FANDOM

Excalibur to synonim mobilności i ofensywy. Posiada te same umiejętności co Excalibur, ale ma dodatkowe sloty polaryzacji dla lepszego dostosowania.
Opis w grze

Data Wydania: 18 grudnia, 2012

Excalibur Prime jest wersją Prime Excalibura. Ma mocniejszy pancerz i większą ilość energii, a także dodatkowy slot polaryzacji Vblack oraz Vblack aury.

Excalibur Prime jest ekskluzywnym Warframe Fundatorów.

Świadomi zwyciężyli. Obrócili nasze bronie naszą technologię przeciw nam. Im bardziej zaawansowani stawaliśmy się, tym większe były nasze straty. Wojna była skończona, dopóki nie znaleźliśmy innej drogi. W naszej desperacji zwróciliśmy się ku Pustce. Ku oślepiającej nocy, piekielnej przestrzeni w której zawodziła nasza nauka i rozum.
Wzięliśmy kilku tych, którzy wypaczeni wrócili z tego miejsca. Zbudowaliśmy wokół nich zbroję, przekaźnik ich cierpienia. Daliśmy im broń dawnych dróg. Karabin i ostrze. Zrodził się nowy wojownik, nowy kodeks. Ci wyrzutkowie, ci Tenno stali się naszymi zbawcami. Bogowie-Wojownicy okuci w stal i furię uderzający w naszych wrogów w sposób, którego Ci nie mogli pojąć.
Excalibur był pierwszy.
Wpis w Kodeksie

NabywanieEdytuj

Excalibura Prime nie da się już zdobyć ani teraz, ani w przyszłości ze względu na bycie zawartością ekskluzywną niektórych zestawów Fundatorów. Jedynym sposobem zdobycia Excalibura Prime było ulepszenie konta do statusu co najmniej Hunter poprzez zakupienie zestawu Fundatora.

Po owym ulepszeniu Warframe pojawiał się wraz z slotem postaci, a także był wzbogacony o zaimplementoway Reaktor Orokin.

Program Fundatorów został zamknięty 1 Listopada 2013 roku i nie będzie wznawiany.

ZestawienieEdytuj

Excalibur Prime w porównaniu do Excalibura:

  • Mocniejszy pancerz (300 vs. 225),
  • Więcej energii (150/225 vs. 100/150),
  • Różne polaryzacje (DblackVblackVblack vs. DblackVblack),
  • Różne polaryzacje aury (Vblack vs. Brak).

Excalibur Prime w porównaniu do Excalibura Umbry:

  • Różne polaryzacje (DblackVblackVblack vs. VblackUmbra PolUmbra PolUmbra Pol).

CiekawostkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Excalibur Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Excalibur Prime jest pierwszym Warframe Prime dodanym do gry.
  • Jest także pierwszym Prime'em, którego polaryzacje zupełnie różnią się od tych w podstawowej wersji Warframe'a. Innymi takimi przykładami są Ember Prime oraz Loki Prime.
  • W Opuszczonych Kryptach Orokin znajduje się pomnik Excalibura Prime, a także w jednej krypcie misji szpiegowskiej na Księżycu.
  • Interesującym jest, że na początku aktualizacji 11.0 na krótko wyszła pełna skórka do Excalibura Prime, która nazywała się Alabaster. Została szybko wycofana, a Digital Extremes wytłumaczyło, że był to wygląd testowy, który wdrożono do gry przez pomyłkę. Wygląd skórki był podobny do wyglądu pomnika Excalibura Prime.
  • Wygląd Excalibura Prime w porównaniu do jego standardowego odpowiednika ma najmniej różnie, które są wręcz kosmetyczne. W porównaniu do późniejszych Prime'ów najmniej odbiega on od podstawowej wersji.

GaleriaEdytuj