FANDOM

W Warframe istnieje 8 głównych frakcji, a jedyną grywalną z nich jest LotusBlack Tenno. Poniżej znajduje się lista pozostałych frakcji:

Istnieją również poboczne frakcje, takie jak ReputationLargeBlack Syndykaty. Mogą zostać sojusznikami lub wrogami Tenno w zależności od zdobytej reputacji.

LotusBlack TennoEdytuj

TennoF

Tenno pochodzą od starożytnej cywilizacji mistycznych wojowników zagubionych z ery Orokin i pochodzących z Ziemi. Zachowane od wieków w kapsułach, teraz Tenno budzą się do nowej wojny, walcząc ze zwalczającymi się frakcjami, jako jedyni posiadacze, utworzonych przez technologie Orokin, Warframes. Wspomnienia o Tenno powoli wyblakły, ale ich mistrzowskie umiejętności używania pistoletów, mieczy, i zbroi Warframe są niezapomniane do dziś.

Fragmenty historii wskazują na to, że dyscyplina i rycerskość są podstawowymi wartościami Tenno: czy to prawda? Tenno pojawiają się w świecie im nieznanym. Jedni widzą szlachetnych wojowników, budującą siłę przeciwko opresji. Inni widzą najemników, wykorzystujących przewagę zbroi Warframe, aby się wzbogacić. Bez względu na przyszłość, Tenno są zjednoczone wobec wspólnego wroga, lojalni tylko wobec siebie.

– Oficjalna strona WARFRAME

IconGrineerB GrineerEdytuj

GrineerF

Liczba jest przewagą: oto motto Emporium Grineer. Wieki ciągłego klonowania, naraziło ich ciała na genetyczne rozpadnięcie, teraz ta nieustająca horda rozsiewa ich emporium używając brutalnej siły, podbijając wszystko i wszystkich stojących na ich drodze.
– Oficjalna strona WARFRAME

IconCorpusB CorpusEdytuj

CorpusF

Frakcja Corpus jest porównywalna do chłodnej otchłani kosmicznej – bezwzględna i pragnąca pochłonąć wszystko niezabezpieczone. Interesuje ich tylko zysk, dlatego Zarząd Corpusu woli posługiwać się legionem maszyn, ustawionym na szybką i skuteczną dewastację, zamiast nastawiać ich małoliczebną Dyrekcję na bezpośrednie niebezpieczeństwo.
– Oficjalna strona WARFRAME

IconInfestedB PlagaEdytuj

Infestation Diorama

Zainfekowana plaga jest czymś więcej niż zwykłą chorobą – jest to pokrętny horror stworzony z obrzydliwych zakażonych ciał. Zaraza zżera skórę, przekształcając ofiary w nierozpoznawalny koszmar, kontrowany drapieżnym impulsem.

Zainfekowani są jedno-myślnym organizmem, który należy do sfer koszmaru, ale woli atakować statki i kolonie, zostawiając za sobą totalną dewastację.

– Oficjalna strona WARFRAME

IconWildB DziczEdytuj

CBskate

Dzikie lub neutralne stworzenia są przyrodą i są wrogie wobec wszystkich innych frakcji.Dzikie i neutralne formy życia znajdują się na wrogich terytoriach.Pierwszym stworzeniem z tej frakcji był Pustynny Ślizgacz i żył on na Koloniach Grineer atakował zarówno Tenno jak i Grineer znajdujących się na koloni.Drugim stworzeniem z tej frakcji które zostało wprowadzone do gry nazywało się Dziki Kubrow. Dziki Kubrow przebywa na wolności w Lasach Grineer czyli na planecie Ziemia był również wrogo nastawiony do Tenno jak i do Grineer.Dziki Kubrow spawnuje się z Leż Kubrowa w grupach 1-3. Leże Kubrowa może być zniszczone lub uszkodzone. 

IconOrokinB OrokinEdytuj

Orokin

Orokin byli prekursorami lub po-ludzmi, którzy utworzyli "Imperium Orokin" i panowali nad układem słonecznym przez pewien okres. Podczas trwania tak zwanej Ery Orokin, budowali oni arcydzieła technologiczne, przewyższające znacząco dzisiejszy postęp technologiczny. Ich potomkami są Tenno, byty równowagi i kontroli. Mimo, ze prawie nie ma żadnej informacji o Orokin, ich technologi, lub tez ich zniknięciu to jednak odgrywają kluczową rolę w uniwersum Warframe.

SentientFactionIcon b ŚwiadomiEdytuj

Sentients

W najgłębszych czeluściach cienia, słychać szepty o Starej Wojnie. Jaki straszny sekret czeka odkrycia?
– Oficjalna strona WARFRAME

StalkerSigil b StalkerEdytuj

Stalker

Gdzieś tam jest obecna ciemność polująca na Tenno, którzy przynieśli śmierć swoim wrogom. Ma ona błędne pojęcie sprawiedliwości, sympatyzuje z naszymi wrogami, którzy chcą przynieść zagładę naszej społeczności. Posiada takie same zdolności jak my lecz przyodziana jest w ciemną mgłę – musi być zniszczona!
– Opis z gry

Przeciwnicy