Larkspur kwitnie siejąc śmierć. Ten unikatowy i groźny Archgun ze straszliwym początkowym atakiem, który skupia się na celu, a następnie poraża także i inne pobliskie cele. Posiada również alternatywny tryb wybuchowego pocisku. W rękach Hildryn Larkspur osiada więcej amunicji rezerwowej.
Wpis w Kodeksie

Larkspur to ikoniczna broń Hildryn Ikona Hildryn, która wystrzeliwuje dewastujący promień Radiation b Radiacji trafiający również w pobliskich wrogów. Można go zbadać w Laboratorium Tenno w dojo.

NabywanieEdytuj

Wymagania Produkcyjne
Credits64
20 000
ToroidCrisma
2
StopVenerdo
80
PromienistyZodian
5
AnalizatorEkosyntetyczny
5
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 35
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64125
BP IkonaCena Schematu:
Credits6415 000
Wymagania Badawcze KlanBadania Laboratorium Tenno
Credits64
5000
ToroidCrisma
1
OsadTermiczny
5
StopTravocyt
6
StopAxidrol
6
Czas: 48 godziny
Wymagane: Nd.
K-Duch Widma x1  K-Cień Cienia x3  K-Sztorm Burzy x10  K-Góra Góry x30  K-Księżyc Księżyca x100

CharakterystykaEdytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Radiation b Radiacji.

NotkiEdytuj

  • Obrażenia łańcuchowe zadadzą 0.8n(n+1)/2 razy obrażeń podstawowych, gdzie n jest liczbą reakcji łańcuchowych.
    • Trafienie w głowę przeciwnika nie wpływa na obrażenia łańcuchowe.
    • Reakcja łańcuchowa nastąpi, nawet gdy za cel obierzemy martwe ciało lub obezwładnioną jednostkę.
  • Gdy broń jest używana przez Hildryn Ikona Hildryn w trybie Atmosfery, Larkspur Larkspur ma dodatkowe 300 amunicji w rezerwie, co daje łącznie 700.
  • Odrzut drugiego trybu Larkspur Larkspur jest na tyle silny, aby odrzucić Warframe do tyłu na krótką odległość, co może doprowadzić do jego upadku z wysokości.
  • Szybkość ładowania drugiego trybu Larkspur Larkspur może zostać przyspieszona przez mod FusionCorePackSilversingle Shell Rush.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 06.02.2020 r. przez użytkownika 2A02:A313:4343:AA00:547B:3FB:1602:4F0E.