Juggernaut to wielki, czteronożny boss, który może pojawić się na misjach przeciwko Pladze. Światła wtedy migają, a Lotus mówi że wykryła szkodnika w okolicy. Jeśli chcemy go przywołać trzeba zabijać jak najwięcej przeciwników do momentu głośnego ryku Juggernauta.

Juggernaut podczas walki zadaje duże obrażenia i aby zadać mu jak najwięcej obrażeń należy wyprowadzać ataki z frontu (gdy ma odsłonięte podbrzusze) lub gdy strzela zainfekowanymi pociskami (na plecach)

Po śmierci Juggernaut zostawia po sobie jeden z następujących przedmiotów: pulsujący tuberkuł, zainfekowany organ czuciowy, chitynową łuskę lub odcięty worek żółciowy. Poza tym ma 10% szansy na zostawienie schematu na kokony ferliatyczne

TaktykaEdytuj

  • Obrażenia cięte pomijają jego pancerz, zadając pełne obrażenia
  • Jest podatny na obrażenia od korozji (które zmniejszają jego pancerz) oraz gazowe (z racji na przynależność do plagi gaz zadaje mu dodatkowe 75% obrażeń)
  • Juggernaut jest niezdolny do wspinania się na obiekty. Sprawia to, że stojąc nad nim 3 z 4 jego ataków nie dosięga gracza, a sam będzie zawsze wystawiony plecami, gdzie jest jeden z jego słabych punktów.

NotatkiEdytuj

  • Wzmacniacz zasobów nie wpływa na rzeczy które można z niego zdobyć, ale Desakracja Nekrosa daje szansę na dodatkowe przedmioty.
  • Wampiryzm Energetyczny Trinity zadaje obrażenia cięte, pomijając pancerz, dodatkowo chwilowo unieruchamiając przeciwnika.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 05.11.2019 r. przez użytkownika Daegon112.