FANDOM

Potężny ciężki atak i zdolność do trafiania pięciu celów jednym cięciem sprawia, ze miecz Galatine jest prawdziwa ciężką artylerią wśród broni białej.
Wpis w Kodeksie

Galatine jest to ciężki miecz dwuręczny zdolny do zadawania ogromnych obrażeń. Posiadająca jedne z najwyższych obrażeń z kategorii Ciężkich Ostrzy i największą szybkość ataku, Galatine jedynie nie dorównuje innym pod względem szansy na cios krytyczny. Galatine dziesiątkuje szeregi wrogów od Aktualizacji 10.2.

Ta broń może być sprzedana za Błąd skryptu 5,000.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
30,000
Gallium64
4
Salvage64
750
Rubedo64
500
AlloyPlate64
200
Czas: 12 godziny
Cena na Rynku: Platinum64175
Cena Schematu: Credits6425,000

CharakterystykaEdytuj

Głownymi obrażeniami tej broni są obrażenia Slash b Tnące.

Zalety:

  • Posiada największe obrażenia Slash b Tnące ze wszystkich broni białych - wysoka skuteczność przeciwko Pladze, Ciału i Sklonowanemu Ciału.
  • Podstawowy atak jest wykonywany w ruchu, co zapewnia ochronę przed ogłuszeniem przez przeciwnika.
  • Duży zasięg ataku z wyskoku.
  • Wysoka bazowa szansa statusu.
  • Polaryzacja gniazda postawy Dblack pasuje do Królewskiego Tempa i Rozcinającego Wiru.
  • Gniazdo z polaryzacją Bar.

Wady:

NotatkiEdytuj

  • Charakterystyczne dla ciężkich broni ogłuszenie może być wykorzystywane do łatwej kontroli grupy przeciwników.
  • Wysokie ciosy mogą być używane do łatwego trafiania przeciwników w głowę.

CiekawostkiEdytuj

  • Galatine na swojej ikonie jest prezentowana z czerwonym kolorem energii, podczas gdy w grze domyślnym kolorem jest standardowy niebieski kolor Tenno.
  • Czerwony tekst hotfixa, w którym była wydana Galatine, opisywał ją jako "miecz tak wielki, że twoi znajomi mogą pomyśleć, że rekompensujesz sobie coś, podczas gdy sekretnie wiedzą, że nie".
BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja