Wszczepia antyserum w atomizery lub w użytkownika, aby powstrzymać degradację pancerza.
Opis w grze

Iniektor Antyserum to specjalny przedmiot, który pozwala na użycie ładunków antyserum na jednostkach parownika czy też na samym Warframe. Może zostać zbadany w laboratorium energii.

Wraz z wycofaniem Werdyktu Jordasa w Aktualizacji 22.14 ten przedmiot służy wyłącznie do odnawiania pancerza Warframe podczas misji Recyklingu Plagi i nie potrzeba do tego interakcji ze stacją medyczną znajdującą się w głównym pokoju.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
30,000
Fieldron64.png
2
Złom64.png
6,000
Fragment Iniektora Antyserum.png
500
Tellur64.png
2
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 35
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.pngNd.
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.png15,000
Wymagania Badawcze KlanBadania.png Laboratorium Energii
Credits64.png
5,000
Fieldron64.png
10
Fragment Iniektora Antyserum.png
600
Rubedo64.png
750
Pakiet Polimeru64.png
400
Czas: 5 godziny
K-Duch.png Widma x1  K-Cień.png Cienia x3  K-Sztorm.png Burzy x10
K-Góra.png Góry x30  K-Księżyc.png Księżyca x100

Notki[]

  • Kiedyś był to niezbędny przedmiot w misji Werdykt Jordasa, teraz służy jako przedmiot opcjonalny w Recyklingu Plagi.
  • Iniektor Antyserum jest wielokrotnego użytku i nie zostanie zużyty po jego aktywacji.
  • Aby przebyć pierwszą część werdyktu, przynajmniej jeden z graczy musiał być wyposażony w Iniektor Antyserum.
  • Iniektor Antyserum nie jest widoczny w dojo, póki jakiś członek klanu nie wykonał Werdyktu Jordasa.
  • Ewakuowanie się po pierwszej części werdyktu było dobrym sposobem na zdobywanie Fragmentów Iniektora Antyserum, ponieważ wtedy Iniektor Antyserum nie był graczowi zabierany.
  • W trakcie misji można mieć wyposażony tylko 1 Iniektor Antyserum .
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 03.07.2019 r. przez użytkownika Senami.