Warframe Wiki
Advertisement
Fusilai

Bezgłośnie rozdzieraj przeciwników tymi sygnaturalnymi dla Gary rzucanymi szklanymi sztyletami.
Wpis w Kodeksie

Fusilai są sygnaturalnymi nożami do rzucania Gara, cechującymi się wysokimi obrażeniami Slash b.png Tnącymi, wysoką szansą na trafienie krytyczne i szansą na status oraz wysoką szybkością ładowania, ale przy słabym wskaźniku szybkostrzelności i niskiej pojemności magazynka. Alternatywny ogień to samopowtarzalny tryb strzału, który miota trzema nożami w poziomie, z podwyższoną szansą na status, ale ze znacznie niższą krytyczną szansą i szybkostrzelnością, a także jest wzmocniony.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
20,000
Rubedo64.png
2,950
Złom64.png
10,000
Pakiet Polimeru64.png
1,350
Ekstrakt Nitain.png
2
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 45
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png190
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.png20,000

Charakterystyka[]

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Slash b.png Tnące.

Zalety:

  • Piąte najwyższe obrażenia bazowe wszystkich rzucanych typów broni bocznych, za Talons, Pox, Castanas i Castanas Sancti.
    • Wysokie obrażenia Slash b.png Tnące i dobre Puncture b.png Przebijające - skuteczny przeciwko zdrowiu i pancerzowi.
    • Jedyna miotana broń boczna w grze, która koncentruje się głównie na obrażeniach Slash b.png Tnących.
  • Tryb strzału automatyczny ma trzecią najwyższą krytyczną szansę ze wszystkich broni miotanych, za Spira i Spira Prime.
  • Tryb strzału automatyczny ma drugą najwyższą szansę na status wszystkich broni miotanych, za Poxem, a alt-strzał ma największą szansę na status.
    • Tryb strzału samopowtarzalny może osiągnąć 100% szansy na status z trzema z poniższych: Spopielenie (Mod), Odmrożenie, Wstrząs, i Pistoletowa Zaraza, wykonując status każdym nożem.
  • Główny ogień jest cichy.
  • Tryb strzału samopowtarzalny polega na rzuceniu trzech noży w dużym poziomym rozrzucie, dobrym do ostrzału grup wrogów.
  • Bardzo duża prędkość ładowania.
  • Dokładna celność.
  • Potrafi używać ekskluzywnego modu Ukryte Ładunki Wybuchowe.

Wady

  • Bez obrażeń Impact b.png Miażdżących - mniej efektywny przeciwko tarczom.
    • Brak korzyści z modów, które zwiększają obrażenia Impact b.png Miażdżące.
  • Pociski mają czas lotu i opadanie, co sprawia, że ​​trudno jest trafić na dłuższych dystansach i uzyskać trafienia w głowę.
  • Alternatywny tryb strzału posiada bardzo niska szanse na trafienie krytyczne.
  • Mnożnik obrażeń krytycznych poniżej średniej.
  • Przed 100% szansą na status, szansa na status wymieniony w alternatywnym trybie strzału jest podstawową szansą, że przynajmniej jeden nóż nałoży status; faktyczna szansa na status bazowy na nóż wynosi ~ 14,27%.
  • Tylko alternatywny tryb strzału ma poziom hałaśliwości alarmujący.
  • Ogień główny ma trzeci najniższy wskaźnik szybkostrzelności ze wszystkich broni miotanych, za Poxem i Spire.
  • Alternatywny tryb strzału ma najniższy skaźnik szybkostrzelności ze wszystkich broni miotanych.
  • Trzeci najmniejszy rozmiar magazynka ze wszystkich typów broni bocznych miotanych, za Pox / Talons i Castanas / Castanas Sancti.
Advertisement