FANDOM

Edytuj

Umiejętność PasywnaEdytuj

Im bliżej Garuda jest śmierci, tym większe obrażenia zadaje. Atakuje swoimi szponami, kiedy jest wyposażona w broń białą.

UmiejętnościEdytuj

Zwierciadło Grozy-A Wyrwij esencję życia wroga, aby stworzyć tarczę, która zgarnia obrażenia i natychmiast zabija poprzednio zranionego wroga. Naładuj, aby skupić zgarnięte obrażenia w pocisk wybuchowy.

Zwierciadło Grozy
Zwierciadło Grozy Ikona
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 1 / 1.5 / 1.75 / 2 x (mnożnik zgarniętych obrażeń) Czas Trwania 13 / 15 / 18 / 20 s Zasięg 30 m (pazur) 6 / 7 / 8 / 10 m (eksplozja)

Ołtarz Krwi-A Nabij wroga na ołtarz szponów i nasyć zdrowiem Garudę i jej sprzymierzeńców.

Ołtarz Krwi
Ołtarz Krwi Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii Obrażenia ? / 17 / 20 / ? %/s (zdrowie/sek.) Czas Trwania 15 s Zasięg 30 m (zasięg doskoku) ? / 4.5 / 5 / ? m (zasięg leczenia) Pozostałe 1%/s (obrażenia/sek.)

Upust Krwi-A Garuda poświęca swoje zdrowie, aby uzyskać energię.

Upust Krwi
Upust Krwi Ikona
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 0SferaEnergii Obrażenia Nd. Czas Trwania Nd. Zasięg Nd. Pozostałe -50% (odebrane życie) 18 / 20 / 22 / 25 % (zysk energii)

Garuda tnie się własnymi szponami, gdy wybija się w powietrze, poświęcając część swojego życia i przekształcając je w energię. Ilość uzyskanej energii jest zależna od utraconego życia. Odebranie życia zatrzymuje się, gdy mamy 2 punkty życia.

Poszukujące Szpony-A Naładuj, aby rozszerzyć obszar celowania, zwolnij, aby wysłać szpony Garudy, które popędzą za każdym celem w okolicy. Wrogowie, którzy przetrwają, będą mieli skłonność do krwawienia.

Poszukujące Szpony
Poszukujące Szpony Ikona
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 100SferaEnergii Obrażenia 75 / 100 / 125 / 150 (obrażenia) 50% (szansa krwawienia) Czas Trwania 10 s Zasięg Nd.

Edytuj