FANDOM

Kanonierzy dzierżą Ogrisa, którego pociski mają niewielkie obrażenia bazowe i można je zestrzelić. Na większych obszarach ich rakiety są dużo łatwiejsze do uniknięcia niż w ciasnych pomieszczeniach ze względu na duży promień wybuchu 4m. Charakteryzują się biało- szarą zbroją co czyni większość broni z małymi obrażeniami Puncture b Przebijające niemal bezużytecznymi.

Podobnie jak inne ciężkie jednostki, Kanonier też może wykonać wstrząsy sejsmiczne gdy gracz podejdzie za blisko, otrzymują efekt Radiation b Radiacyjne, ta zdolność ma długi czas odnowienia i może być używana więcej niż jeden raz.

Jak każda jednostka Grineer są wyposażeni w Sheev na wypadek zacięcia broni poprzez umiejętność Rozbrojenie Obszarowe Lokiego.

Uwagi Edytuj

  • Przed aktualizacją 11.0, Kanonierzy i reszta Grineer posiadali potężne tarcze i zmniejszoną zbroję.
  • Kanonierzy skupiają się na jednym wrogu, nie rozpraszają się całą drużyną.
  • Kiste, Ceres (Obrona Mobilna) wydaje się dobrym miejscem na wprowadzenie tam Kanonierów.
  • Obrażenia bazowe rakiet to 65 obrażeń na poziomie 1.
  • Choć posiada podobną taktykę do Podpalacza, Kanonier może biec i strzelać w pełnym ogniu przeciwko unieruchomionym celom z szybkością broni Podpalacza
  • Rakiety mają funkcje samonaprowadzające z tego powodu są trudniejsze do uniknięcia.

Galeria Edytuj