Edytuj

Przeznaczony dla zaawansowanych graczy, Loki oferuje szeroką gamę specjalistycznych umiejętności rekonfigurowania. Kreatywność mocy Lokiego umożliwia graczom zdominowanie pola bitwy poprzez manipulację.
– Wpis w Kodeksie
To jest Loki, oszust, kłamca.

Niezależnie czy wolisz iść w bój sam czy z drużyną, Tenno, Loki zawsze dostosuje się do każdego stylu.

Lotus

Władca Manipulacji i przebiegłości Loki, Król Skrytobójstwa i kłamstwa, Mistrz infiltracji wroga przybył do nas by siać chaos w szeregach wroga.

Schematy komponentów wypadają z Sfora "Hyena" (Psamanthe, Neptun).

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 175
Cena Schematu: Credits64 35,000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220

  • Startowe Warframe były klika razy zmieniane. Przed Aktualizacją 7 startowymi Warframe były: Excalibur, Loki i Volt. Aktualizacja 7 zastąpiła Volta innym Warframe - Mag, ponieważ twórcy chcieli, aby jeden żeński Warframe był możliwy do wyboru. Startowymi Warframe do wyboru były wiec: Excalibur, Loki i Mag. Następnie w Aktualizacji 14 Loki został zastąpiony przez Volta. Po tych zmianach obecnie startowymi Warframe są: Excalibur, Volt i Mag.
  • Przez krótki czas w Zamkniętej Becie, Teleportu Zamiany można było użyć na Kriokapsule, pozwalając graczom na przemieszczanie jej po mapie w miejsca znacznie bardziej defensywne lub nawet niedostępne dla AI (szczególnie w przypadku Plagi). Zostało to naprawione w Update 5.4.

MediaEdytuj

Warframe Profile - Loki

Warframe Profile - Loki

Edytuj

Zmyl, zwiedź i zniszcz przy pomocy Lokiego Prime. Posiada zmienioną polaryzację gniazd modów w celu umożliwienia lepszej personalizacji.
– Wpis w Kodeksie

Data Wydania: 11 Czerwca 2014

Loki Prime to wersja Prime Warframe Loki, posiadający zwiększoną pojemność energii, jak również dodatkowe polaryzacje: Dblack i Bar.

17 maja 2016 Loki Prime wraz z Wyrmem Prime i Bo Prime został przeniesiony do Skarbca Prime. Wszelkie wcześniej istniejące przedmioty pozostaną nienaruszone.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
750
15,000
Gallium64
3
NanoSpores64
1,000
Rubedo64
400

15,000
ControlModule64
3
OrokinCell64
1
Ferrite64
1000
Circuits64
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Meso F3 Powszechny V
Axi S2 Powszechny V
Neuroptyka
Neo E1 Powszechny V
Powłoka
Lith G2 Nieprzeciętny V
Systemy
Axi L1 Rzadki V

Schemat
Meso F3 Powszechny V
Axi S2 Powszechny V
Neuroptyka
Neo E1 Powszechny V
Powłoka
Lith G2 Nieprzeciętny V
Systemy
Axi L1 Rzadki V

Schemat
Meso F3 Powszechny V
Axi S2 Powszechny V
Neuroptyka
Neo E1 Powszechny V
Powłoka
Lith G2 Nieprzeciętny V
Systemy
Axi L1 Rzadki V

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

NotatkiEdytuj

  • Loki Prime jest drugim Warframe Prime po Excaliburze Prime posiadającym dwa dodatkowe sloty polaryzacji względem wersji podstawowej.
  • Loki Prime, wraz z Novą Prime i Ivarą posiadają drugą największą maksymalną pojemność energii w grze (175 podstawowo, 262.5 na randze 30). Największą w grze posiada Volt Prime (200 podstawowo, 300 na randze 30).
  • Przynęta Lokiego Prime używa Lexa Prime zamiast, tak jak wersja standardowa, Lato. Jest to trzecia umiejętność zmodyfikowana dla wersji Prime.
    • Przynęta Lokiego Prime strzela znacznie szybciej niż pozwala na to podstawowa szybkostrzelność Lexa Prime.
  • Jak każdy Warframe Prime, Loki Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

GaleriaEdytuj

Edytuj

Umiejętność PasywnaEdytuj

Umożliwia przytrzymanie się ściany przez wydłużony czas.

UmiejętnościEdytuj

DecoyModU15 PrzynetaIkona
1
Przynęta
Loki tworzy holograficzną wersję siebie, przyciągając wrogi ogień.
Skuteczność:N/A
Czas Trwania:7 / 15 / 20 / 25 s
Zasięg:

  • Loki tworzy holograficzną przynętę posiadającą 400 Tarcz i 200 Życia, która przyciąga uwagę wroga. Przynęta będzie istniała przez 7 / 15 / 20 / 25 sekund.
    • Na tarcze i życie Przynęty nie ma wpływu Skuteczność Mocy.
    • Przynęta jest wyposażona w Lato (Lex Prime w przypadku Lokiego Prime), dzięki czemu jest zdolna do wywoływania statusu obrażeń Impact b Miażdżących, które mogą ogłuszyć wroga, Puncture b Przebijających, które mogą zmniejszyć atak wroga o 30% na czas 6 sekund lub Slash b Tnących, które będą zadawać 1 punkt obrażeń na każdy tik.
    • Przynęta nie zadaje obrażeń oprócz tych, które są wywołane statusem.
    • Czas istnienia Przynęty zależy od Długości Trwania Mocy.
    • Stworzenie drugiej Przynęty, podczas gdy inna jest aktywna, sprawi że poprzednia zniknie.
    • Przynęta zginie, gdy przyjmie odpowiednią ilość obrażeń.
  • Celując w sufit lub niebo, Przynęta pojawi się bezpośrednio pod miejscem celowania, pozwalając na umieszczenie jej na wysokich platformach.
  • Gdy umieszczony w miejscu, którego do którego przeciwnicy nie mogą dotrzeć:
    • Plaga zmieni cel po kilku sekundach.
    • Grineer i Corpus będą się starali zaatakować cel do czasu aż zniknie, mimo iż nie mogą go uderzyć ani zobaczyć. To sprawia, że Przynęta jest bardzo skuteczna, gdy jest umieszczona w miejscu niedostępnym dla ognia wroga.
  • Tarcze przynęty odnawiają się.
  • Czas rzucania to około 0.6 sekundy.

W-przynęta

Główny Artykuł: Zbawicielska Przynęta

Zbawicielska Przynęta to Modyfikacja Wzmocnienia dla umiejętności Przynęta Lokiego. Dzięki niemu Przynęta absorbuje śmiertelne obrażenia, a następnie zamienia się miejscami z Lokim. Zmniejsza również czas tworzenia Przynęty.

Ranga Prędkość tworzenia Przynęty Koszt
0 +20%6
1 +25% 7
2 +35% 8
3 +50% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

NiewidzialnośćKarta NiewidzialnośćIkona
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
2
Niewidzialność
Loki maskuje się, znikając wrogom z oczu.
Skuteczność:brak
Czas Trwania:5 / 7 / 9 / 12 s
Zasięg:brak

  • Loki ukrywa się i staje się nienamierzalny na 5 / 7 / 9 / 12 sekund. Wszystkie dźwięki stają się przytłumione, a jego percepcja wzrokowa przybiera żółtawy kolor.
    • Długość Trwania Mocy ma wpływ na czas trwania umiejętności.
    • Mnożnik Obrażeń Ukrycia jest aplikowany do ataków bronią białą. Fizyczny kontakt z przeciwnikiem może tymczasowo usunąć ten mnożnik.
  • Po użyciu Niewidzialności, Lokiego nie można namierzyć, lecz przeciwnicy będą dalej atakowali jego ostatnią znaną pozycję. Wrogowie będą również próbowali walki wręcz oraz strzelania w stronę z której nadszedł ostatni atak raniący ich.
  • Strzelanie z niewyciszonej broni zaalarmuje pobliskich przeciwników.
  • Kamery Bezpieczeństwa nie wykrywają Lokiego ukrytego przez Niewidzialność.
  • Niewidzialność ukryje również towarzysza.
  • Pułapka laserowa Kapitana Vora nie namierzy niewidzialnego gracza.
  • Czas rzucania to 0.75 sekundy.

WyciszonaNiewidzialnośćWzmocnienie
Główny Artykuł: Wyciszona Niewidzialność

Wyciszona Niewidzialność to Modyfikacja Wzmocnienia Warframe dla umiejętności Niewidzialność Lokiego. Użycie tej modyfikacji redukuje hałas tworzony przez broń, podczas gdy aktywna jest Niewidzialność.

Ranga Redukcja Hałasu Koszt
0 50% 6
1 65% 7
2 80% 8
3 100% 9

  • Jako że Loki jest nienamierzalny podczas gdy ta umiejętność jest aktywna, można bezpiecznie wskrzeszać sojuszników, jednakże trzeba zachować ostrożność, ponieważ inni wskrzeszający mogą ściągnąć ostrzał wroga.
  • Może być aktywowany podczas gdy loki znajduje się w powietrzu. Można użyć tej własności umiejętności, aby nie zostać natychmiast zastrzelonym przez dużą grupę wrogów podczas ponownej aktywacji umiejętności.
  • Wybranie najczarniejszej czerni dostępnej na palecie "Kolory Dymu", sprawi że lśnienie na ciele Lokiego zniknie i tym samym zmieni go w całkowicie niewidzialnego.
    • W połączeniu z wyłączonym HUD, może być używane do robienia zupełnie czystych zdjęć.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Kubrow zostanie ukryty po użyciu tej umiejętności, jednakże przeciwnicy dalej będą mogli go namierzyć.

Karta-teleport-zamiany Ikona-teleport-zamiany
3
Teleport Zamiany
Loki natychmiast zamienia pozycje z celem, dezorientując przeciwnika.
Skuteczność:brak
Czas Trwania:brak
Zasięg:25 / 40 / 60 / 75 m

  • Loki zamienia pozycje ze swoim celem w zasięgu 26 / 40 / 60 / 70 metrów, niezależnie od tego, czy jest on sojusznikiem czy wrogiem. Zamiana z przeciwnikiem zdezorientuje go na krótką chwilę. Nie zaatakuje, póki nie dojdzie do siebie.
  • Dezorientacja nie dotyczy przeciwników typu boss.
  • Teleport po zamianie odwraca także kierunki, w których poruszali się Loki i cel.
  • Można użyć będąc w powietrzu.
  • Czas użycia umiejętności to 0.5 sekundy.
  • Dowódca Grineer posiada podobną umiejętność teleportu, która dezorientuje Tenno.

W-teleport-zmiany

Główny Artykuł: Zabezpieczenie Teleportu

Promieniotwórcze Rozbrojenie to Modyfikacja Wzmocnienia dla umiejętności Teleportu Zamiany Lokiego. Dzięki niemu sojusznicy stają się nieśmiertelni przez określony czas.

Ranga Czas trwania Koszt
0 3s6
1 4s 7
2 5s 8
3 6s 9

Teleport Zamiany może być użyty na:

  • Wrogach (łącznie z bossami, oprócz Lephantisa).
  • Zwłokach (przenoszą się do miejsca śmierci postaci).
  • Członkach drużyny (nie można użyć, jeśli Tenno-cel znajduje się w punkcie ewakuacyjnym).
  • Wabikach tworzonych przez warframe'a, np. przez Lokiego, czy Saryn).
  • W przeciwieństwie do Asha, Loki nie potrafi używać umiejętności na obiektach.
  • Można łatwo pozbyć się goniącej nas grupy wrogów poprzez teleportowanie się do najodleglejszego przeciwnika i biec dalej.
  • Teleport działa także na wykrwawiających się sojuszników, co pozwala na przeniesienie ich w bezpieczniejsze miejsce.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Zmaksymalizowany Czas Trwania Mocy nie przynosi żadnych korzyści.

  • Zmniejsza zasięg mocy do 25.5 metra.

Zmaksymalizowana Wydajność Mocy redukuje koszt 6.25 jednostek energii.

  • Nie ma negatywnego wpływu.

Zmaksymalizowany Zasięg Mocy zwiększa zasięg do 210 metrów.

  • Nie ma negatywnego wpływu.

Zmaksymalizowana Siła Mocy nie przynosi żadnych korzyści.

  • Zwiększa koszt do 38.75 jednostek energii.

Karta-rozbrojenie-obszarowe Ikona-rozbrojenie-obszarowe
ENERGIA
SferaEnergii100
KLAWISZ
4
Rozbrojenie Obszarowe
Wysyła naprzód falę energii, uszkadzając broń palną w zasięgu i zmuszając wrogów do walki wręcz.
Skuteczność:200 / 200 / 350 / 500
Czas Trwania:
Zasięg:10 / 13 / 17 / 20 m

W-rozbrojenie-obszarowe

Główny Artykuł: Promieniotwórcze Rozbrojenie

Promieniotwórcze Rozbrojenie to Modyfikacja Wzmocnienia dla umiejętności Rozbrojenie Obszarowe Lokiego. Dzięki niemu wrogowie cierpią na status Radiacji.

Ranga Czas trwania Koszt
0 4s6
1 5s 7
2 7s 8
3 9s 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.