FANDOM

"Odczynnik używany w produkcji łatwopalnych paliw. Ten pakiet hexenonu-450 może zostać wykorzystywany do tworzenia przedmiotów w Warsztacie."

— Opis w grze.

Hexenon to surowiec pochodzenia Corpus, produkt uboczny wydobywania gazu z rafinerii na Jowisz Jowiszu. Można go pozyskać z każdego wroga oraz zdobyć ze skrzyń na Jowisz Jowiszu; jest również nagrodą za wykonaną rotację Zakłócenia.

Schematy wymagające HexenonEdytuj

Pokaż schematy wymagające Hexenon
Schemat Rodzaj Potrzeba Ilość
Cyanex Cyanex Broń boczna 250
Fulmin Fulmin Broń główna 350
Komorex Komorex Broń główna 300
Powłoka Wisp (Powłoka) Komponent 500
Neuroptyka Wisp (Neuroptyka) Komponent 300
Systemy Wisp (Systemy) Komponent 400

CiekawostkiEdytuj

  • Jest wykorzystywany w zdobywaniu trofeów klanowych w Operacja: Wrogie Przejęcie
  • Depozyt Hexenonu w grze nie istnieje.
  • Nazwa Hexenonu może wywodzić się z połączenia xenonu oraz helu; obydwa są gazami szlachetnymi, które wpasowują się w tematykę nowego Miasta Gazowego Corpus.
    • Jednakże Hexenon jest opisany jako wysoce łatwopalny, a te dwa gazy są obojętne.

PozyskanieEdytuj

  • Hexenon można skutecznie pozyskiwać z węzłów Cameria lub Synaj na Jowisz Jowiszu. Ponieważ jest to misja Mrocznego Sektoru, ten konkretny węzeł ma współczynnik zrzutu zasobów większy o 20%, a typ wroga zmieniono na Zainfekowany. Gracze nie spotkają się z CrpNullRanger Niwelującymi, którzy utrudniają korzystanie z umiejętności pozyskiwania zasobów, takich jak Hydroid Ikona Hydroida Złodziejski Rój, Nekros Ikona Nekrosa Desakracja i Khora Ikona Khory Kradnąca Dusząca Kopuła.
  • Hexenon można pozyskiwać od wrogów Amalgam (szansa na surowiec to ~ 7,7%), które stale pojawiają się podczas misji Zakłócania, a także czasami w misji obronnej Io.
  • Najłatwiejszym sposobem na zdobycie Hexenonu (przynajmniej w małych ilościach) jest również tryb pasywny: Ekstraktor. Korzystając z Destylującego Ekstraktora, masz około 38% szansy na zdobycie około 60 - 80 Hexenonu, ponieważ w rzeczywistości jest to wspólny zasób. Można to zrobić co 8 godzin.