Forteca Kuva to miejsce na mapie gwiezdnej wprowadzone w aktualizacji 19. Forteca Kuva, jako siedziba IconGrineerB.png Grineer i ich królowych, jest imponującą bazą asteroid wypełnioną potężną bronią i wyrafinowanymi systemami obronnymi zaprojektowanymi, aby powstrzymać nawet najtwardszych wrogów. Baza jest bezustannie w ruchu dzięki silnikom Fomorian, co utrudnia zlokalizowanie i wyśledzenie.

Forteca Kuva jest dostępna po wykonaniu zadania Wewnętrzna Wojna.

Wrogowie[edytuj | edytuj kod]

IconGrineerB.png Grineer

Unikalni wrogowie[edytuj | edytuj kod]

Wrogowie Archwing zaatakują w otwartych przestrzeniach. Na planecie nie występuje żaden węzeł, który skupia się na locie Archwing i choć posiadanie Archwinga jest wymagane w każdej misji, rzadko spotyka się mapę, w której możemy go użyć.

Misje[edytuj | edytuj kod]

Frakcja Węzeł Typ Poziom Mapa
IconGrineerB.png Dakata Eksterminacja 28-30 Forteca na Asteroidzie Grineer
IconGrineerB.png Garus Ratunek 31-33 Forteca na Asteroidzie Grineer
IconGrineerB.png Koro Szturm 29-31 Forteca na Asteroidzie Grineer
IconGrineerB.png Nabuk Obrona 30-32 Forteca na Asteroidzie Grineer
IconGrineerB.png Pago Infiltracja 31-33 Forteca na Asteroidzie Grineer
IconGrineerB.png Rotuma Obrona Mobilna 30-32 Forteca na Asteroidzie Grineer
IconGrineerB.png Tamu Zakłócenie 35-40 Forteca na Asteroidzie Grineer
IconGrineerB.png Taveuni Przetrwanie 32-34 Forteca na Asteroidzie Grineer

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • W przeciwieństwie do innych planet Fortecy Kuva dosłownie przemieszcza się po mapie gwiezdnej, pojawiając się w różnych miejscach.
  • Planety, które znajdują się w pobliżu Fortecy Kuva, będą zawierały misje Syfon Kuva.
  • tryb przetrwania na węźle Taveuni posiada unikalną mechanikę, dzięki której gracze mogą zbierać Kuvę.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Węzły misji są nazywane na cześć wysp Fidżi.
  • Jeśli nie zostanie się wykrytym, specjalne pomieszczenie z dużym monitorem stworzy wielu IconGrineerB.png Grineer, którzy stoją bezczynnie w szyku i twarzą skierowaną do ekranu, podczas gdy będą im przekazywane z niego informacje. Jest to jedyny znany przypadek umieszczenia wrogów w ten sposób.

Błędy[edytuj | edytuj kod]

  • Na Pago w skarbcu z identycznymi pokojami, jeśli zostaniesz złapany pod składaną rampą konsoli, zostaniesz uwięziony, a użycie polecenia /unstuck nie uwolni cię, ponieważ gra nie uzna tego miejsca za niemożliwe do wyjścia.
    • Jedynym sprawdzonym sposobem na ucieczkę ze składanej rampy jest przełączanie między trybem operatora a Warframe.