Tworzy 50 Kokonów Ferliatycznych, które uwalniają potężne feromony, zwabiają pobliskich Zainfekowanych.
Opis w grze

KokonyFerliatyczne.png Kokony Ferliatyczne, gdy zostaną użyte, zwabiają potwory IconInfestedB.png Plagi i zmuszają je do atakowania Kokona, zamiast czegokolwiek innego. Wrogie jednostki innych frakcji zaatakują Kokony tylko wtedy, gdy wokół nie będzie graczy.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
7500
ChitynowaŁuska.png
1
OdciętyWorekŻółciowy.png
1
PulsującyTuberkuł.png
1
ZainfekowanyOrganCzuciowy.png
1
Czas: 8 godzin
Przyspieszenie: Platinum64.png 10
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Nd.
BP Ikona.pngCena Schematu:
Nd.

Pozyskanie[]

  • Schemat i komponenty tego przedmiotu: ChitynowaŁuska.png Chitynowa Łuska, OdciętyWorekŻółciowy.png Odcięty Worek Żółciowy, PulsującyTuberkuł.png Pulsujący Tuberkuł, ZainfekowanyOrganCzuciowy.png Zainfekowany Organ Czuciowy; mogą zostać zdobyte jako łup z Juggernauta oraz Juggernauta Behemota. Jeden losowy komponent jest gwarantowany z każdego Juggernauta, to samo dotyczy schematu. Każde stworzone KokonyFerliatyczne.png Kokony Ferliatyczne można użyć 50 razy.
  • Schemat i komponenty nie mogą być wymieniane między graczami.

Silne Kokony Feralityczne[]

Silne Kokony Feralityczne są wzmocnioną wersją KokonyFerliatyczne.png Kokonów Ferliatycznych przez Kryształ Argonowy64.png Kryształ Argonowy. Schemat jest możliwy do zdobycia wyłącznie podczas zadania Instrukcja Jordasa.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
7500
KokonyFerliatyczne.png
1
Kryształ Argonowy64.png
3

Czas: 8 godzin
Przyspieszenie: Platinum64.png 10
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Nd.
BP Ikona.pngCena Schematu:
Nd.

Notki[]

  • KokonyFerliatyczne.png Kokony Ferliatyczne są potrzebne do wykonania zadania Instrukcja Jordasa.
    • Silne Kokony Ferliatyczne również są wymagane do jego ukończenia, a samo zdobycia tego schematu jest inaczej niemożliwe.
  • Schematy są jednorazowe.
  • Podczas użycia KokonyFerliatyczne.png Kokony Ferliatyczne są wyrzucane we wskazane miejsce. Kokony posiadają wyższy wskaźnik zagrożenia od graczy, dlatego też jednostki IconInfestedB.png Plagi będą atakować je, zamiast graczy.
    • Kokony zwabią wszelakie jednostki IconInfestedB.png Plagi, również Skażonych Starożytnych i Phorida.
    • W przypadku Lephantisa KokonyFerliatyczne.png Kokony Ferliatyczne zwabią jednostkę dzierżącą kosę (IconGrineerB.png) (podczas drugiej fazy walki), co sprawi, że zwabi również resztę ciała Lephantisa do lokacji kokonów.
  • KokonyFerliatyczne.png Kokony Ferliatyczne utrzymują się 10 sekund.
  • Schemat może wylecieć wraz z innym losowym komponentem z Juggernauta lub Juggernauta Behemota.

Porady[]

  • Położone KokonyFerliatyczne.png Kokony Ferliatyczne mogą zwabić całą chmarę jednostek IconInfestedB.png Plagi co sprawia, że ataki obszarowe są wtedy bardzo przydatne.
    • Ww. sposobu warto użyć podczas misji Obrony, aby zatrzymać jednostki IconInfestedB.png Plagi przed atakiem kriokapsuły i jednocześnie wykorzystać okazję do zadania obrażeń obszarowych.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 05.07.2020 r. przez użytkownika Senami.