Wszczepia antyserum w atomizery lub w użytkownika, aby powstrzymać degradację pancerza.
Opis w grze

Iniektor Antyserum to specjalny przedmiot, który pozwala na użycie ładunków antyserum na jednostkach parownika czy też na samym Warframe. Może zostać zbadany w laboratorium energii.

Wraz z wycofaniem Werdyktu Jordasa w Aktualizacji 22.14 ten przedmiot służy wyłącznie do odnawiania pancerza Warframe podczas misji Recyklingu Plagi i nie potrzeba do tego interakcji ze stacją medyczną znajdującą się w głównym pokoju.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
30,000
Fieldron64
2
Salvage64
6,000
Fragment Iniektora
500
Tellur
2
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 35
Cena na Rynku: Platinum64Nd.
Cena Schematu: Credits6415,000
Wymagania Badawcze Laboatorium Energii
Credits64
5,000
Fieldron64
10
Fragment Iniektora
600
Rubedo64
750
PolymerBundle64
400
Czas: 5 godziny
Widma x1  Cienia x3  Burzy x10  Góry x30  Księżyca x100

NotkiEdytuj

  • Kiedyś był to niezbędny przedmiot w misji Werdykt Jordasa, teraz służy jako przedmiot opcjonalny w Recyklingu Plagi.
  • Iniektor Antyserum jest wielokrotnego użytku i nie zostanie zużyty po jego aktywacji.
  • Aby przebyć pierwszą część werdyktu, przynajmniej jeden z graczy musiał być wyposażony w Iniektor Antyserum.
  • Iniektor Antyserum nie jest widoczny w dojo, póki jakiś członek klanu nie wykonał Werdyktu Jordasa.
  • Ewakuowanie się po pierwszej części werdyktu było dobrym sposobem na zdobywanie Fragmentów Iniektora Antyserum, ponieważ wtedy Iniektor Antyserum nie był graczowi zabierany.
  • W trakcie misji można mieć wyposażony tylko 1 Iniektor Antyserum .

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 03.07.2019 r. przez użytkownika Senami.