Edytuj

Z kołczanem pełnym strzał specjalnego przeznaczenia, ta łowczyni bezszelestnie grasuje i zadaje wrogom straty.
Wpis w Kodeksie
To jest Ivara, łowczyni, złodziejka.

Nie chodź po lesie szukając walki, Tenno. Ivara zawsze jest czujna.

Lotus

Data Wydania: 3 grudnia, 2015

Wyposażona w zestaw różnorodnych strzał, zręczne dłonie i boski łuk Artemis, podstępna Ivara infiltruje wrogie terytorium z ukrycia podstępem i dywersją oraz eliminuje zagrożenie strzałem znikąd. Ivara dołączyła do Tenno w Aktualizacji 18.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 325
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
Neurode64
5
Plastids64
800
PolymerBundle64
2,600
ArgonCrystal64
2
15,000
Morphics64
5
Kriotyk
2,000
Rubedo64
700
NitainExtractor
4
15,000
ControlModule64
5
Rubedo64
1,000
NitainExtractor
5
ArgonCrystal64
1
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Warframe Profile - Ivara

Warframe Profile - Ivara

Nabywanie Edytuj

Schematy Ivary i jej części wypadają losowo jako nagroda za ukończenie misji Infiltracji (również w Trybie Koszmaru) zależnie od poziomu misji. Wymagane są 3 pomyślne wydobycia danych, aby mieć szansę uzyskać schemat Ivary bądź schemat jednego z jej komponentów.

Zobacz Lokalizacje Zdobywania

Edytuj

Aktualizacja: Widma Kolei
Poziom Komponent Planeta Misja Poziom Frakcja Mapa
Poziom 1
Poziomy 1 - 15
Błąd skryptu Ziemia Cambria 2-4 Błąd skryptu Las Grineer
Wenus Unda 4-6 Błąd skryptu Posterunek Corpus
Merkury Suisei 8-10 Błąd skryptu Galeon Grineer
Mars Arval 9-11 Błąd skryptu + Błąd skryptu Kolonia Grineer
Fobos Shklovsky 11-13 Błąd skryptu Statek Corpus
Ceres Bode 12-14 Błąd skryptu Stocznia Grineer
Poziom 2
Poziomy 16 - 25
Błąd skryptu Jowisz Adrastea 18-20 Błąd skryptu Gazowe Miasto Corpus
Europa Valac 18-20 Błąd skryptu Statek Corpus
Saturn Dione 21-23 Błąd skryptu Asteroida Grineer
Lua Pavlov 25-30 Błąd skryptu + Błąd skryptu Księżyc Orokin
Poziom 3
Poziomy 26+
Błąd skryptu
Błąd skryptu
Uran Rosalind 27-29 Błąd skryptu Podwodne Laboratoria Grineer
Pluton Oceanum 32-36 Błąd skryptu Posterunek Corpus
Sedna Kappa 30-34 Błąd skryptu Galeon Grineer
Neptun Laomedeia 30-32 Błąd skryptu Lodowa Planeta Corpus
Sedna Tikoloshe 36-40 Błąd skryptu Asteroida Grineer

Edytuj

Aktualizacja: Lunaro 5
Poziom Komponent Planeta Misja Frakcja Mapa
Poziom 1
Poziomy 1 - 15
Błąd skryptu Ziemia Cambria Błąd skryptu Las Grineer
Jowisz Adrastea Błąd skryptu Podniebne Miasto Corpus
Mars Martialis Błąd skryptu Statek Corpus
Merkury Suisei Błąd skryptu Galeon Grineer
Saturn Titan Błąd skryptu Asteroida Grineer
Wenus Suisei Błąd skryptu Placówka Corpus
Wenus Vesper Błąd skryptu Statek Corpus
Poziom 2
Poziomy 16 - 25
Błąd skryptu Ziemia Pavlov Błąd skryptu + Błąd skryptu Księżyc Orokin
Europa Armaros Błąd skryptu Lodowa Planeta Corpus
Europa Valac Błąd skryptu Lodowa Planeta Corpus
Fobos Grildrig Błąd skryptu Kolonia Grineer
Fobos Shklovsky Błąd skryptu Kolonia Grineer
Saturn Aegaeon Błąd skryptu Asteroida Grineer
Sedna Scylla Błąd skryptu Galeon Grineer
Sedna Tikoloshe Błąd skryptu Galeon Grineer
Uran Rosalind Błąd skryptu Grineer Sealab
Uran Umbriel Błąd skryptu Grineer Sealab
Poziom 3
Poziomy 26+
Błąd skryptu
Błąd skryptu
Ceres Hapke Błąd skryptu Stocznia Grineer
Ceres Lex Błąd skryptu Galeon Grineer
Eris Cyath Błąd skryptu Statek Plagi
Eris Gnathos Błąd skryptu Placówka Corpus
Neptun Laomedeia Błąd skryptu Placówka Corpus
Neptun Sao Błąd skryptu Statek Corpus
Pluton Oceanum Błąd skryptu Placówka Corpus

Edytuj

Aktualizacja: Lunaro 5
Poziom Komponent Planeta Misja Frakcja Mapa
Poziom 1
Poziomy 1 - 15
Błąd skryptu Ziemia Cambria Błąd skryptu Las Grineer
Jowisz Adrastea Błąd skryptu Podniebne Miasto Corpus
Mars Martialis Błąd skryptu Statek Corpus
Merkury Suisei Błąd skryptu Galeon Grineer
Saturn Titan Błąd skryptu Asteroida Grineer
Wenus Suisei Błąd skryptu Placówka Corpus
Wenus Vesper Błąd skryptu Statek Corpus
Poziom 2
Poziomy 16 - 25
Błąd skryptu Ziemia Pavlov Błąd skryptu + Błąd skryptu Księżyc Orokin
Europa Armaros Błąd skryptu Lodowa Planeta Corpus
Europa Valac Błąd skryptu Lodowa Planeta Corpus
Fobos Grildrig Błąd skryptu Kolonia Grineer
Fobos Shklovsky Błąd skryptu Kolonia Grineer
Saturn Aegaeon Błąd skryptu Asteroida Grineer
Sedna Scylla Błąd skryptu Galeon Grineer
Sedna Tikoloshe Błąd skryptu Galeon Grineer
Uran Rosalind Błąd skryptu Grineer Sealab
Uran Umbriel Błąd skryptu Grineer Sealab
Poziom 3
Poziomy 26+
Błąd skryptu
Błąd skryptu
Ceres Hapke Błąd skryptu Stocznia Grineer
Ceres Lex Błąd skryptu Galeon Grineer
Eris Cyath Błąd skryptu Statek Plagi
Eris Gnathos Błąd skryptu Placówka Corpus
Neptun Laomedeia Błąd skryptu Placówka Corpus
Neptun Sao Błąd skryptu Statek Corpus
Pluton Oceanum Błąd skryptu Placówka Corpus

Edytuj

WartownikEdytuj

Ivara ma wrodzony radar, który wykrywa wrogów w promieniu 20 metrów i wyświetla ich pozycję na minimapie. Efekt ten kumuluje się z Zwierzęcy instynkt, Wykrywacz Wrów, Wyczucie Wroga i Dryf Ukrycia. ​

UmiejętnościEdytuj

Kołczan KołczanIkona
1
Kołczan
Wybierz i wystrzel jedną z czterech specjalnych strzał: Ukrywającą, z Linką, z Wabikiem lub Usypiającą. W Konklawe używaj Strzał Zero Tarcz lub Spowalniającej.
Skuteczność:Brak
Czas Trwania:12s (czas trwania bańki)
10s (czas uśpienia)
3 (max baniek)
4 (max linek)
Zasięg:2.5m (obszar bańki)
100m (zasięg linki)
20m (obszar odgłosu)
6m (obszar uśpienia)

  • Ivara wystrzeliwuje jedną z wielu wyspecjalizowanych strzał, gdzie każda wykonuje inną umiejętność zależną od wybranego typu strzały. Kołczan przełącza pomiędzy typami strzał w momencie klikania klawisza umiejętności (1). W chwili przytrzymania klawisza i puszczenia go, wystrzeliwuje wybrana strzała. Każdy typ strzały odblokowuje się kolejno wraz z rosnącym poziomem Warframe'a.

Cloak Arrow
  • Odblokowana na wstępie. (Ranga 0)
  • Strzała Ukrywająca po zetknięciu się z jakąkolwiek powierzchnią zakotwicza się w niej i tworzy bąbel energii, który ukrywa Ivarę i sojuszników w promieniu 2.5 metra na 12 sekund.
  • Jednocześnie aktywne mogą być 3 bąble. Wystrzelenie czwartej strzały spowoduje zamianę miejsca jednego z nich z nowo powstałym.
  • Za pomocą strzały ukryte zostać mogą cele misji Ratunek, ale nie mogą obiekty takie, jak Kriokapsuły, Ekskawatory i Rdzenie Mocy.

Dashwire Arrow
  • Odblokowana wraz z 1 Rangą Umiejętności. (Ranga 7)
    • Zastępowana przez Strzałę Zero Tarcz w trybie PvP.
  • Strzała zakotwicza się w jakiejkolwiek powierzchni w promieniu do 100 metrów, tworząc w miejscu zakotwiczenia linkę połączoną ze stopami Ivary, dzięki czemu można poruszać się po niej.
    • Zasięg linki nie jest zależny od Zasięgu Umiejętności.
    • Przestrzeń pomiędzy linką a Ivarą musi być pusta, wszelkie przeszkody sprawią, że nie uda się utworzyć połączenia. W przypadku, gdy kąt nachylenia przekracza 40° również nie uda się zakotwiczyć linki w przeciwległej powierzchni.
    • Kiedy Ivara wystrzeli strzałę będąc w powietrzu, początek linki przeniesie się na pierwszą, dowolną powierzchnię możliwą do zakotwiczenia.
  • Jednocześnie aktywne mogą być 4 linki. Każda kolejna zastąpi jedną z poprzednich.
    • Jeśli Ivara wystrzeli kolejną strzałę po osiągnięciu limitu jednocześnie używając jednej z już utworzonych linek, powstanie kolejna, a używana pozostanie tak długo, jak długo sojusznik lub ona sama na niej będzie.
  • Kiedy Grabież jest aktywna Ivara może biec i ślizgać się po lince bez dezaktywowania niewidzialności.

Noise Arrow
  • Odblokowana wraz z 2 Rangą Umiejętności. (Ranga 14)
    • Zastępowana przez Strzałę Usypiającą w trybie PvP.
  • Ten typ strzały wydaje wysoki dźwięk po zetknięciu się z powierzchnią, który przyciąga pobliskich, niezaalarmowanych wrogów w odległości do 20 metrów od miejsca uderzenia.
  • W przeciwieństwie do zwykłych strzał, ta nie alarmuje wrogów po zderzeniu z powierzchnią. Zamiast tego przeciwnicy udają się do miejsca, gdzie uderzyła i pozostają w nim.
  • Jeśli strzały zostaną wystrzelone jedna po drugiej, wrogowie będą badać lokację każdej po kolei.
  • Dźwięk wpływa na wrogów także w niekończących się misjach takich, jak Przetrwanie. Strzała może zwabić wrogów w miejscu uderzenia, gdy Ivara jest niewidoczna, wrogowie zaalarmowani, a w pobliżu żadnych sojuszników.
  • Oddziałuje na bosów i Grustrag Trzech.
  • Wpływa na Regulatory Sensoryczne Grineer i wszystkie drony w zasięgu efektu, nawet te, które zwykle pozostają w swojej strefie. Po przemieszczeniu się do miejsca wylądowania strzały pozostaną tam tak długo, póki nie zostaną zaalarmowane lub zaatakowane.
    • Drony uśpione za pomocą Strzały Usypiającej nie zareagują od razu na wabiący dźwięk, a dopiero po ustąpieniu efektu uśpienia.

Sleep Arrow
  • Odblokowana wraz z 3 Rangą Umiejętności. (Ranga 18)
  • Strzała usypia wrogów w promieniu 6 metrów od miejsca zderzenia z powierzchnią. Uśpieni przebudzą się dopiero po ustąpieniu efektu lub gdy ich zdrowie spadnie poniżej 50% wartości.
  • Zaalarmowani wrogowie po uśpieniu pozostaną w tym stanie (czyli niezaalarmowani pozostaną tacy w czasie snu, a zaalarmowani pozostaną zaalarmowani).
  • Wystrzelenie kolejnej strzały w pobliże już śpiących przeciwników nie spowoduje zresetowania czasu uśpienia.
  • Efekt wpływa na Regulatory Sensoryczne Grineer sprawiając, że zastygają w jednym miejscu. Należy jednak pamiętać, że uśpione drony wciąż mogą podnieść alarm, jeśli przejdzie się przez wiązki światła.
    • Drony uśpione za pomocą Strzały Usypiającej nie zareagują od razu na wabiący dźwięk, a dopiero po ustąpieniu efektu uśpienia.

Null-Shield Arrow
  • Odblokowana wraz z 1 Rangą Umiejętności. (Ranga 7)
    • Dostępna wyłącznie w trybie Konklawe. Zastępuje Strzałę z Linką.
  • Strzała ta niszczy tarcze przeciwników w promieniu 6 metrów i uniemożliwia ich regenerację na 6 sekund.

Encumbered Arrow
  • Odblokowana wraz z 2 Rangą Umiejętności. (Warframe Rank 14)
    • Dostępna wyłącznie w trybie Konklawe. Zastępuje Strzałę Z Wabikiem.
  • Po zetknięciu się z powierzchnią uniemożliwia wrogim postaciom na 4 sekundy manewr skoku w promieniu 6 metrów.

W-kołczan

Główny Artykuł: Wzmocniony Kołczan

Wzmocniony Kołczan to Modyfikacja Wzmocnienia dla Kołczanu Ivary. Linka daje sojusznikom dodatkowe obrażenia krytyczne. Strzała ukrywająca ma szansę, by zapobiec nałożeniu statusu.

Ranga Bonus do obrażeń krytycznych Szansa na odporność na status Koszt
0 75% 50% 6
1 80% 65% 7
2 90% 80% 8
3 100% 100% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Nawigator NawigatorIkona
2
Nawigator
Przejmij kontrolę nad pociskiem i naprowadź go na cel.

Pobór Energii: (3 + 2t) s-1
t = Czas kontroli w sekundach

Skuteczność:2x / 3x / 4x / 5x (maksymalny mnożnik)
Czas Trwania:0.25x / 0.5x / 0.75x / 1x s-1

(wzrost mnożnika)

Zasięg:Brak

  • Ivara materializuje swoją świadomość w pocisk wystrzelony z jakiejkolwiek broni lub umiejętności którą użyje, zmieniając perspektywę z Warframe'a do kontrolowanego pocisku. Ivara staje się niewidzialna, gdy Nawigator jest aktywny.
    • Klikanie przycisku strzału (domyślnie LPM) przyspieszy pocisk, a przycisk celowania (domyślnie PPM) spowolni go. Kierunek pocisku może być sterowany przez punkt namierzania HUD'u.

W-nawigator

Główny Artykuł: Przenikliwy Nawigator

Przenikliwy Nawigator to Modyfikacja Wzmocnienia dla Nawigatora Ivary. Każde trafienie zwiększa szansę na zadanie obrażeń krytycznych.

Ranga Zwiększenie szansy na obr. kryt. Maks. szansa na obr. kryt. Koszt
0 2.5% 50% 6
1 5% 50% 7
2 7.5% 50% 8
3 10% 50% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Grabież GrabieżIkona
3
Grabież
Stań się niewidoczny i okradaj niczego niepodejrzewających wrogów z łupu lub eliminuj ich z morderczą precyzją.

Minimalny Pobór Energii: 1 s-1
Maksymalny Pobór Energii: 3 s-1

Skuteczność:10% / 20% / 30% / 40% (bonus za strzał w głowę)
Czas Trwania:4 / 3.5 / 3 / 2.5 s (czas okradania)
Zasięg:2 / 2 / 3 / 4 m (zasięg okradania)

W-grabież

Główny Artykuł: Infiltracja (Mod Wzmocnienia)

Infiltracja to Modyfikacja Wzmocnienia dla Grabieży Ivary. Ignoruje laserowe bariery i zyskuje 25% prędkości poruszania.

Ranga Zysk prędkości ruchu Koszt
0 10% 6
1 15% 7
2 20% 8
3 25% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Karta-łuk-artemidy Ikona-łuk-artemidy
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
4
Łuk Artemidy
Przyzwij potężny łuk i wysyłaj salwy wyniszczających strzał we wrogów.
Skuteczność:50 / 80 / 120 / 160
Czas Trwania:brak
Zasięg:brak

Pozostałe:
3 / 4 / 6 / 7 (strzały)
1.5x (mnożnik obrażeń)

W-łuk-artemidy

Główny Artykuł: Skoncentrowana Strzała

Przenikliwy Nawigator to Modyfikacja Wzmocnienia dla Łuku Artemidy Ivary. Wystrzeliwuje pojedynczą strzałę. Jeżeli trafi w głowę, ma szansę na obrażenia krytyczne i eksploduje, rażąc wrogów w zasięgu 7 metrów. Usuwa efekt przebicia na wylot.

Ranga Szansa na obr. krytyczne Zasięg eksplozji Koszt
0 20% m 6
1 30% 7m 7
2 40% 7m 8
3 50% 7m 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.