Edytuj

Mistrzostwo MieczaEdytuj

Excalibur jest mistrzem fechtunku, dlatego też atakuje o 10% szybciej i zadaje o 10% obrażeń więcej, gdy używa broni białej (wliczając Jaśniejące Ostrze) następujących typów:

Bonusy są dodawane do modów, takich jak Punkt Nacisku czy Furia.

UmiejętnościEdytuj

Tnący Pęd-A Przenikaj między wrogami atakując Jaśniejącym Ostrzem.

Tnący Pęd
Tnący Pęd Ikona
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 100 / 125 / 200 / 250 Czas Trwania Nd. Zasięg 6 / 8 / 10 / 12 m

W-tnący-pęd

Główny Artykuł: Wzbierający Pęd

Wzbierający Pęd to modyfikacja dla Tnącego Pędu Excalibura. Każdy trafiony przeciwnik ma szansę na zwiększenie naszego licznika trafień.

Ranga Zwiększony licznik Koszt
0 1 6
1 2 7
2 3 8
3 4 9

Plik:Rozbłysk-A.gif Wyzwala jasny błysk światła, oślepia wrogów w pobliżu na kilka sekund.

Rozbłysk
Rozbłysk Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii Obrażenia Nd. Czas Trwania 7 / 10 / 12 / 15 sek Zasięg 8 / 12 / 15 / 25 m

W-rozbłysk

Główny Artykuł: Promienne Wykończenie

Promienne Wykończenie to modyfikacja dla Rozbłysku Excalibura. Oślepieni wrogowie otrzymują więcej obrażeń wykańczających.

Ranga Obrażenia wykańczające Koszt
0 150% 6
1 200% 7
2 250% 8
3 300% 9

Oszczepy Świetlne-A Rzuca oszczepami, które zadają wysokie obrażenia i są w stanie przybić wrogów do ścian.

Oszczepy Świetlne
Oszczepy Świetlne Ikona
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii Obrażenia 500 / 650 / 800 / 1000 (obrażeń) Czas Trwania Nd. Zasięg 15 / 18 / 22 / 25 m

W-oszczepy-świetlne

Główny Artykuł: Furia Oszczepów

Furia Oszczepów to modyfikacja dla Oszczepów Świetlnych Excalibura. Każdy trafiony wróg zwiększy obrażenia w walce wręcz zadawane przez Excalibura przez pewien czas.

Ranga Dodatkowe obrażenia Czas trwania Koszt
0 3% 6s 6
1 3% 8s 7
2 4% 10s 8
3 5% 12s 9

Jaśniejące Ostrze-A Przywołaj miecz z czystego światła i o ogromnej mocy.

Jaśniejące Ostrze
Jaśniejące Ostrze Ikona
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 100 / 125 / 200 / 250 Czas Trwania 6s (czas oślepienia) Zasięg 5m (zasięg oślepienia) Pozostałe Pobór Energii: 2.5 / s

  • Excalibur tworzy eteryczny miecz i używa go jako podstawowej broni białej. Normalne ataki zadają 100 / 125 / 200 / 250 obrażeń podstawowych w promieniu 2 metrów. Ataki ze ściany zadają 400 / 500 / 800 / 1000 obrażeń podstawowych, ataki ze ślizgu zadają 214 / 267.5 / 428 / 535 obrażeń i oślepiają wrogów w zasięgu 5 metrów na czas 6 sekund, a ataki z wyskoku i ataki w powietrzu zadają 200 / 250 / 400 / 500 obrażeń bazowych. Ataki z wyskoku zadają dodatkowe 50 obrażeń Impact b Miażdżących w promieniu 5 metrów. Ataki normalne, ze ślizgu i w powietrzu emitują fale energii w kierunku, w którym celuje gracz. Fale mają takie same obrażenia podstawowe jak atak, który je emituje. Przemieszczają się z prędkością 15 metrów na sekundę przenikając przez otoczenia do czasu aż znikną po osiągnięciu odległości 40 metrów. Fale zadają 200% obrażeń krytycznych z 15% szansą na cios krytyczny i 10% szansą na status.
    • Podstawowe obrażenia są rozdzielane równomiernie pomiędzy obrażenia Impact b Miażdżące, Puncture b Przebijające i Slash b Tnące.
    • Skuteczność Mocy, Licznik Combo i pasywne 10% Excalibura mają wpływ na bazowe obrażenia umiejętności.
    • Modyfikacje broni białej w obecnie noszonej broni mają wpływ na obrażenia Jaśniejącego Ostrza, wliczając:
      • Obrażenia bazowe (np. Stalowa Szarża), obrażenia żywiołowe, obrażenia fizyczne, obrażenia frakcji, Channeling (np. Kradzież Życia), obrażenia krytyczne, szansa ciosu krytycznego, szansa statusu, szybkość ataku (np. Berserker) i modyfikacje zasięgu.
      • Do obliczenia obrażeń Jaśniejącego Ostrza należy użyć następującego wzoru: Zmodyfikowane Obrażenia = Bazowe Obrażenia x (1.1 + Bonus Bazowych Obrażeń) x (1 + Skuteczność Mocy). Przykładowo, Jaśniejące Ostrze na poziomie 3 z Stalową Szarża, Punktem Nacisku i Intensyfikacją na maksymalnych poziomach będzie zadawać 250 x (1.1 + 0.6 + 1.2) x (1 + 0.3) = 942.5 obrażeń.
      • Modyfikacje zasięgu nie wydłużają maksymalnej odległości przemieszczenia fal energii i zasięgu ataku z wyskoku.
      • Wzmocnienia Broni, modyfikacje konkretnych typów i skórki modyfikujące statystyki nie mają wpływu na obrażenia Jaśniejącego Ostrza.
    • Każdy atak jest liczony do licznika combo, jednakże fale energii i obszarowe uderzenie ataku z wyskoku nie są wliczane.
    • Długość Trwania Mocy ma wpływ na czas trwania oślepienia.
    • Zasięg Mocy oddziałuje na zasięg oślepienia.
    • Excalibur nie może używać żadnej innej broni, podczas gdy Jaśniejące Ostrze jest aktywne, ale ciągle może używać innych umiejętności.
  • Jaśniejące Ostrze zużywa 2.5 energii na sekundę i pozostanie aktywne do czasu całkowitego wyczerpania energii lub dezaktywowania umiejętności (klawisz
    4
    ).
    • Długość Trwania Mocy i Wydajność Mocy mają wpływ na koszt aktywacji umiejętności i pobór energii.
    • Syfon Energii jest dezaktywowany podczas używania Jaśniejącego Ostrza.
    • Excalibur nie może odnowić energii używając Odnowy Energii Zespołu, podczas gdy Jaśniejące Ostrze jest aktywne, jednakże energia może być ciągle odnawiana przez sfery energii upuszczane przez wrogów.
    • Szał będzie odnawiał energię, nawet gdy umiejętność jest aktywna.
    • Entropia odnowi energię, podczas gdy umiejętność jest aktywna.
  • Excalibur będzie samodzielnie blokował wszystkie frontalne ataki, gdy umiejętność będzie aktywna. Jaśniejące Ostrze będzie odbijać 60% obrażeń, nawet podczas atakowania i wykonywania innych czynności.
  • Jaśniejące Ostrze po aktywacji będzie używać własnej postawy.
  • Może być aktywowane podczas chodzenia lub biegania.

W-jaśniejące-ostrze

Główny Artykuł: Chromatyczne Ostrze

Chromatyczne Ostrze to modyfikacja dla Jaśniejącego Ostrza Excalibura. Wybrany kolor energii wpływa na typ obrażeń zadawanych przez Jaśniejące Ostrze wraz ze zwiększeniem szansy na status.

Ranga Szansa na status Koszt
0 25% 6
1 30% 7
2 40% 8
3 50% 9

  • Zamiast używania Rozbłysku do oślepiania małej grupy wrogów, można użyć Jaśniejącego Ostrza, co również pozwoli zaoszczędzić energię.
  • Dodatkowe fale energii będą emitowane, jeżeli użyje się Tnącego Pędu podczas używania Jaśniejącego Ostrza.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy zwiększa czas trwania oślepienia do 16.92 sekund i zmniejsza pobór energii do 0.887 na sekundę.
    • Zmniejsza zasięg do 1.7 metra.
  • Maksymalna Wydajność Mocy zmniejsza koszt aktywacji do 6.25 energii i pobór energii do 0.625 na sekundę.
    • Redukuje czas trwania oślepienia do 2.4 sekund.
  • Maksymalny Zasięg Mocy zwiększa zasięg oślepienia do 11.75 metra.
    • Zmniejsza obrażenia bazowe do 110.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy zwiększa obrażenia do 822.25.
    • Zwiększa koszt aktywacji do 38.75 energii i pobór energii do 4.375 na sekundę.
    • Zmniejsza czas trwania oślepienia do 4.35 sekund.
    • Zmniejsza pancerz Excalibura o 5%.