Gambit Glasta to jedno z zadań pobocznych. Aby je rozpocząć należy ukończyć zadanie Wewnętrzna Wojna. Nie jest możliwy do powtórzenia po jego zakończeniu. Nagradza gracza głównym schematem Warframe Nidus. Gracz po każdej misji dostaje rysunki Naeewy (dekoracje) w wiadomości w "Skrzynce Odbiorczej". Zostało wprowadzone w Aktualizacji 19.5.

Pobrane-1

Przebieg Zadania Edytuj

Zadanie polega, na znalezieniu na mapie orbitalnej, gry hazardowej Anyo Nefa o nazwie Indeks, polega ona na obstawieniu 160 tysięcy kredytów. Wtedy trafiasz na arenę, gdzie będziesz musiał zmierzyć się z przeciwnikami oczywiście w twojej drużynie będą widma warframe pomagający Ci w trakcie zadania. Twoim zadaniem będzie zdobycie 10 punktów przewagi nad korporacją Anyo. Jeśli Nef Anyo zdobył 5 punktów, gracze nie mogą zdobyć więcej niż 15 punktów (10-punktowa przewaga!). Jeśli wygrasz prowadząc o więcej niż 10 punktów, Nef wycofa się z meczu i automatycznie przegrasz tracąc wszystkie kredyty.

Maxresdefault-1

Problemy po ukończeniu Indeksu Edytuj

Jeśli po ukończeniu indeksu, nie wiesz co dalej, o to drobne wskazówki.

Wejdź w skrzynkę odbiorczą i otwórz najnowszą wiadomość od Ergo Glasta i ją wysłuchaj; po czym, wyjdź ze skrzynki. To powinno uaktywnić następną misję. 

Nagrody po ukończeniu zadania Edytuj

Pobrane (2)-0

Za ukończenie zadania możesz zdobyć Schemat Warframe Nidusa, jego komponenty możesz znaleźć podczas rotacji C, w wydobyciach na planetach Eris i Oesterus.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.