FANDOM

"Bazujący na właściwościach pustki radioaktywny surowiec, który rozpada się z każdym dniem przebywania poza pustką."

— Opis w grze.

Kryształ Argonowy jest jednym z komponentów możliwych do zdobycia w Pustka Pustce Orokin. W przeciwieństwie do innych zasobów, Kryształ Argonowy64 Kryształ Argonowy rozpada się po pewnym czasie. Po tym okresie zasoby tego surowca znikną z ekwipunku użytkownika i w razie potrzeby należy je ponownie pozyskać.

PozyskanieEdytuj

  • Kryształ Argonowy64 Kryształy Argonu można znaleźć w złożach depozytu argonu. Może również wypaść z pojemników i szafek.
  • Wykorzystanie Kavata Smeeta z Urokiem na strefach Pustka Pustki Orokin ma szansę na pozyskanie dodatkowych Kryształ Argonowy64 Kryształów Argonu po aktywacji uroku.
  • Najlepiej jest udać się na misję Mot/Pustka Pustka.
  • Nekros Ikona Nekros dzięki swojej umiejętności Desakracja może zwiększyć twoje szanse na znalezienie Kryształ Argonowy64 Kryształów Argonu.
  • Hydroid Ikona Hydroid dzięki swojej umiejętności Złodziejski Rój może zwiększyć twoje szanse na znalezienie Kryształ Argonowy64 Kryształów Argonu.
  • Ivara Ikona Ivara dzięki swojej umiejętności Grabież może zwiększyć twoje szanse na znalezienie Kryształ Argonowy64 Kryształów Argonu.
  • Portret-GolemJordas Golem Jordas na Eris jest również dobrym miejscem do znalezienia Argonu. Wystarczy niszczyć pojemniki w okolicy bossa.
  • Misje Eksterminacji oraz Uprowadzenia są zazwyczaj najlepszymi węzłami do eksploracji Kryształ Argonowy64 Kryształów Argonu w Pustka Pustce Orokin, ponieważ oba cele są szybkie i łatwe do wykonania. Dodatkowo zwiększona liczba wrogów, którzy pojawią się w obu typach misji, da większą szansę na zdobycie kryształów po zabiciu wspomnianych wrogów.

InformacjeEdytuj

  • Poszczególny Kryształ Argonowy64 Kryształ Argonowy w ekwipunku Tenno jest stabilny lub ulega rozkładowi w danym momencie; poza tym wiek pojedynczego kryształu nie ma znaczenia.
  • Każdego dnia o GMT (Czas Uniwersalny) 00:00 dzieją się dwie rzeczy: po pierwsze, ilość rozkładających się Kryształów Argonowych jest przecinana na pół i zaokrąglana w dół; po drugie, wszystkie stabilne kryształy argonu przechodzą w stan rozpadu. Na przykład:
    • W dniu 1. zebrano 11 kryształów. Wszystkie są stabilne.
    • Wybija godzina 00:00, wszystkie 11 kryształów wchodzi w stan rozkładu, ale ilość pozostaje niezmieniona.
    • W dniu 2. zebrano 12 kryształów. Tenno ma teraz łącznie 23 kryształy.
    • Wybija godzina 00:00. 11 rozpadających się kryształów rozpada się na 5, a 12 pozostałych kryształów wchodzi w stan rozkładu. Tenno ma teraz 17 kryształów.
    • Wybija godzina 00:00 ponownie bez osiągnięcia kolejnych kryształów. Wszystkie 17 kryształów rozpada się na 8.