Kanonierzy dzierżą Ogrisa, którego pociski mają niewielkie obrażenia bazowe i można je zestrzelić. Na większych obszarach ich rakiety są dużo łatwiejsze do uniknięcia niż w ciasnych pomieszczeniach ze względu na duży promień wybuchu 4m. Charakteryzują się biało- szarą zbroją co czyni większość broni z małymi obrażeniami Puncture b.png Przebijające niemal bezużytecznymi.

Podobnie jak inne ciężkie jednostki, Kanonier też może wykonać wstrząsy sejsmiczne gdy gracz podejdzie za blisko, otrzymują efekt Radiation b.png Radiacyjne, ta zdolność ma długi czas odnowienia i może być używana więcej niż jeden raz.

Jak każda jednostka Grineer są wyposażeni w Sheev na wypadek zacięcia broni poprzez umiejętność Rozbrojenie Obszarowe Lokiego.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Przed aktualizacją 11.0, Kanonierzy i reszta Grineer posiadali potężne tarcze i zmniejszoną zbroję.
  • Kanonierzy skupiają się na jednym wrogu, nie rozpraszają się całą drużyną.
  • Kiste, Ceres (Obrona Mobilna) wydaje się dobrym miejscem na wprowadzenie tam Kanonierów.
  • Obrażenia bazowe rakiet to 65 obrażeń na poziomie 1.
  • Choć posiada podobną taktykę do Podpalacza, Kanonier może biec i strzelać w pełnym ogniu przeciwko unieruchomionym celom z szybkością broni Podpalacza
  • Rakiety mają funkcje samonaprowadzające z tego powodu są trudniejsze do uniknięcia.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Tusk Bombard.png
EidolonMortarBombard.png
FortressRocketBombard.png
NightwatchBombard.png