FANDOM

Wedrzyj się w ciała wrogów, pięściami wyposażonymi w ostre chrząstki. Każdy cios krytyczny wykrada zdrowie wroga.
– Wpis w Kodeksie

Hirudo to zainfekowana broń sparingowa pochodząca z Kogake, która może ukraść zdrowie wrogom podczas trafień krytycznych.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
30.000
DEKogake
1
NitainExtractor
3
Plastids64
1.100
NanoSpores64
4.600
Czas: 12 h
Cena na Rynku: Platinum64150
Cena Schematu: Credits6415.000

CharakterystykaEdytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Puncture b Przebijające.

Zalety

  • Drugie najwyższe obrażenia bazowe ze wszystkich broni typu Sparing, za Kogake Prime.
  • Dobra szansa na trafienie krytyczne.
  • Najwyższy mnożnik obrażeń krytycznych ze wszystkich broni typu sparing, i razem z Atterax, Destreza Prime, Podwójne Tasaki (Prisma), Podwójny Ichor, Podwójna Raza i Podwójny Zoren ze wszystkich broni białych.
  • Krytyczne trafienia leczą użytkownika o 5% zadawanych obrażeń. Krytyczne trafienia dają również wzmacniający buff, zwiększając maksymalne zdrowie o 5% przez 15 sekund efekt można kumulować do 5 razy.
  • Postawa posiada polaryzacje Bar, pasująca do postawy Brutalna Fala.
  • Posiada polaryzacje Vblack.

Wady

NotatkiEdytuj

  • Każde trafienie krytyczne z Hirudo zwróci 5% obrażeń zadawanych wrogowi jako zdrowie gracza.
  • Każde udane trafienie krytyczne zwiększa także maksymalne zdrowie gracza o 5%, określane jako wzmocnienie.
    • Bonus zdrowotny trwa 15 sekund, który odświeża za każdym razem, gdy gracz trafia kolejny krytyczny cios, gdy buff jest aktywny.
  • Wzmocnienie może się ułożyć do 5 razy, co daje maksymalnie 25% dodatkowej premii za zdrowie.
  • Obie umiejętności specjalne Hirudo działają również podczas szybkiej walki wręcz.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa "Hirudo" wydaje się być dwujęzycznym kalamburem zarówno po łacinie, jak i po japońsku;
    • Hirudo to łacińskie słowo oznaczające "pijawkę".
    • Jego nazwa może być również portmanteau japońskich słów Hiru (蛭), co również oznacza "pijawka", i Do (道, które mogą być również czytane oddzielnie jako Michi), co może oznaczać "droga" lub bardziej luźno "doktryna" i można je znaleźć w nazwach niektórych japońskich sztuk walki (np. Kendo, Judo).
BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja