FANDOM

Tworzy 50 Kokonów Ferliatycznych, które uwalniają potężne feromony, zwabiają pobliskich Zainfekowanych.
Opis w grze

Kokony Ferliatyczne, gdy zostaną użyte, zwabiają potwory Plagi i zmuszają je do atakowania Kokona, zamiast czegokolwiek innego. Wrogie jednostki innych frakcji zaatakują Kokony tylko wtedy, gdy wokół nie będzie graczy.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
7,500
ChitynowaŁuska
1
OdciętyWorekŻółciowy
1
PulsującyTuberkuł
1
ZainfekowanyOrganCzuciowy
1
Czas: 8 godzin
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.

PozyskanieEdytuj

  • Schemat i komponenty tego przedmiotu: Chitynowa Łuska, Odcięty Worek Żółciowy, Pulsujący Tuberkuł, Zainfekowany Organ Czuciowy; mogą zostać zdobyte jako łup z Juggernauta oraz Juggernauta Behemota. Jeden losowy komponent jest gwarantowany z każdego Juggernauta, to samo dotyczy schematu. Każde stworzone Kokony Ferliatyczne możemy użyć 50 razy.
  • Schemat i komponenty nie mogą być wymieniane między graczami.

Silne Kokony FeralityczneEdytuj

Silne Kokony Feralityczne są wzmocnioną wersją Kokonów Ferliatycznych przez Kryształ Argonowy. Schemat jest możliwy do zdobycia wyłącznie podczas zadania Instrukcja Jordasa.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
7,500
KokonyFerliatyczne
1
ArgonCrystal64
3

Czas: 8 godzin
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.

NotkiEdytuj

  • Kokony Ferliatyczne są potrzebne do wykonania zadania Instrukcja Jordasa.
    • Silne Kokony Ferliatyczne również są wymagane do jego ukończenia, a samo zdobycia tego schematu jest inaczej niemożliwe.
  • Schematy są jednorazowe.
  • Podczas użycia Kokony Ferliatyczne są wyrzucane we wskazane miejsce. Kokony posiadają wyższy wskaźnik zagrożenia od graczy, dlatego też jednostki Plagi będą atakować je, zamiast graczy.
    • Kokony zwabią wszelakie jednostki Plagi, również Skażonych Starożytnych i Phorida.
    • W przypadku Lephantisa Kokony Ferliatyczne zwabią jedynie jednostkę dzierżącą kosę (Grineer) - podczas drugiej fazy walki - co sprawi, że zwabi również resztę ciała Lephantisa do lokacji Kokonów.
  • Kokony Ferliatyczne utrzymują się 10 sekund.
  • Schemat może wylecieć wraz z innym losowym komponentem z Juggernauta lub Juggernauta Behemota.

PoradyEdytuj

  • Położone Kokony Ferliatyczne mogą zwabić całą chmarę jednostek Plagi, co sprawia, że ataki obszarowe są wtedy bardzo przydatne.
    • Ww. sposobu warto użyć podczas misji Obrony, aby zatrzymać jednostki Plagi przed atakiem kriokapsuły i jednocześnie wykorzystać okazję do zadania obrażeń obszarowych.