Wszczepia antyserum w atomizery lub w użytkownika, aby powstrzymać degradację pancerza.
Opis w grze

Iniektor Antyserum to specjalny przedmiot, który pozwala na użycie ładunków antyserum na jednostkach parownika czy też na samym Warframe. Może zostać zbadany w laboratorium energii.

Wraz z wycofaniem Werdyktu Jordasa w Aktualizacji 22.14 ten przedmiot służy wyłącznie do odnawiania pancerza Warframe podczas misji Recyklingu Plagi i nie potrzeba do tego interakcji ze stacją medyczną znajdującą się w głównym pokoju.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
30,000
Fieldron64
2
Złom64
6,000
Fragment Iniektora Antyserum
500
Tellur64
2
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 35
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Credits6415,000
Wymagania Badawcze KlanBadania Laboratorium Energii
Credits64
5,000
Fieldron64
10
Fragment Iniektora Antyserum
600
Rubedo64
750
Pakiet Polimeru64
400
Czas: 5 godziny
K-Duch Widma x1  K-Cień Cienia x3  K-Sztorm Burzy x10
K-Góra Góry x30  K-Księżyc Księżyca x100

NotkiEdytuj

  • Kiedyś był to niezbędny przedmiot w misji Werdykt Jordasa, teraz służy jako przedmiot opcjonalny w Recyklingu Plagi.
  • Iniektor Antyserum jest wielokrotnego użytku i nie zostanie zużyty po jego aktywacji.
  • Aby przebyć pierwszą część werdyktu, przynajmniej jeden z graczy musiał być wyposażony w Iniektor Antyserum.
  • Iniektor Antyserum nie jest widoczny w dojo, póki jakiś członek klanu nie wykonał Werdyktu Jordasa.
  • Ewakuowanie się po pierwszej części werdyktu było dobrym sposobem na zdobywanie Fragmentów Iniektora Antyserum, ponieważ wtedy Iniektor Antyserum nie był graczowi zabierany.
  • W trakcie misji można mieć wyposażony tylko 1 Iniektor Antyserum .
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 03.07.2019 r. przez użytkownika Senami.