FANDOM

Fosfor to przedmiot, który po użyciu wystrzeliwuje w powietrze jasną świecącą flarę. Działa jako efekt wizualny, aby dać znać sojusznikom o pozycji gracza oraz zwiększa zasięg pozyskiwania biegłości przez gracza o 200 metrów na 2 minuty.

Istnieją dwa typy fosforu, choć różnią się jedynie kolorem.

Fosforowy BlauEdytuj

Wypuszcza jasną niebieską flarę, która znacząco zwiększa zasięg biegłości, gdy jest aktywna.
Opis w grze

Wymagania Produkcyjne
Credits64
5,000
Maprico
5
Grokdrul
5
ŚledzionaGoopolli
5
AntenaKarkiny
5
Czas: 1 godziny
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Credits64Nd.

Fosforowy RahdEdytuj

Wypuszcza jasną czerwoną flarę, która znacząco zwiększa zasięg biegłości, gdy jest aktywna.
Opis w grze

Wymagania Produkcyjne
Credits64
5,000
Maprico
5
Iradyt
5
ElektroplinaCharca
5
ZąbSharraca
5
Czas: 1 godziny
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Credits64Nd.

PozyskanieEdytuj

Schematy wielokrotnego użytku można zakupić u Nakaka na Cetus. Cena schematów zmienia się codziennie, choć ceną zawsze będą surowce możliwe do zdobycia wyłącznie na Równinach Eidolon.

Stworzenie Fosforu w warsztacie da nam 20 sztuk tego przedmiotu.

NotkiEdytuj

  • Choć flara zostaje wystrzelona w centrum aktualnej lokalizacji gracza, zasięg biegłości jest przypisany do gracza, a nie miejsca, więc czerpie z niego korzyści nawet podczas przemieszczania się.
  • Czas trwania Fosforu można zobaczyć w prawym górnym rogu ekranu.
    • Ponowne użycie Fosforu, gdy poprzedni jest jeszcze aktywny, odnowi jego czas trwania.
  • Umiejętności używające Zasięgu Mocy, takie jak Błogosławieństwo Trinity czy Przymierze Harrowa również czerpią korzyść ze zwiększenia się zasięgu biegłości otrzymanej z Fosforu.