Mag
Mag
Z pełną władzą nad otaczającym polem magnetycznym, Mag jest ekspertem w manipulacji przeciwnikiem.

Z pełną władzą nad otaczającym polem magnetycznym, Mag jest ekspertem w manipulacji przeciwnikiem.
Wpis w Kodeksie
To jest Mag, potęga, z którą trzeba się liczyć.

Mag gra w zespole, Tenno, jest wartościowym dodatkiem do każdej drużyny.

Lotus

Data Wydania: 25 października, 2012

Mag Ikona Mag jest Warframe bazującym na magnetyzmie. Posiada znacznie wzmocnione tarcze, lecz w zamian ma średnią pojemność energii. Jej umiejętności zapewniają jej dobrą kontrolę tłumu.

Jest jednym z trzech startowych Warframe.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25 000
Neuroptyka
1
Powłoka
1
Systemy
1
Ogniwo Orokin64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64 75
BP Ikona Cena Schematu:
Credits64 25,000
Credits64
15 000
Stalowa Płyta64
150
Czujniki Neuronowe64
1
Pakiet Polimeru64
150
Rubedo64
500
15 000
Morfyt64
1
Ferryt64
1,000
Rubedo64
300

15 000
Moduł Sterujący64
1
Morfyt64
1
Złom64
500
Plastydy64
220
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Pozyskanie

Schematy Mag Ikona Mag można kupić u Teshina za ReputationLargeBlack 60,000 na randze Tajfun lub zdobyć z Sierżanta (Illiad, Fobos Fobos).
Łup Szansa Spodziewany Niemalże gwarantowany
Schemat Powłoki 38.72% 6 – 7 27 ± 9
Schemat Neuroptyki 38.72%
Schemat Systemów 22.56%

Spodziewany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć realną szansę na otrzymanie danego łupu.

Niemalże gwarantowany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć 99%, 99.9% i 99.99% szansy na otrzymanie przynajmniej jednego przedmiotu z tabeli wartości.

CiekawostkiEdytuj

  • Startowe Warframe były klika razy zmieniane. Przed Aktualizacją 7 startowymi Warframe były: Excalibur Ikona Excalibur, Loki Ikona Loki i Volt Ikona Volt.
  • Aktualizacja 7 zastąpiła Volt Ikona Volta innym Warframe - Mag Ikona Mag, ponieważ twórcy chcieli, aby jeden żeński Warframe był możliwy do wyboru. Startowymi Warframe do wyboru były wiec: Excalibur Ikona Excalibur, Loki Ikona Loki i Mag Ikona Mag.
  • Następnie w Aktualizacji 14 Loki został zastąpiony przez Volt Ikona Volta. Po tych zmianach obecnie startowymi Warframe są: Excalibur Ikona Excalibur, Volt Ikona Volt i Mag Ikona Mag.
  • Mag Ikona Mag jest najniższym Warframe z gry.
  • Mag Ikona Mag jest również pierwszym żeńskim Warframe posiadającym wersję Mag Prime Ikona Prime.

?
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka Skok balistyczny przyciąga pobliskie przedmioty dla łatwiejszego ich zbierania.

Przyciągnięcie-A
Magnetyczna siła przyciąga do ciebie przeciwników, ogłaszając ich i sprowadzając w zasięg ataków wręcz.

Przyciągnięcie Ikona
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 100 / 125 / 150 / 300 (obrażenia) 10% / 15% / 20% / 25% (szansa na powalenie wroga) Czas Trwania Nd. Zasięg 15 / 20 / 22 / 25 m

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Chciwe Przyciągnięcie

Chciwe Przyciągnięcie to modyfikacja dla Przyciągnięcia Mag. Daje szansę na to, że przyciągnie również przedmioty.

Chciwe Przyciągnięcie

Magnetyzm-A
Tworzy pole magnetyczne wokół celu, które usidla pobliskich wrogów i zadaje im obrażenia. Pole reaguje na kule i odłamki stworzone przez Polaryzację w celu zwiększenia obrażeń.

Magnetyzm Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii Obrażenia 1.25x / 1.5x / 1.75x / 2x (mnożnik) 50 / 150 / 200 / 300 (obrażenia Blast w) Czas Trwania 10 / 12 / 13 /15 s Zasięg 2 / 3 / 3.5 / 4 m (obszar pola) 5 / 10 / 12 / 15 m (obszar Blast w) Pozostałe 10% / 15% / 20% / 25% (absorpcja)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Magnetyczne Rozładowanie

Magnetyczne Rozładowanie to modyfikacja dla Magnetyzmu Mag. Umożliwia ręczną detonację umiejętności poprzez jej ponowne użycie. Wrogowie, którzy dostaną wybuchem, mają szansę na zostaniem rozbrojonym.

Magnetyczne Rozładowanie

Polaryzacja-A
Emituje impuls energii, który osłabia wrogie tarcze i pancerze, a odnawia tarcze sojuszników. Impuls tworzy też odłamki, które stają się śmiercionośne, kiedy połączy się je z Magnetyzmem.

Polaryzacja Ikona
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii Obrażenia 250 / 300 / 350 / 400 (obrażenia) 1x / 1.5x / 2x / 2.5x (mnożnik obrażeń) Czas Trwania 2 / 3 / 4 / 5 s (czas poruszania się pulsu) Zasięg 5 / 6 / 7 / 8 m (obszaru początkowego i Blast w) Pozostałe 5.9 m/s (prędkość ruchu pulsu)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Kontr Puls

Kontr Puls to modyfikacja dla Polaryzacji Mag. Uderzenie mocą zakłóca broń wroga wraz z technologicznymi czynnikami na pewien czas.

Kontr Puls

Zmiażdżenie-A
Magnetyzuje kości pobliskich wrogów, sprawiając, że zaczynają oni zapadać się w siebie.

Zmiażdżenie Ikona
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 100SferaEnergii Obrażenia 800 / 1000 / 1250/ 1500 (obrażenia) 10 / 15 / 20 / 25 (tarczy za cios) Czas Trwania Nd. Zasięg 8 / 10 / 13 / 18 m

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Kruszące Zmiażdżenie

Kruszące Zmiażdżenie to modyfikacja dla Zmiażdżenia Mag. Ocaleni ze Zmiażdżenia mają obniżony pancerz o pewien procent oraz zostaną unieruchomieni na krótki czas.

Kruszące Zmiażdżenie

Galeria

Filmy
Kanał Twórców
Warframe Profile Mag (Update 8

Warframe Profile Mag (Update 8.3)

'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 06.08.2020 r. przez użytkownika Senami.