FANDOM

Karabin dalekiego zasięgu przystosowany do strzelania w przestrzeni, wszechstronność Imperatora czyni go idealną bronią do walki w kosmosie.
– Wpis w Kodeksie
Karabin Imperator jest ciężką bronią przeznaczoną do wyłącznego użytku z systemie lotów Archwing, wprowadzony w aktualizacji 15.0. Jest on automatycznie przyznawany graczom po zakończeniu misji Archwing.

CharakterystykaEdytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Impact b Miażdżące. Zalety

  • Wysokie obrażenia Impact b Miażdżące efektywne przeciwko tarczom i maszynom.
  • Wysoka szybkostrzelność.
  • Duża pojemność magazynka.
  • Posiada slot polaryzacji Vblack.

Wady

  • Obrażenia są zmniejszane wraz z odległością, aż do momentu, w którym nie zadaje żadnych obrażeń.
  • Niskie obrażenia bazowe.
  • Niska szansa na trafienie krytyczne.
  • Niska szansa statusu.

Porównanie

  • Imperator do Imperator Vandal
    • Mniejsza pojemność magazynka. (250 vs 300 pocisków/mag)
    • Niższa prędkość przeładowania. (50.0 vs 75.0 pocisków/sek)
    • Niższa szansa na trafienie krytyczne. (10.0% vs 15.0%)
    • Niższa szansa na status. (5% vs 10.0%)
    • Inne polaryzacje. (Vblack vs brak)

NotatkiEdytuj

  • W przeciwieństwie do większości podstawowych broni w grze, Karabiny trybu Archwing nie mają rezerwowej puli amunicji, ani nie muszą przeładowywać. Imperator automatycznie uzupełni amunicję magazynu z dużą szybkością, gdy broń nie zostanie wystrzelona, ​​co czyni go pierwszą bronią w grze, która nie wymaga amunicji.
  • Pomimo tego, że jego strzały są pokazywane jako powolne, a nawet dryfujące pociski, Imperator jest bronią typu "strzel i natychmiast traf wroga" , niezależnie od odległości lub wyglądu pocisków, którymi strzela. Imperator może być użyty do strzelania do celów na dystansie 2000 metrów lub więcej. Pamiętaj jednak, że obrażenia Imperatora spadają, osłabiając go, gdy usiłujesz walczyć z wrogami z odległości powyżej 2000 metrów.