Inaros Prime
Inaros Prime
Złoty Władca Pustyni.

Powstań, nieśmiertelny, aby zasiać w nich strach przed Inarosem. Zawiera zmienione polaryzacje dla większych możliwości personalizacji.
Wpis w Kodeksie

Data wydania: 14 lipca, 2020

Inaros Prime Ikona.png Inaros Prime jest wersją Prime Inaros Ikona.png Inarosa, mając więcej życia, energii oraz szybkości sprintu. Inaros Prime Ikona.png Inaros Prime został wydany wraz z Panthera Prime.png Pantherą Prime oraz Karyst Prime.png Karystem Prime.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
25,000
PrimeHelmet.png
1
PrimeChassis.png
1
PrimeSystems.png
1
Ogniwo Orokin64.png
5
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 50
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png Nd.
BP Ikona.png Cena Schematu:
Credits64.png Nd.
Credits64.png
15,000
Stalowa Płyta64.png
5,500
Czujniki Neuronowe64.png
6
Oxium64.png
225
Kryształ Argonowy64.png
2
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Ekstrakt Nitain.png
2
Nano Zarodniki64.png
4,750
Rubedo64.png
1,400
Morfyt64.png
8
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Moduł Sterujący64.png
10
Tellur64.png
3
Ferryt64.png
4,300
Obwody64.png
1,450
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25

Nieśmiertelny
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka.png Podczas wykrwawiania się Inaros zostaje okryty ochronnym sarkofagiem. Może on wskrzesić się poprzez wysysanie energii życiowej z pobliskich wrogów i sojuszników.

*Po utracie całego życia, zamiast standardowego stanu Wykrwawiania tak jak u innych Warframe, Inaros wchodzi do nieruchomego sarkofagu, który pochłania życie pobliskich wrogów i sojuszników, na których Inaros celuje. Wrogowie dotknięci tym efektem będą przyciągani w stronę Inarosa, a ich pochłaniane życie będzie wędrowało to wskaźnika, który kiedy zostanie napełniony, pozwoli Inarosowi na automatyczne wskrzeszenie samego siebie. Inaros może też być wskrzeszony przez innych graczy. Jednakże, trzeba zwrócić uwagę, że Inaros wciąż może się wykrwawić jeżeli w pobliżu nie będzie żadnego przeciwnika, bądź sojusznika, z którego mógłby wyssać życie lub gdy Inaros nie zdąży pobrać odpowiedniej ilości życia, aby napełnić napełnić wskaźnik przed upłynięciem czasu wykrwawiania.
    • Ta umiejętność działa także podczas samotnej gry (Gra solo).
    • Szybkość z jaką Inaros napełnia swój wskaźnik wskrzeszenia zależy od obrażeń kradzieży-życia zadawanych poprzez pochłaniający promień. Twardsi lub ciężko zbrojni przeciwnicy przedłużą czas napełniania wskaźnika wskrzeszenia co znacznie utrudnia wskrzeszenie samego siebie.
    • Zadawane obrażenia kradzieży życia można zwiększyć poprzez użycie Prowokacji.
    • Dodatkowo, zabijanie lub trafianie przeciwników poprzez Egzekucje spowoduje odzyskanie 20% życia Inaros'a za każdym atakiem. Ta pasywna umiejętność nie działa z Egzekucją przeciwnika, który leży.

Susza-A.gif
Uderz we wroga przeklętym piachem, który unieruchomi go i wyssie z niego życie.

Susza Ikona.png
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia 75 / 100 / 125 / 150 (obrażenia) 2 / 4 / 6 / 8 (obrażenia/sek.) Czas Trwania 3 / 5 / 6 / 8 s Zasięg 10 / 12 / 13 / 15 m Pozostałe 25% (kradzież życia)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Pochłonięcie-A.gif
Przytrzymaj przycisk aktywacji mocy, aby uchwycić cel w ruchomych piaskach i przyciągnąć go do pochłonięcia, kradnąc jego życie, czyniąc przy tym przyjazną zmorę.

Pochłonięcie Ikona.png
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii.png Obrażenia 25 / 50 / 75 / 125 (obrażenia początkowe) 50 / 100 / 150 / 250 (obrażenia maks.) Czas Trwania 15 / 20 / 25 / 30 s Zasięg 20 / 30 / 40 / 50 m Pozostałe 2 s (budowanie obrażeń) 5 (obrażenia na sekundę) ≥ 15 s (czas trwania piaskowego cienia)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Burza Piaskowa-A.gif
Przekształć się w wir piaskowy, który zmiecie wroga z powierzchni i pochłonie wszystkich złapanych w ruchome piaski.

Burza Piaskowa Ikona.png
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii.png Obrażenia 200 / 300 / 400 / 500 Czas Trwania Nd. Zasięg 8 / 10 / 12 / 15 m Pozostałe 10 energi/s (pobór energii)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Burza Żywiołów

Burza Żywiołów to modyfikacja dla Burzy Piaskowej Inarosa. Zadaje obrażenia od statusów zależne od wyposażonych typów obrażeń oraz modów, jakie mamy na broni białej.

Ranga Szansa statusu Koszt
0 25% 6
1 30% 7
2 40% 8
3 50% 9

Chmara Skarabeuszy-A.gif
Pobierz życie, aby okryć się wzmocnionym pancerzem ze skarabeuszy. Puść przycisk mocy, aby uczynić chmarę skarabeuszy, która wyssie życie z ocalonego wroga i uzdrowi sojuszników.

Chmara Skarabeuszy Ikona.png
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia 100 / 150 / 175 / 200 Czas Trwania 6 / 10 / 12 / 15 s Zasięg 20 / 22 / 25 / 30 m (zasięg użycia mocy) 6 / 10 / 12 / 15 m (zasięg leczenia) Pozostałe 5 m (zasięg rozrastania się)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Rój Negacji

Rój Negacji to modyfikacja dla Chmary Skarabeuszy Inarosa. Blokuje nadchodzące efekty statusu. Czerpie procent od dodatkowego pancerza za każdy zablokowany efekt.

Ranga Szansa statusu Koszt
0 6% 6
1 5% 7
2 4% 8
3 3% 9

Galeria
Filmy

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 08.09.2020 r. przez użytkownika Daegon112.