FANDOM

Jestem Lotus. Twój przyjaciel i przewodnik.
Lotus

Lotus jest tajemniczą postacią, która prowadzi Tenno przez wszystkie misje w całym systemie.

W grze Edytuj

Podczas misji Lotus będzie informować Tenno o nadchodzących jednostkach wroga i ich świadomości obecności Tenno na początku misji. Lotus również będzie informować Tenno o ciężkich jednostkach, które są w pobliżu takich, jak Bursy, Kanonierzy i wielu innych.

Czasami podczas misji Lotus rozkaże Tenno zignorować pierwotny cel misji i ustanowić nowy. Na przykład podczas misji Infiltracji, Lotus może zarządzić, aby natychmiast wyeliminować wszystkie jednostki wroga. Wszelkie przedmioty związane z poprzednim celem misji staną się nieprzydatne i nie będą potrzebne do ukończenia misji.

Fabuła Edytuj

W zadaniu Natah wychodzi na jaw, że Lotus jest jednym ze Świadomych, a jej dawne imię to Natah. Okazuje się również, że była w jakiś sposób odpowiedzialna za upadek Cesarstwa Orokin. Lecz gdy Cesarstwo pogrążyło się w ruinach, a wojna była skończona, Lotus nie chciała dokończyć swojej pierwszej misji - zagłady Tenno. Zamiast tego Lotus zdecydowała się zostać ich "matką" po tym jak stała się bezpłodna podczas wyprawy do systemu Origin ukrywając Tenno w "drugim śnie" aby ich chronić.

Podczas rozmowy z Teshinem Lotus zaznacza, że zniszczyła w sobie wszystkie pozostałości po Natah. Zanim Grobowiec na Uranie zostanie zamknięty, Hunhow, który twierdzi że jest ojcem Lotus ostrzega ją że inni jego krewni nie przyjęli wiadomości o jej zdradzie niewzruszenie i będą dokonywali wszelkich starań, aby zabrać Lotus z powrotem do Tau.