FANDOM

Frakcje

W Warframe istnieje 8 głównych frakcji, a jedyną grywalną z nich jest LotusBlack Tenno.

Istnieją również poboczne frakcje, takie jak ReputationLargeBlack Syndykaty. Mogą zostać sojusznikami lub wrogami Tenno w zależności od zdobytej reputacji.

LotusBlack TennoEdytuj

TennoF
Nazywali ich Tenno: Mistrzowie broni białej i palnej – Ci, którzy opanowali pancerz Warframe. Ci, którzy przetrwali Starą Wojnę i zostali porzuceni, aby dryfować wśród ruin.
Oficjalna strona Warframe

IconGrineerB GrineerEdytuj

GrineerF
Liczba jest przewagą: oto motto Emporium Grineer. Wieki ciągłego klonowania, naraziło ich ciała na genetyczne rozpadnięcie, teraz ta nieustająca horda rozsiewa ich emporium używając brutalnej siły, podbijając wszystko i wszystkich stojących na ich drodze.
Oficjalna strona Warframe

IconCorpusB CorpusEdytuj

CorpusF
Frakcja Corpus jest porównywalna do chłodnej otchłani kosmicznej – bezwzględna i pragnąca pochłonąć wszystko niezabezpieczone. Interesuje ich tylko zysk, dlatego Zarząd Corpusu woli posługiwać się legionem maszyn, ustawionym na szybką i skuteczną dewastację, zamiast nastawiać ich małoliczebną Dyrekcję na bezpośrednie niebezpieczeństwo.
Oficjalna strona Warframe

IconInfestedB PlagaEdytuj

Infestation Diorama
Zainfekowana plaga jest czymś więcej niż zwykłą chorobą – jest to pokrętny horror stworzony z obrzydliwych zakażonych ciał. Zaraza zżera skórę, przekształcając ofiary w nierozpoznawalny koszmar, kontrowany drapieżnym impulsem.

Zainfekowani są jedno-myślnym organizmem, który należy do sfer koszmaru, ale woli atakować statki i kolonie, zostawiając za sobą totalną dewastację.

Oficjalna strona Warframe

IconWildB DziczEdytuj

CBskate

Dzikie lub neutralne stworzenia są przyrodą i są wrogie wobec wszystkich innych frakcji.Dzikie i neutralne formy życia znajdują się na wrogich terytoriach.Pierwszym stworzeniem z tej frakcji był Pustynny Ślizgacz i żył on na Koloniach Grineer atakował zarówno Tenno jak i Grineer znajdujących się na koloni.Drugim stworzeniem z tej frakcji które zostało wprowadzone do gry nazywało się Dziki Kubrow. Dziki Kubrow przebywa na wolności w Lasach Grineer czyli na planecie Ziemia był również wrogo nastawiony do Tenno jak i do Grineer.Dziki Kubrow spawnuje się z Leż Kubrowa w grupach 1-3. Leże Kubrowa może być zniszczone lub uszkodzone. 

IconOrokinB OrokinEdytuj

Orokin

Orokin byli prekursorami lub po-ludzmi, którzy utworzyli "Imperium Orokin" i panowali nad układem słonecznym przez pewien okres. Podczas trwania tak zwanej Ery Orokin, budowali oni arcydzieła technologiczne, przewyższające znacząco dzisiejszy postęp technologiczny. Ich potomkami są Tenno, byty równowagi i kontroli. Mimo, ze prawie nie ma żadnej informacji o Orokin, ich technologi, lub tez ich zniknięciu to jednak odgrywają kluczową rolę w uniwersum Warframe.

SentientFactionIcon b ŚwiadomiEdytuj

Sentients
W najgłębszych czeluściach cienia, słychać szepty o Starej Wojnie. Jaki straszny sekret czeka odkrycia?
Oficjalna strona Warframe

StalkerSigil b StalkerEdytuj

Stalker
Gdzieś tam jest obecna ciemność polująca na Tenno, którzy przynieśli śmierć swoim wrogom. Ma ona błędne pojęcie sprawiedliwości, sympatyzuje z naszymi wrogami, którzy chcą przynieść zagładę naszej społeczności. Posiada takie same zdolności jak my lecz przyodziana jest w ciemną mgłę – musi być zniszczona!
Wpis w Kodeksie