FANDOM

Pozwala na używanie broni archwingowych w strefach lądowych. Zainstaluj to urządzenie na broni archwingowej, aby zrekompensować siły atmosferyczne i grawitacyjne, których nie doświadcza się w kosmosie. UWAGA: Wyrzutnia wymaga sprzętu uzyskanego z misji Zyskobiorczyni W Fortunie.
Opis w grze

Katalizator Gravimag to specjalne ulepszenie broni, które pozwala wybranej broni archwing bycia użytej na ziemi bez wykorzystania Archiwnga.

PozyskanieEdytuj

Schemat Katalizatora Gravimag może zostać zbadany w Dojo oraz kupiony za Credits64 35,000 kredytów z Laboratorium Tenno.

Alternatywnie można go pozyskać na Rynku za Platinum64 20 platyn. Jedną sztukę możemy pozyskać również poprzez pierwsze ukończenie 3 Fazy zlecenia na Zyskobiorczynię.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
SystemyGyromag
10
SystemyAtmo
5
SystemyRepeller
2

Czas: 24 godziny
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Credits6435,000
Wymagania Badawcze Laboatorium Tenno
Credits64
5,000
SystemyGyromag
1
SystemyAtmo
1
SystemyRepeller
1

Czas: 72 godziny
Wymagane: Nd.
Widma x1  Cienia x3  Burzy x10  Góry x30  Księżyca x100

Jak użyćEdytuj

Katalizatory Gravimag mogą zostać zainstalowane na broni archwing poprzez sekcję ulepszeń w Arsenale. Aby zastosować Katalizator Gravimag na danym archgunie, musimy wcześniej zainstalować OrokinCatalyst64 Katalizator Orokin.

Ponadto musimy mieć wyposażoną Wyrzutnię Broni Archwing w zakładce sprzętu, aby móc korzystać z broni archwing w zwykłych misjach.