Inaros
Inaros
Pustynny Władca, Inaros kontroluje przerażającą moc pustyni.
Życie: 550 Tarcze: 0 Pancerz: 200 Energia: 100

Pustynny Władca, Inaros kontroluje przerażającą moc pustyni.
Wpis w Kodeksie
Czy to niebo czy ziemia, Tenno, strach Inarosa jest wewnątrz.
Lotus

Data wydania: 4 marca, 2016

Raz odgrzebany, Inaros pustoszy, konsumuje i przezwycięża życie zamiecione w jego przeklętych burzach piaskowych, pozostawiając jedynie jałowe i osuszone pustynie śmierci. Inaros przybył w Aktualizacji 18.5.

Schematy Inaros'a można zdobyć wykonując zadanie Pustynny Władca, Inaros. Schemat zadania można zakupić u handlarza Baro Ki'Teer za Dukaty200 + Credits6450,000.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Neuroptyka
1
Powłoka
1
Systemy
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 225
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
1,500
PolymerBundle64
350
Plastids64
500
NitainExtractor
2
15,000
Neurode64
3
NanoSpores64
1,500
Plastids64
300
Oxium64
100
15,000
ArgonCrystal64
2
PolymerBundle64
300
NanoSpores64
1,600
Circuits64
500

  • W związku iż ten Warframe nie posiada tarcz, jego skalowanie poziomowe różni się od innych warframe, posiadając 400% więcej życia na maksymalnej randze niż zazwyczaj typowe 300%.
  • Jako, że Inaros nie ma tarcz, jakikolwiek cel misji Porwania będzie zabierało w zamian jego punkty życia, aby poruszyć cel misji.
  • Nie może otrzymać żadnych Nad tarczy. Jednak może jakkolwiek otrzymać tarcze od sprzymierzonego Tarczowy Osprey i Drona Orokin.
  • Pierwsza umiejętność Inarosa Susza jest podobna do drugiej mocy Excalibura Rozbłysk ponieważ też powoduje oślepienie u wrogów.

Nieśmiertelny
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka Podczas wykrwawiania się Inaros zostaje okryty ochronnym sarkofagiem. Może on wskrzesić się poprzez wysysanie energii życiowej z pobliskich wrogów i sojuszników.

*Po utracie całego życia, zamiast standardowego stanu Wykrwawiania tak jak u innych Warframe, Inaros wchodzi do nieruchomego sarkofagu, który pochłania życie pobliskich wrogów i sojuszników, na których Inaros celuje. Wrogowie dotknięci tym efektem będą przyciągani w stronę Inarosa, a ich pochłaniane życie będzie wędrowało to wskaźnika, który kiedy zostanie napełniony, pozwoli Inarosowi na automatyczne wskrzeszenie samego siebie. Inaros może też być wskrzeszony przez innych graczy. Jednakże, trzeba zwrócić uwagę, że Inaros wciąż może się wykrwawić jeżeli w pobliżu nie będzie żadnego przeciwnika, bądź sojusznika, z którego mógłby wyssać życie lub gdy Inaros nie zdąży pobrać odpowiedniej ilości życia, aby napełnić napełnić wskaźnik przed upłynięciem czasu wykrwawiania.
    • Ta umiejętność działa także podczas samotnej gry (Gra solo).
    • Szybkość z jaką Inaros napełnia swój wskaźnik wskrzeszenia zależy od obrażeń kradzieży-życia zadawanych poprzez pochłaniający promień. Twardsi lub ciężko zbrojni przeciwnicy przedłużą czas napełniania wskaźnika wskrzeszenia co znacznie utrudnia wskrzeszenie samego siebie.
    • Zadawane obrażenia kradzieży życia można zwiększyć poprzez użycie Prowokacji.
    • Dodatkowo, zabijanie lub trafianie przeciwników poprzez Egzekucje spowoduje odzyskanie 20% życia Inaros'a za każdym atakiem. Ta pasywna umiejętność nie działa z Egzekucją przeciwnika, który leży.

Susza-A
Uderz we wroga przeklętym piachem, który unieruchomi go i wyssie z niego życie.

Susza Ikona
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 75 / 100 / 125 / 150 (obrażenia) 2 / 4 / 6 / 8 (obrażenia/sek.) Czas Trwania 3 / 5 / 6 / 8 s Zasięg 10 / 12 / 13 / 15 m Pozostałe 25% (kradzież życia)

Pochłonięcie-A
Przytrzymaj przycisk aktywacji mocy, aby uchwycić cel w ruchomych piaskach i przyciągnąć go do pochłonięcia, kradnąc jego życie, czyniąc przy tym przyjazną zmorę.

Pochłonięcie Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii Obrażenia 25 / 50 / 75 / 125 (obrażenia początkowe) 50 / 100 / 150 / 250 (obrażenia maks.) Czas Trwania 15 / 20 / 25 / 30 s Zasięg 20 / 30 / 40 / 50 m Pozostałe 2 s (budowanie obrażeń) 5 (obrażenia na sekundę) ≥ 15 s (czas trwania piaskowego cienia)

Burza Piaskowa-A
Przekształć się w wir piaskowy, który zmiecie wroga z powierzchni i pochłonie wszystkich złapanych w ruchome piaski.

Burza Piaskowa Ikona
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii Obrażenia 200 / 300 / 400 / 500 Czas Trwania Nd. Zasięg 8 / 10 / 12 / 15 m Pozostałe 10 energi/s (pobór energii)

W-burza-piaskowa

Główny Artykuł: Burza Żywiołów

Burza Żywiołów to modyfikacja dla Burzy Piaskowej Inarosa. Zadaje obrażenia od statusów zależne od wyposażonych typów obrażeń oraz modów, jakie mamy na broni białej.

Ranga Szansa statusu Koszt
0 25% 6
1 30% 7
2 40% 8
3 50% 9

Chmara Skarabeuszy-A
Pobierz życie, aby okryć się wzmocnionym pancerzem ze skarabeuszy. Puść przycisk mocy, aby uczynić chmarę skarabeuszy, która wyssie życie z ocalonego wroga i uzdrowi sojuszników.

Chmara Skarabeuszy Ikona
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 100 / 150 / 175 / 200 Czas Trwania 6 / 10 / 12 / 15 s Zasięg 20 / 22 / 25 / 30 m (zasięg użycia mocy) 6 / 10 / 12 / 15 m (zasięg leczenia) Pozostałe 5 m (zasięg rozrastania się)

W-chmara-skarabeuszy

Główny Artykuł: Rój Negacji

Rój Negacji to modyfikacja dla Chmary Skarabeuszy Inarosa. Blokuje nadchodzące efekty statusu. Czerpie procent od dodatkowego pancerza za każdy zablokowany efekt.

Ranga Szansa statusu Koszt
0 6% 6
1 5% 7
2 4% 8
3 3% 9

Galeria
Filmy
Kanał Twórców
Warframe Profile Inaros

Warframe Profile Inaros

'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 14.12.2019 r. przez użytkownika Daegon112.