Grendel
Grendel
Konsument światów i wszystkiego innego.

Konsument światów i wszystkiego innego.
Wpis w Kodeksie

Data Wydania: 31 października, 2019

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
25,000
Neuroptyka.png
1
Powłoka.png
1
Systemy.png
1
Ogniwo Orokin64.png
3
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 50
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png 325
BP Ikona.png Cena Schematu:
Credits64.png 35,000
Credits64.png
15,000
Kryształ Argonowy64.png
2
Moduł Sterujący64.png
5
Ferryt64.png
3,500
Stalowa Płyta64.png
3,800
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
SkrzydłoCondroca.png
25
PazurGrzbietowyKuaki.png
30
OczyTraloka.png
20
WątrobaCiemnopłaszczki.png
15
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Obwody64.png
1,125
Morfyt64.png
10
RybieMięso.png
125
RybiOlej.png
100
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25

Pozyskanie[]

Komponenty Grendel Ikona.png Grendela otrzymuje się za ukończenie misji na Europie, używając Lokalizatorów, które można zakupić u Honory Arbitrażu, które są na każdym Przekaźniku u syndykatu Arbitrzy Hexis. Każdy Lokalizator kosztuje 25 Esencja Vitus.png Esencja Vitus. Ponadto główny schemat można kupić z Rynku za Credits64.png 35,000.

Kupienie Lokalizatora odblokuje unikalną misję, która jest z nim powiązana. Wykonanie jej zapewni komponent Grendel Ikona.png Grendela. Misje te będą składać się z wrogów na poziomach od 40 do 45, jednakże gracze nie będą mogli używać swojego Arsenału - wszystkie zainstalowane mody w Warframe oraz broni nie będą działać oraz nie będzie można używać trybu Operatora. Jedynymi wyjątkami od reguły są Mody Modyfikacji, Arkana oraz rozkazy Strażników.

  • Lokalizator Neuroptyki Grendel Ikona.png Grendela odblokowuje Archaeo-freighter, 20-minutową misję Przetrwania.
  • Lokalizator Powłoki Grendel Ikona.png Grendela odblokowuje Icefields of Riddah, 15-falową misję Obrony.
  • Lokalizator Systemów Grendel Ikona.png Grendela odblokowuje Mine of Karishh, misję Wydobycia, na której trzeba zebrać 800 Kriotyk.png Kriotyku.
Anulowanie misji nie zabierze Lokalizatora, jednakże zniknie on po jej wykonaniu. Wyłącznie host drużyny musi posiadać Lokalizator, dzięki czemu nie wszyscy muszą posiadać dany Lokalizator, aby zdobyć dany komponent. Po wykonaniu misji wszyscy gracze otrzymują dany komponent.

Żarłok
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka.png Każdy pożarty przeciwnik zapewnia 50 dodatkowego pancerza.

Uczta-A.gif
Połknij wroga w całości i przechowuj go w brzuchu Grendela. Nienasycony? Jedz dalej, ale uważaj, każdy wróg w brzuchu Grendela powoli zużywa energię. Przytrzymaj, aby zwrócić przechowywanych wrogów oblepionych toksyczną żółcią.

Uczta Ikona.png
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25 1.5 s-1 (koszt energii / wróg) 0 (koszt zwrócenia wroga)SferaEnergii.png Obrażenia 2 / 3 / 4 / 5 % (obniżenie pancerza / sek.) 250 / 300 / 450 / 500 Toxin w.png Czas Trwania 1.5 s (czas otwarcia paszczy) 1 s (dodatkowy czas otwartej paszczy za wroga) Zasięg 10 / 15 / 20 / 25 m (zasięg pożarcia) 8 m (zasięg zwrócenia) Pozostałe 100% (szansa statusu Toxin w.png od zwrócenia)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Żywienie-A.gif
Przetraw wrogów w żołądku Grendela i zasil pobliskich sojuszników obszarowym wzmocnieniem.

Żywienie Ikona.png
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50 0 (koszt wyboru trybu)SferaEnergii.png Obrażenia 1000 / 1500 / 2000 / 2500 (obrażenia Toxin w.png od trawienia) 20 / 30 / 40 / 50 (leczenie przy aktywacji) 1.1 / 1.15 / 1.2 / 1.25 x (mnożnik energii Żywienia) 100 / 150 / 200 / 250 (Obrażenia Toxin w.png od Żywienia) 1.2 / 1.3 / 1.4 / 1.5 x (Mnożnik obrażeń Toxin w.png od Żywienia) Czas Trwania 10 / 15 / 20 / 25 s (czas trwania wzmocnienia) Zasięg 10 / 15 / 20 / 25 m (Zasięg wzmocnienia) 5 / 6 / 7 / 8 m (obszar pluśnięcia) Pozostałe 1 s (czas odnawiania się pluśnięcia)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Zwracanie-A.gif
Gwałtownie zwróć nasiąkniętego żółcią wroga z jelita Grendela, zamieniając nieszczęsne stworzenie w toksyczny pocisk.

Zwracanie Ikona.png
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 0SferaEnergii.png Obrażenia 300 / 500 / 1,000 / 1,200 (obrażenia Toxin w.png przy uderzeniu) Czas Trwania Nd. Zasięg 3 / 4 / 5 / 5 m (obszar pluśnięcia) Pozostałe ? m/s (prędkość pocisku) 1.0x (mnożnik obrażeń za 10 poziomów wrogów)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Starcie w Proch-A.gif
Napędzany ucztami Grendel zwija się w kulę i przewraca wszystko, co stoi na jego drodze. Skakanie sprawia, że Grendel uderza w ziemię, tworząc falę uderzeniową, która zadaje obrażenia.

Starcie w Proch Ikona.png
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 0SferaEnergii.png Obrażenia 25 (obrażenia Toxin w.png / sek.) 250 - 1,000 / 250 - 2,000 / 500 - 3,000 / 500 - 4,000 (obrażenia Impact w.png przy uderzeniu) 50 - 200 / 100 - 300 / 100 - 400 / 150 - 500 (obrażenia Impact w.png przy uderzeniu w ziemię) Czas Trwania Nd. Zasięg 2 - 6 / 3 - 8 / 4 - 10 / 5 - 15 m (zasięg uderzenia w ziemię) Pozostałe 2.5 - 5 m (zasięg kolizji) 10 (limit poziomu wroga przy skalowaniu się) 1.0x (mnożnik obrażeń za 10 wrogów) 100% ((szansa statusu Impact w.png przy uderzeniu)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Galeria
Filmy
Kanał Twórców
Warframe_Profile_-_Grendel

Warframe Profile - Grendel

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 08.09.2020 r. przez użytkownika Daegon112.