FANDOM

Legendarny Rdzeń jest ekskluzywnym, specjalnym typem surowca o wyglądzie złotej kuli, który możemy użyć do wymaksowania wybranego przez nas moda bez straty Endo czy też Kredytów. Są bardzo rzadkie, co czyni je wyjątkowo cennymi.

PozyskanieEdytuj

  • Legendarny Rdzeń były rozdawane podczas Aktualizacji 12.2 wszystkim graczom, którzy posiadali Aurę Stalowa Szarża na poziomie 6 lub wyższym jako rekompensatę za utracone przez graczy Surowce, ponieważ aktualizacja ta zmieniła maksymalny poziom moda z 10 do 5.
  • Możemy go otrzymać w nagrodę za wykonanie kompletu misji Mobilizacji (mamy na to bardzo małą szansę).
  • Jest czasem rozdawany w nagrodę przez twórców Warframe.
  • Możemy je pozyskać z handlu z innymi graczami, jednak musimy zapłacić podatek w wysokości Credits64 1,000,000.

InformacjeEdytuj

  • Najlepiej jest użyć tego rdzenia do wymaksowania modów prime posiadających 10 poziomów, takich jak Ciągłość Prime czy Z Przyłożenia Prime.
  • Przed aktualizacją Srebrzysty Gaj:
    • Był przechowywany w formie moda.
    • Legendarny Rdzeń był pierwszym legendarnym modem w grze; dopiero później nastąpiły Mody Prime od Baro Ki'Teera.
    • Legendarny Rdzeń był drugim modem bez poziomu; pierwszym był Wyciek Chłodziwa.
    • Jako jedyny nie miał całkowitej wartości moda.

GaleriaEdytuj