Loki Prime
Loki Prime
Zmyl, zwiedź i zniszcz przy pomocy Lokiego Prime.

Zmyl, zwiedź i zniszcz przy pomocy Lokiego Prime. Posiada zmienioną polaryzację, dla większych możliwości personalizacji.
Wpis w Kodeksie

Data Wydania: 11 czerwca, 2014

Loki Prime Ikona.png Loki Prime to wersja Prime Warframe Loki Ikona.png Loki, posiadający zwiększoną pojemność energii, jak również dodatkowe polaryzacje: Dblack.png i Bar.png.

Loki Prime Ikona.png Loki Prime został wprowadzony do gry wraz z Wyrm Prime.png Wyrm Prime oraz Bo Prime.png Bo Prime.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
25,000
PrimeHelmet.png
1
PrimeChassis.png
1
PrimeSystems.png
1
Ogniwo Orokin64.png
5
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 50
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Nd.
BP Ikona.png Cena Schematu:
Nd.
Credits64.png
15,000
Stalowa Płyta64.png
150
Czujniki Neuronowe64.png
1
Pakiet Polimeru64.png
150
Rubedo64.png
750
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Gal64.png
3
Nano Zarodniki64.png
1,000
Rubedo64.png
400

Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Moduł Sterujący64.png
3
Ogniwo Orokin64.png
1
Ferryt64.png
1,000
Obwody64.png
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25

🢃 Lokalizacje Zdobywania 🢃

SchematObrazek.png Schemat
Meso F3 Powszechny V
Neo V8 Powszechny
Axi S2 Powszechny V
Neuroptyka.png Neuroptyka
Meso O3 Powszechny
Neo E1 Powszechny V
Powłoka.png Powłoka
Lith G2 Nieprzeciętny V
Lith O2 Nieprzeciętny
Systemy.png Systemy
Axi L1 Rzadki V
Axi L4 Rzadki

SchematObrazek.png Schemat
Meso F3 Powszechny V
Neo V8 Powszechny
Axi S2 Powszechny V
Neuroptyka.png Neuroptyka
Meso O3 Powszechny
Neo E1 Powszechny V
Powłoka.png Powłoka
Lith G2 Nieprzeciętny V
Lith O2 Nieprzeciętny
Systemy.png Systemy
Axi L1 Rzadki V
Axi L4 Rzadki

SchematObrazek.png Schemat
Meso F3 Powszechny V
Neo V8 Powszechny
Axi S2 Powszechny V
Neuroptyka.png Neuroptyka
Meso O3 Powszechny
Neo E1 Powszechny V
Powłoka.png Powłoka
Lith G2 Nieprzeciętny V
Lith O2 Nieprzeciętny
Systemy.png Systemy
Axi L1 Rzadki V
Axi L4 Rzadki

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • Loki Prime Ikona.png Loki Prime jest drugim Warframe Prime po Excalibur Prime Ikona.png Excaliburze Prime posiadającym dwa dodatkowe sloty polaryzacji względem wersji podstawowej.
  • Loki Prime Ikona.png Loki Prime, wraz z Nova Prime Ikona.png Novą Prime i Ivara Ikona.png Ivarą posiadają drugą największą maksymalną pojemność energii w grze (175 podstawowo, 262.5 na randze 30). Największą w grze posiada Volt Prime Ikona.png Volt Prime (200 podstawowo, 300 na randze 30).
  • Przynęta Loki Prime Ikona.png Lokiego Prime używa Lex Prime.png Lexa Prime zamiast, tak jak wersja standardowa, Lato.png Lato. Jest to trzecia umiejętność zmodyfikowana dla wersji Prime.
    • Przynęta Loki Prime Ikona.png Lokiego Prime strzela znacznie szybciej niż pozwala na to podstawowa szybkostrzelność Lexa Prime.
  • Jak każdy Warframe Prime, Loki Prime Ikona.png Loki Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

?
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka.png Umożliwia przytrzymanie się ściany na 10x dłuższy czas.

Przynęta-A.gif
Loki tworzy holograficzną wersję siebie, przyciągając wrogi ogień.

Przynęta Ikona.png
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia Nd. Czas Trwania 7 / 15 / 20 / 25 s Zasięg ∞ 100 m (zasięg użycia)

🢃 ROZWIŃ 🢃

  • Loki tworzy holograficzną przynętę posiadającą 400 Tarcz i 200 Życia, która przyciąga uwagę wroga. Przynęta będzie istniała przez 7 / 15 / 20 / 25 sekund.
    • Na tarcze i życie Przynęty nie ma wpływu Skuteczność Mocy.
    • Przynęta jest wyposażona w Lato (Lex Prime w przypadku Lokiego Prime), dzięki czemu jest zdolna do wywoływania statusu obrażeń Impact b.png Miażdżących, które mogą ogłuszyć wroga, Puncture b.png Przebijających, które mogą zmniejszyć atak wroga o 30% na czas 6 sekund lub Slash b.png Tnących, które będą zadawać 1 punkt obrażeń na każdy tik.
    • Przynęta nie zadaje obrażeń oprócz tych, które są wywołane statusem.
    • Czas istnienia Przynęty zależy od Długości Trwania Mocy.
    • Stworzenie drugiej Przynęty, podczas gdy inna jest aktywna, sprawi że poprzednia zniknie.
    • Przynęta zginie, gdy przyjmie odpowiednią ilość obrażeń.
  • Celując w sufit lub niebo, Przynęta pojawi się bezpośrednio pod miejscem celowania, pozwalając na umieszczenie jej na wysokich platformach.
  • Gdy umieszczony w miejscu, którego do którego przeciwnicy nie mogą dotrzeć:
    • Plaga zmieni cel po kilku sekundach.
    • Grineer i Corpus będą się starali zaatakować cel do czasu aż zniknie, mimo iż nie mogą go uderzyć ani zobaczyć. To sprawia, że Przynęta jest bardzo skuteczna, gdy jest umieszczona w miejscu niedostępnym dla ognia wroga.
  • Tarcze przynęty odnawiają się.
  • Czas rzucania to około 0.6 sekundy.

Główny Artykuł: Zbawicielska Przynęta

Zbawicielska Przynęta to modyfikacja dla umiejętności Przynęta Lokiego. Dzięki niemu Przynęta absorbuje śmiertelne obrażenia, a następnie zamienia się miejscami z Lokim. Zmniejsza również czas tworzenia Przynęty.

Ranga Prędkość tworzenia Przynęty Koszt
0 +20% 6
1 +25% 7
2 +35% 8
3 +50% 9

Niewidzialność-A.gif
Loki maskuje się, znikając wrogom z oczu.

Niewidzialność Ikona.png
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii.png Obrażenia Nd. Czas Trwania 5 / 7 / 9 / 12 s Zasięg Nd.

🢃 ROZWIŃ 🢃

  • Loki ukrywa się i staje się nienamierzalny na 5 / 7 / 9 / 12 sekund. Wszystkie dźwięki stają się przytłumione, a jego percepcja wzrokowa przybiera żółtawy kolor.
    • Długość Trwania Mocy ma wpływ na czas trwania umiejętności.
    • Mnożnik Obrażeń Ukrycia jest aplikowany do ataków bronią białą. Fizyczny kontakt z przeciwnikiem może tymczasowo usunąć ten mnożnik.
  • Po użyciu Niewidzialności, Lokiego nie można namierzyć, lecz przeciwnicy będą dalej atakowali jego ostatnią znaną pozycję. Wrogowie będą również próbowali walki wręcz oraz strzelania w stronę z której nadszedł ostatni atak raniący ich.
  • Strzelanie z niewyciszonej broni zaalarmuje pobliskich przeciwników.
  • Kamery Bezpieczeństwa nie wykrywają Lokiego ukrytego przez Niewidzialność.
  • Niewidzialność ukryje również towarzysza.
  • Pułapka laserowa Kapitana Vora nie namierzy niewidzialnego gracza.
  • Czas rzucania to 0.75 sekundy.

Główny Artykuł: Wyciszona Niewidzialność

Wyciszona Niewidzialność to modyfikacja dla umiejętności Niewidzialność Lokiego. Użycie tej modyfikacji redukuje hałas tworzony przez broń, podczas gdy aktywna jest Niewidzialność.

Ranga Redukcja Hałasu Koszt
0 50% 6
1 65% 7
2 80% 8
3 100% 9

  • Jako że Loki jest nienamierzalny podczas gdy ta umiejętność jest aktywna, można bezpiecznie wskrzeszać sojuszników, jednakże trzeba zachować ostrożność, ponieważ inni wskrzeszający mogą ściągnąć ostrzał wroga.
  • Może być aktywowany podczas gdy loki znajduje się w powietrzu. Można użyć tej własności umiejętności, aby nie zostać natychmiast zastrzelonym przez dużą grupę wrogów podczas ponownej aktywacji umiejętności.
  • Wybranie najczarniejszej czerni dostępnej na palecie "Kolory Dymu", sprawi że lśnienie na ciele Lokiego zniknie i tym samym zmieni go w całkowicie niewidzialnego.
    • W połączeniu z wyłączonym HUD, może być używane do robienia zupełnie czystych zdjęć.

  • Kubrow zostanie ukryty po użyciu tej umiejętności, jednakże przeciwnicy dalej będą mogli go namierzyć.

Teleport Zamiany-A.gif
Loki natychmiast zamienia pozycje z celem, dezorientując przeciwnika.

Teleport Zamiany Ikona.png
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia Nd. Czas Trwania Nd. Zasięg 25 / 40 / 60 / 75 m

🢃 ROZWIŃ 🢃

  • Loki zamienia pozycje ze swoim celem w zasięgu 26 / 40 / 60 / 70 metrów, niezależnie od tego, czy jest on sojusznikiem czy wrogiem. Zamiana z przeciwnikiem zdezorientuje go na krótką chwilę. Nie zaatakuje, póki nie dojdzie do siebie.
  • Zasięg zamiany jest zależny od Zasięgu Mocy.
  • Dezorientacja nie dotyczy przeciwników typu boss.
  • Teleport po zamianie odwraca także kierunki, w których poruszali się Loki i cel.
  • Można użyć będąc w powietrzu.
  • Czas użycia umiejętności to 0.5 sekundy.
  • Dowódca Grineer posiada podobną umiejętność teleportu, która dezorientuje Tenno.

Główny Artykuł: Zabezpieczenie Teleportu

Promieniotwórcze Rozbrojenie to modyfikacja dla umiejętności Teleportu Zamiany Lokiego. Dzięki niemu sojusznicy stają się nieśmiertelni przez określony czas.

Ranga Czas trwania Koszt
0 3s 6
1 4s 7
2 5s 8
3 6s 9

Teleport Zamiany może być użyty na:

  • Wrogach (łącznie z bossami, oprócz Lephantisa).
  • Zwłokach (przenoszą się do miejsca śmierci postaci).
  • Członkach drużyny (nie można użyć, jeśli Tenno-cel znajduje się w punkcie ewakuacyjnym).
  • Wabikach tworzonych przez Warframe'a, np. przez Lokiego, czy Saryn).
  • W przeciwieństwie do Asha, Loki nie potrafi używać umiejętności na obiektach.
  • Można łatwo pozbyć się goniącej nas grupy wrogów poprzez teleportowanie się do najodleglejszego przeciwnika i biec dalej.
  • Teleport działa także na wykrwawiających się sojuszników, co pozwala na przeniesienie ich w bezpieczniejsze miejsce.

Zmaksymalizowany Czas Trwania Mocy nie przynosi żadnych korzyści.

  • Zmniejsza zasięg mocy do 25.5 metra.
Zmaksymalizowana Wydajność Mocy redukuje koszt 6.25 jednostek energii.
  • Nie ma negatywnego wpływu.
Zmaksymalizowany Zasięg Mocy zwiększa zasięg do 210 metrów.
  • Nie ma negatywnego wpływu.
Zmaksymalizowana Siła Mocy nie przynosi żadnych korzyści.
  • Zwiększa koszt do 38.75 jednostek energii.

Rozbrojenie Obszarowe-A.gif
Wysyła naprzód falę energii, uszkadzając broń palną w zasięgu i zmuszając wrogów do walki wręcz.

Rozbrojenie Obszarowe Ikona.png
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 100SferaEnergii.png Obrażenia 200 / 200 / 350 / 500 Czas TrwaniaZasięg 10 / 13 / 17 / 20 m

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Promieniotwórcze Rozbrojenie

Promieniotwórcze Rozbrojenie to modyfikacja dla umiejętności Rozbrojenie Obszarowe Lokiego. Dzięki niemu wrogowie cierpią na status Radiacji.

Ranga Czas trwania Koszt
0 4s 6
1 5s 7
2 7s 8
3 9s 9

Galeria
Filmy
'
'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 08.09.2020 r. przez użytkownika Daegon112.