Minigry (2)
Happy zephyr 2
Wyrmius 2
Frame fighter 2
Minigry (1)
Wybierz Warframe i ustaw się przeciwko wszystkim rywalom w tym wyzwaniu w walce jeden na jednego.
Opis w grze
Wyzwij znajomych na pojedynek - najnowszy projekt powstały w trakcie przerwy obiadowej, Frame Fighter, przybył!
Oficjalne forum Warframe

Frame Fighter jest jedną z minigier, które możemy znaleźć w grze Warframe. Została wprowadzona w Aktualizacji 23.4.

To dwuwymiarowa bijatyka, w której dwie postacie są ustawione przodem do siebie i walczą na arenie, aż do uzyskania przez jednego z nich zera punktów zdrowia. Za bohaterów służą Warframe. Gracze bija się w nich na pięści, jednak mogą też używać umiejętności specjalnych - mocy Warframe. Wzorowana jest na automatowych klasykach bijatyk. W Frame Fighter gracz walczy przeciw innemu graczowi.

Dostęp Edytuj

Aby uzyskać dostęp do samej minigry, należy zakupić Ludoplex u Cefalona Simarisa, który kosztuje 50 000ReputationLargeBlack. Po zakupie trzeba wrócić na Orbiter. Ludoplex należy umieścić na własnym statku (tak samo jak każdą inną dekoracje). Od tej pory gracz może z nim przeprowadzać interakcje. Aby uruchomić grę, należy wybrać ją w konsoli spośród innych gier.

Rozgrywka Edytuj

Umiejętność specjalna Edytuj

Warframe Umiejętność specjalna Efekt użycia umiejętności specjalnej
Ash ShurikenRzuca shuriken, zadając w ten sposób obrażenia przeciwnikowi.
Atlas Osuwisko
Banshee Grom Dźwiękowy
Chroma Widmowy Krzyk
Ember Kula Ognia
Equinox Metamorfoza
Excalibur Tnący Pęd
Excalibur Umbra Krwawy Ryk
Frost Zamrożenie
Gara Stłuczony Bat
Garuda Poszukujące SzponyUmiejętność nie działa.
Harrow PotępienieOgranicza ruch wroga na krótki czas, oplatając wroga łańcuchami.
Hydroid Nawał Artyleryjski
Inaros Susza
Ivara KołczanStrzela z łuku, zadając obrażenia z dystansu.
Khora BiczoszponZadaje obrażenia z dystansu, używając Biczoszponu.
Limbo Wygnanie
Loki Teleport ZamianyUmiejętność nie działa.
Mag Przyciągniecie
Mesa RozjemcaUmiejętność nie działa.
Mirage PryzmatUmiejętność nie działa.
Nekros Pięść Duszy
Nezha Płonący ChakramUmiejętność nie działa.
Nidus Patogen
Nova Kropla AntymateriiUmiejętność nie działa.
Nyx Psioniczne SztyletyUmiejętność nie działa.
Oberon Cios
Octavia Werbel
Revenant ZjawaUmiejętność nie działa.
Rhino Tąpnięcie RhinoUmiejętność nie działa.
Saryn ZarodnikiRzuca na wroga zarodniki, które zadają mu obrażenia.
Titania LatarniaUmiejętność nie działa.
Trinity Studnia ŻyciaLeczy Trinity, gdy ta zadaje ciosy. Działa nawet jeśli przeciwnik blokuje cios.
Valkyr Tnąca LinaŁapie wroga linką i przyciąga go do siebie, zadając obrażenia.
Vauban Tesla
Volt PorażenieRazi wroga prądem z dystansu.
Wukong Żelazne Uderzenie
Zephyr Podmuch Wiatru

Sterowanie Edytuj

Domyślne ustawienia klawiszy:

Akcja PC PlayStation 4 Xbox One Nintendo Switch
akceptuj
Enter
Szablon:Key/PS4 Szablon:Key/XB1 Szablon:Key/NSW
skok
W
lub
Up
Przesuń w górę
Szablon:Key/PS4
Przesuń w górę
Szablon:Key/XB1
Przesuń w górę
Szablon:Key/NSW
kucnięcie
S
lub
Down
Przesuń w dół
Szablon:Key/PS4
Przesuń w dół
Szablon:Key/XB1
Przesuń w dół
Szablon:Key/NSW
krok w prawo
D
lub
Right
Przesuń w prawo
Szablon:Key/PS4
Przesuń w prawo
Szablon:Key/XB1
Przesuń w prawo
Szablon:Key/NSW
krok w lewo
A
lub
Left
Przesuń w lewo
Szablon:Key/PS4
Przesuń w lewo
Szablon:Key/XB1
Przesuń w lewo
Szablon:Key/NSW
blok
J
Szablon:Key/PS4 Szablon:Key/XB1 Szablon:Key/NSW
chwyt
K
Szablon:Key/PS4 Szablon:Key/XB1 Szablon:Key/NSW
lekki atak
U
Szablon:Key/PS4 Szablon:Key/XB1 Szablon:Key/NSW
średni atak
I
Szablon:Key/PS4 Szablon:Key/XB1 Szablon:Key/NSW
ciężki atak
O
Szablon:Key/PS4 Szablon:Key/XB1 Szablon:Key/NSW
umiejętność specjalna
L
Szablon:Key/PS4 Szablon:Key/XB1 Szablon:Key/NSW

Nagrody Edytuj

Przeskanowanie wszystkich dostępnych fragmentów Frame Fighter nagrodzi gracza dekoracją - Plakatem Frame Fighter. Można go umieścić w Orbiterze. Minigra nie daje graczowi żadnych nagród za pokonywanie w niej przeciwników.

Fragmenty Frame Fighter Edytuj

Lokalizacja Fragmentów Frame Fighter
Planeta Warframe
Merkury Rhino, Ivara
Wenus Banshee, Khora, Garuda
Ziemia Hydroid, Gara, Revenant
Lua Excalibur Umbra, Harrow
Mars Inaros, Mirage
Fobos Nidus, Wukong
Ceres Frost, Oberon
Jowisz Limbo, Valkyr
Europa Nova, Vauban
Saturn Ember, Nezha, Zephyr
Uran Ash, Equinox
Neptun Loki, Nyx
Pluton Chroma, Trinity
Sedna Saryn, Titania
Eris Atlas, Mesa
Wrak Orokin Nekros, Octavia
Każdy gracz rozpoczyna z startowym pakietem wojowników: Excalibur, Mag oraz Volt. Są to postacie odblokowane i gotowe do gry. Pozostali są zablokowani.
Frame Fighter Fragment
Należy skanować Fragmenty Frame Fighter, aby odblokować pozostałych wojowników. Wystarczy wykonanie tylko jednego skanu danego fragmentu, aby odblokować postać do gry. Fragmenty można znaleźć w losowych miejscach (tak jak Fragmenty Cefalona czy Nutki Somakordu) na odpowiednich planetach.

Jeśli gracz posiada wersję Prime danego Warframe, będzie mógł wybrać go jako swojego wojownika, o ile fragment korespondujący z jego podstawową wersją został zeskanowany.

Co więcej, w przypadku Warframe, które gracz posiada, wszelkie wprowadzone do niego modyfikacje kosmetyczne pojawią się w walce. Dotyczy to wersji zwykłych jak i Prime.

Ciekawostki Edytuj

  • Wprowadzenie tej minigry zainspirował post użytkownika LocoCrazy_ na Twitterze.
  • Frame Fighter jest trzecią minigrą wprowadzoną do Warframe.
  • Logo Frame Fighter to parodia loga gry Street Fighter V, która została wydana w lutym 2016 r. i jest częścią długiej serii bijatyk Street Fighter opracowanych przez Capcom.

Bugi Edytuj

  • Niektórzy wojownicy nie mogą korzystać ze swoich umiejętności specjalnych.
  • Zdarza się, że wojownicy pojawiają się z napełnionymi paskami umiejętności specjalnej.
  • Czasem postacie nie znajdują się w kadrze lub są zbyt blisko siebie przed rozpoczęciem walki.
  • Zdarza się, ze postacie zablokują się i nie można nimi poruszyć.
  • Czasem walka rozpoczyna się przed zakończeniem odliczania.

Media Edytuj

Galeria Edytuj

Framefighters

Filmy Edytuj

Bugi Edytuj

1.

2. Rozpoczęcie walki przed odliczaniem.

3. Losowy przycisk pozwala użyć warframe, którego w rzeczywistości nie odblokowaliśmy.

4. Blokowanie się postaci i niemożliwość poruszania się.

5. Czasami metamorfoza Equinox utrzymywała się przez rundy, a innym razem resetowała po rundzie.

6. Zmienienie pozycji kamery w taki sposób, że żadna z postaci nie znajduje się w kadrze.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 07.05.2019 r. przez użytkownika Firiawka.