7
2 80% 8
3 100% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Karta-magnetyzm Ikona-magnetyzm
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
2
Magnetyzm
Tworzy pole magnetyczne wokół celu, które usidla pobliskich wrogów i zadaje im obrażenia. Pole reaguje na kule i odłamki stworzone przez Polaryzację w celu zwiększenia obrażeń.
Skuteczność:1.25x / 1.5x / 1.75x / 2x (mnożnik)

50 / 150 / 200 / 300 (obrażenia wybuchu)

Czas Trwania:10 / 12 / 13 /15 s
Zasięg:2 / 3 / 3.5 / 4 m (obszar pola)

5 / 10 / 12 / 15 m (obszar eksplozji)
Pozostałe:
10% / 15% / 20% / 25% (absorpcja)

W-magnetyczne-rozładowanie

Główny Artykuł: Magnetyczne Rozładowanie

Magnetyczne Rozładowanie to Modyfikacja Wzmocnienia dla Magnetyzmu Mag. Umożliwia ręczną detonację umiejętności poprzez jej ponowne użycie. Wrogowie, którzy dostaną wybuchem, mają szansę na zostaniem rozbrojonym.

Ranga Szansa na rozbrojenie Koszt
0 12.5% 6
1 25% 7
2 37.5% 8
3 50% 9

Karta-polaryzacja Ikona-polaryzacja
ENERGIA
SferaEnergii75
KLAWISZ
3
Polaryzacja (Mag)
Emituje impuls energii, który osłabia wrogie tarcze i pancerze, tworząc odłamki, które stają się śmiercionośne, kiedy są połączone z Magnetyzmem. Pod wpływem impulsu tarcze sojuszników zostają odnowione.
Skuteczność:250 / 300 / 350 / 400 (obrażenia)

1x / 1.5x / 2x / 2.5x (mnożnik obrażeń)

Czas Trwania:2 / 3 / 4 / 5 s (czas poruszania się pulsu)
Zasięg:5 / 6 / 7 / 8 m (obszaru początkowego i eksplozji)

Pozostałe:
5.9 m/s (prędkość ruchu pulsu)

W-polaryzacja

Główny Artykuł: Kontr Puls

Kontr Puls to Modyfikacja Wzmocnienia dla Polaryzacji Mag. Uderzenie mocą zakłóca broń wroga wraz z technologicznymi czynnikami na pewien czas.

Ranga Czas trwania Koszt
0 2s 6
1 2.5s 7
2 3s 8
3 4s 9

Karta-zmiażdżenie Ikona-zmiażdżenie
ENERGIA
SferaEnergii100
KLAWISZ
4
Zmiażdżenie
Magnetyzuje kości pobliskich wrogów, sprawiając, że zaczynają oni zapadać się w siebie.
Skuteczność:800 / 1000 / 1250/ 1500 (obrażenia)

10 / 15 / 20 / 25 (tarczy za cios)

Czas Trwania:brak
Zasięg:8 / 10 / 13 / 18 m

W-zmiażdżenie

Główny Artykuł: Kruszące Zmiażdżenie

Kruszące Zmiażdżenie to Modyfikacja Wzmocnienia dla Zmiażdżenia Mag. Ocaleni ze Zmiażdżenia mają obniżony pancerz o pewien procent oraz zostaną unieruchomieni na krótki czas.

Ranga Redukcja pancerza Czas trwania Koszt
0 20% 4s 6
1 30% 5s 7
2 40% 6s 8
3 50% s 9

Edytuj