FANDOM

Zawiera sekwencję genetyczną Kavata.
Opis w grze

Kod Genetyczny Kavata jest typem zasobu wymaganym do inkubacji Kavata w inkubatorze znajdującym się na statku naszego Tenno.

PozyskanieEdytuj

Kody Genetyczne można zdobyć podczas skanowania dzikiego Kavata, jednak jest na to tylko 25% szansy. Kody można było również otrzymać jako nagroda ze specjalnych alertów, które zostały wycofane po wprowadzeniu do gry Gwiezdnego Szkalu.

Innym rozwiązaniem na pozyskanie kodu jest jego zakup za platynę:

  • 1x kod genetyczny kosztuje Platinum64 5 platyn.
  • Pełny zestaw wymagany do inkubacji (10 kodów) kosztuje kosztuje Platinum64 50 platyn.

WyglądEdytuj

FeralCatbrow

CiekawostkiEdytuj

  • Wzmacniacz Zasobów podwójnie zwiększa ilość kodów uzyskanych ze skanowania, natomiast Wzmacniacz Szansy Na Łup Zasobów zwiększa szansę uzyskania kodu z 25% na 50% (od Hotfix 24.2.15). Bonus "Podwójny Łup" z moda Urok (Smeeta Kavat) nakłada się multiplikatywnie na istniejące wzmacniacze.
  • Widget Matryca Krzyżowa dla Skanera Syntezy ma 45% szansy na podwójny skan, a tym samym na dodatkowy kod genetyczny.
  • 25% szansa na uzyskanie kodu nie dotyczy całej drużyny. Oznacza to, że twoja postać nie uzyska kodu ze skanowania, ale inna osoba z drużyny może go dostać. Może być też tak, że dziki Kavat wcale nie ma kodu genetycznego do zdobycia i żaden z członków drużyny go nie otrzyma. Szansa na otrzymanie kodu zawsze liczona jest indywidualnie.
  • Khora wymaga 9x kodów do utworzenia.

PoradyEdytuj

  • W trakcie drugiej części misji Pustynny Władca Inaros może pojawić się 50 dzikich Kavatów, z których da się uzyskać od 5 do 10 kodów genetycznych.
  • Na misji przetrwania na Wraku Orokin w ciągu pierwszych 10 minut gry wokół zainfekowanych pojawiają się dzikie Kavaty, które można skanować.
  • Eksterminacja lub Uprowadzenie na Wraku Orokin to również dobre okazje do skanowania dzikich Kavatów.
  • Im więcej graczy w drużynie, tym więcej pojawiających się przeciwników, a co za tym idzie - więcej Kavatów. Podstawowa ilość Kavatów pojawiających się w grupach w trakcie misji to 2 osobniki (gra solo), oraz każdy kolejny osobnik wraz z dodatkową osobą w drużynie - razem w pojedynczej grupie może być maksymalnie 5 Kavatów przy czterech osobach w drużynie.
  • Wybierając się na skanowanie Kavatów najlepiej pozostawić towarzyszy takich, jak strażnicy czy Kubrowy na statku Tenno, gdyż będą one atakować pojawiające się zwierzęta, co sprawi że zeskanowanie ich stanie się znacznie trudniejsze lub co gorsza mogą je zabić. Po Hotfix 24.2.15 jest sens zabierać ze sobą Smeeta Kavat, jednak powinien on zadawać jak najmniej obrażeń aby przypadkowo nie zabił dzikich Kavatów.
  • Najlepiej do skanowania używać Skaneru Syntezy zamiast Skanera Kodeksu. Skaner Syntezy można ulepszyć o Widgety, które dodają różne bonusy, na przykład: szybkie skanowanie, szansa na podwójny skan, itp.