Tworzy 50 Kokonów Ferliatycznych, które uwalniają potężne feromony, zwabiają pobliskich Zainfekowanych.
Opis w grze

Kokony Ferliatyczne Kokony Ferliatyczne, gdy zostaną użyte, zwabiają potwory IconInfestedB Plagi i zmuszają je do atakowania Kokona, zamiast czegokolwiek innego. Wrogie jednostki innych frakcji zaatakują Kokony tylko wtedy, gdy wokół nie będzie graczy.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
7500
ChitynowaŁuska
1
OdciętyWorekŻółciowy
1
PulsującyTuberkuł
1
ZainfekowanyOrganCzuciowy
1
Czas: 8 godzin
Przyspieszenie: Platinum64 10
Market Ikona Cena na Rynku:
Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Nd.

PozyskanieEdytuj

  • Schemat i komponenty tego przedmiotu: ChitynowaŁuska Chitynowa Łuska, OdciętyWorekŻółciowy Odcięty Worek Żółciowy, PulsującyTuberkuł Pulsujący Tuberkuł, ZainfekowanyOrganCzuciowy Zainfekowany Organ Czuciowy; mogą zostać zdobyte jako łup z Juggernauta oraz Juggernauta Behemota. Jeden losowy komponent jest gwarantowany z każdego Juggernauta, to samo dotyczy schematu. Każde stworzone Kokony Ferliatyczne Kokony Ferliatyczne można użyć 50 razy.
  • Schemat i komponenty nie mogą być wymieniane między graczami.

Silne Kokony FeralityczneEdytuj

Silne Kokony Feralityczne są wzmocnioną wersją Kokony Ferliatyczne Kokonów Ferliatycznych przez Kryształ Argonowy64 Kryształ Argonowy. Schemat jest możliwy do zdobycia wyłącznie podczas zadania Instrukcja Jordasa.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
7500
Kokony Ferliatyczne
1
Kryształ Argonowy64
3

Czas: 8 godzin
Przyspieszenie: Platinum64 10
Market Ikona Cena na Rynku:
Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Nd.

NotkiEdytuj

  • Kokony Ferliatyczne Kokony Ferliatyczne są potrzebne do wykonania zadania Instrukcja Jordasa.
    • Silne Kokony Ferliatyczne również są wymagane do jego ukończenia, a samo zdobycia tego schematu jest inaczej niemożliwe.
  • Schematy są jednorazowe.
  • Podczas użycia Kokony Ferliatyczne Kokony Ferliatyczne są wyrzucane we wskazane miejsce. Kokony posiadają wyższy wskaźnik zagrożenia od graczy, dlatego też jednostki IconInfestedB Plagi będą atakować je, zamiast graczy.
    • Kokony zwabią wszelakie jednostki IconInfestedB Plagi, również Skażonych Starożytnych i Phorida.
    • W przypadku Lephantisa Kokony Ferliatyczne Kokony Ferliatyczne zwabią jednostkę dzierżącą kosę (IconGrineerB) (podczas drugiej fazy walki), co sprawi, że zwabi również resztę ciała Lephantisa do lokacji kokonów.
  • Kokony Ferliatyczne Kokony Ferliatyczne utrzymują się 10 sekund.
  • Schemat może wylecieć wraz z innym losowym komponentem z Juggernauta lub Juggernauta Behemota.

PoradyEdytuj

  • Położone Kokony Ferliatyczne Kokony Ferliatyczne mogą zwabić całą chmarę jednostek IconInfestedB Plagi co sprawia, że ataki obszarowe są wtedy bardzo przydatne.
    • Ww. sposobu warto użyć podczas misji Obrony, aby zatrzymać jednostki IconInfestedB Plagi przed atakiem kriokapsuły i jednocześnie wykorzystać okazję do zadania obrażeń obszarowych.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 05.07.2020 r. przez użytkownika Senami.