FANDOM

TradingDiorama (1)

Handel to opcja dzięki której gracze mogą się wymieniać schematami części Prime, Modami, platyną Platinum64, reliktami, syndykatowymi broniami oraz wieloma surowcami.

Handel Edytuj

Podczas jednej transakcji można zaoferować 5 różnych przedmiotów, za które należy zapłacić podatek handlowy . Gracze nie mogą wymieniać się niektórymi surowcami i kredytami.

Przed wymianą obie strony transakcji muszę potwierdzić, że zgadzają się na takową wymianę naciskając zielony przycisk na środku ekranu.

Limit dziennych transakcji Edytuj

Liczba możliwych wymian na dzień jest taka sama jak Ranga Mistrzostwa gracza. Wyjątkiem są członkowie-założyciele i nabywcy pakietu Prime Access - otrzymują oni dwie dodatkowe transakcje dzienne. Licznik możliwych transakcji dziennych resetuje się o północy czasu uniwersalnego Greenwich, co w Polsce odpowiada 1:00 lub 2:00 w nocy (w zależności od pory roku).

Podatek Handlowy Edytuj

Każdy zaoferowany przedmiot jest opodatkowany Credits64, co zależne jest od rzadkości towaru. W klanie w którym odbywa się handel, może zostać nałożony podatek na poczet gildii.

Transakcja Edytuj

W Klanie

  • Obaj gracze muszą podejść do kiosku, aby zacząć handel.
  • W miarę dodawania towarów, naliczany jest podatek handlowy.
  • Zanim handel dobiegnie końca obie strony muszą zaakceptować, że na takową wymianę się zgadzają naciskając zielony przycisk na środku ekranu.
  • Gdy transakcja dobiegnie końca, towary i waluta zostaną natychmiastowo dodane do ekwipunku.

W Bazarze Maroo

  • Zanim rozpocznie się handel jeden gracz musi wysłać zaproszenie do handlu