FANDOM

Złote pierścienie otaczają i zamykają w swych objęciach opustoszałe Księżycowe krajobrazy - zabytkowa architektura, znacząca dawną maestrię wiodącej niegdyś prym cywilizacji Orokin nad wszelkimi technologicznymi i naturalnymi zagadnieniami. Świetliste sale spajające to, co ocalało z rąk wrogów, pozostają puste od chwili, gdy tamta era dobiegła kresu.
Wpis w Kodeksie

Lua - dawniej zwana Księżycem, jest to zaginiony księżyc Ziemi który został ukryty w Pustce aby Świadomi nie dostali się na jego powierzchnię. Lua zostaje odkryty podczas zadania Drugi Sen.

Lua wygląda inaczej niż w poprzedniej formie. Jest zbiorem ogromnych głazów ( Możliwe że Księżyc został zniszczony i odnowiony z jego fragmentów). Natomiast jego powierzchnia jest niestabilna co widać poprzez zawalające się mosty na misjach czy lekkie wstrząsy. Same budowle na Lua są podobne do budowli na Pustce co świadczy o tym że był on we władaniu Orokin.

Na Lua wykonujemy część zadań z Drugiego Snu: Ocal Księżyc i Uratuj Rezerwuar. Po ukończeniu zadania Drugi Sen możemy wykonywać misje na Lua tak jak na pozostałych Planetach.

Podobnie jak w wypadku Pustki do Lua nie mamy Złącza Solarnego i możemy od razu rozpocząć misje. Znajduje się przy Ziemi.

GaleriaEdytuj