FANDOM

Lunaro jest starożytnym sportem związanym z piłką, służący do celów rekreacyjnych i treningowych dla Tenno.

Słońce i Księżyc stanowią drużyny złożone aż do 3 graczy. Używając czerpaka Arcata, gracze starają się miotać piłkę - Lunaro - do bramki przeciwnika. Drużyny bronią swoich bramek poprzez przechwytywanie Lunaro, kiedy zostanie rzucone w bramkę. Lunaro jest sportem kontaktowym, gdzie gracze mogą swobodnie siłą wytrącić przeciwnikowi Lunaro z ich Arkata.

Po zdobyciu gola drużyna przeciwnika musi opuścić pole karne, zanim ponownie mogą zdobyć Lunaro. Mecz Lunaro składa się z dwóch 5-cio minutowych części. Drużyna z wyższą liczbą goli wygrywa.

Jak zagraćEdytuj

Dostęp do Lunaro znajduje się w konsoli Konklawe na naszym Orbiterze oraz na przekaźniku w pomieszczeniu Konklawe. Wyposażenie graczy będzie automatycznie zmienione na ekwipunek Konklawe, gdy wejdziemy w misję.

Możemy również wejść w tryb praktyki, który nie ma wpływu na statystyki.

RestrykcjeEdytuj

  • Lunaro pozwala na wyposażenie dowolnego Warframe, choć wszystkie statystyki zostaną zrównane z innymi graczami.
  • Wszelkie modyfikacje, również te Konklawe, są wyłączone w trybie Lunaro.
  • Wszystkie bronie, za wyjątkiem Arcata, nie mogą być używane w tym trybie i nie zostaną do niego wczytane, nawet jeśli mamy je wyposażone w głównym arsenale czy też arsenale Konklawe.
  • Towarzysze (Kubrow, Kavat, Helios itd.) również nie mogą uczestniczyć w Lunaro.

Pozostałe informacjeEdytuj

  • Kula Lunaro świeci w 4 różnych kolorach energii:
    • Biały (neutralny) to podstawowy kolor energii.
    • Jasny niebieski (Księżyc) czy pomarańczowy (Słońce) oznacza, że kula została ostatnio uderzona przez daną drużynę. Efekt ten utrzymuje się przez 5 sekund, zanim wróci do koloru neutralnego.
    • Fioletowa błyszcząca energia oznacza, że kula jest w niestabilnym stanie; kolor zniknie również po 5 sekundach.
  • Kolorowa wstążka jest przyczepiona do prawego ramienia Warframe i oznacza kolor drużyny gracza.
    • Gracze będą emitować aurę o kolorze swojej drużyny.
  • Nad obecnym posiadaczem kuli znajduje się strzałka.
    • Nie należy mylić z paskami w kształcie V, która oznacza podanie.
  • Kula jest upuszczana na środku areny.
    • Gdy dana drużyna trafi do bramki przeciwnika, kula znajdzie się w środku okręgu punktującej drużyny.

GaleriaEdytuj