FANDOM

Edytuj

Perfekcyjne zrównoważenie obrony i ataku, Excalibur jest idealnym Warframe dla początkujących.
Wpis w Kodeksie
To jest Excalibur, mistrz miecza i karabinu.

Twój styl nie ma znaczenia, Tenno. Excalibur zawsze jest świetnym wyborem.

Lotus

Data Wydania: 25 października, 2012

Pierwszy Stworzony, Władca energii pustki Excalibur z umiejętnością przelewania energii w broń, jest świetnym szermierzem, zdolnym do egzekucji całych plutonów wroga. Excalibur jest jednym z trzech startowych Warframe.

Schematy części do Excalibura wypadają z Porucznika Lecha Krila (War, Mars).

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: Platinum64 75
Cena Schematu: Credits64 35 000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220
Czas: 12 godziny

Warframe Profile - Excalibur

Warframe Profile - Excalibur

CiekawostkiEdytuj

  • Kupienie gotowego Warframe jest tańsze niż przyspieszanie produkcji poszczególnych komponentów i całego Warframe.
  • Jest pierwszym z dwóch Warframe posiadających niespolaryzowany slot aury, podczas gdy drugim jest Nekros.
  • Excalibur swoją nazwę zawdzięcza legendarnemu mieczowi Króla Artura. Jego alternatywne hełmy posiadają nazwy pochodzące z legend arturiańskich.

Edytuj

Excalibur to synonim mobilności i ofensywy. Posiada te same umiejętności co Excalibur, ale ma dodatkowe sloty polaryzacji dla lepszego dostosowania.
Opis w grze

Data Wydania: 18 grudnia, 2012

Excalibur Prime jest wersją Prime Excalibura. Ma mocniejszy pancerz i większą ilość energii, a także dodatkowy slot polaryzacji Vblack oraz Vblack aury.

Excalibur Prime jest ekskluzywnym Warframe Fundatorów.

Świadomi zwyciężyli. Obrócili nasze bronie naszą technologię przeciw nam. Im bardziej zaawansowani stawaliśmy się, tym większe były nasze straty. Wojna była skończona, dopóki nie znaleźliśmy innej drogi. W naszej desperacji zwróciliśmy się ku Pustce. Ku oślepiającej nocy, piekielnej przestrzeni w której zawodziła nasza nauka i rozum.
Wzięliśmy kilku tych, którzy wypaczeni wrócili z tego miejsca. Zbudowaliśmy wokół nich zbroję, przekaźnik ich cierpienia. Daliśmy im broń dawnych dróg. Karabin i ostrze. Zrodził się nowy wojownik, nowy kodeks. Ci wyrzutkowie, ci Tenno stali się naszymi zbawcami. Bogowie-Wojownicy okuci w stal i furię uderzający w naszych wrogów w sposób, którego Ci nie mogli pojąć.
Excalibur był pierwszy.
Wpis w Kodeksie

NabywanieEdytuj

Excalibura Prime nie da się już zdobyć ani teraz, ani w przyszłości ze względu na bycie zawartością ekskluzywną niektórych zestawów Fundatorów. Jedynym sposobem zdobycia Excalibura Prime było ulepszenie konta do statusu co najmniej Hunter poprzez zakupienie zestawu Fundatora.

Po owym ulepszeniu Warframe pojawiał się wraz z slotem postaci, a także był wzbogacony o zaimplementoway Reaktor Orokin.

Program Fundatorów został zamknięty 1 Listopada 2013 roku i nie będzie wznawiany.

ZestawienieEdytuj

Excalibur Prime w porównaniu do Excalibura:

  • Mocniejszy pancerz (300 vs. 225),
  • Więcej energii (150/225 vs. 100/150),
  • Różne polaryzacje (DblackVblackVblack vs. DblackVblack),
  • Różne polaryzacje aury (Vblack vs. Brak).

Excalibur Prime w porównaniu do Excalibura Umbry:

  • Różne polaryzacje (DblackVblackVblack vs. VblackUmbra PolUmbra PolUmbra Pol).

CiekawostkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Excalibur Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Excalibur Prime jest pierwszym Warframe Prime dodanym do gry.
  • Jest także pierwszym Prime'em, którego polaryzacje zupełnie różnią się od tych w podstawowej wersji Warframe'a. Innymi takimi przykładami są Ember Prime oraz Loki Prime.
  • W Opuszczonych Kryptach Orokin znajduje się pomnik Excalibura Prime, a także w jednej krypcie misji szpiegowskiej na Księżycu.
  • Interesującym jest, że na początku aktualizacji 11.0 na krótko wyszła pełna skórka do Excalibura Prime, która nazywała się Alabaster. Została szybko wycofana, a Digital Extremes wytłumaczyło, że był to wygląd testowy, który wdrożono do gry przez pomyłkę. Wygląd skórki był podobny do wyglądu pomnika Excalibura Prime.
  • Wygląd Excalibura Prime w porównaniu do jego standardowego odpowiednika ma najmniej różnie, które są wręcz kosmetyczne. W porównaniu do późniejszych Prime'ów najmniej odbiega on od podstawowej wersji.

GaleriaEdytuj

Edytuj

Z cieni długiej nocy wynurza się nowy Excalibur.
Wpis w Kodeksie

Data wydania: 15 czerwca, 2018

Excalibur Umbra jest odmianą Excalibura, posiadająca wyższy pancerz i energię, a także trzy polaryzacje Umbra Pol, wzamian traci się Dblack. Wyjątkowa dla Umbry jest jej wrażliwość, pozwalająca na samodzielną walkę, gdy nie jest pilotowana przez Operatora.

Po raz pierwszy wprowadzony do gry Warframe klasy Umbra. Pojawił się w chińskiej wersji gry WARFRAME jako element pakietu fundatorskiego. W globalnej wersji gry został wydany w aktualizacji 23.0 i można go zdobyć wykonując zadanie Wyrzeczenie.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
10,000
OrokinCell64
1
Kuva
60
NanoSpores64
1,200
AlloyPlate64
1,600
Czas: 10 sek
Cena na Rynku: Platinum64N/A
Cena Schematu: Credits64N/A

NabywanieEdytuj

Excalibura Umbra można zdobyć po wykonaniu zadania "Wyrzeczenie".

NotatkiEdytuj

  • W chińskiej wersji gry ten Warframe nazywa się Excalibur Umbra Prime, podczas gdy w globalnej wersji gry po prostu Excalibur Umbra.
  • Excalibur Umbra to pierwszy wprowadzony do gry Warframe kategorii Umbra.
  • Umbrę dostaje się z zadania wyrzeczenie razem z unikatową nikaną Skiajati czyniącą Warframe'a niewidzialnym na chwilę po cichej egzekucji wroga.
  • Po ukończeniu zadania Wyrzeczenie gracz otrzymuje Excalibura Umbra z zainstalowanym Reaktorem Orokin, slotem na Warframe oraz maks. Rangą.

Stare ZdjęcieEdytuj

Edytuj

Mistrzostwo MieczaEdytuj

Excalibur jest mistrzem fechtunku, dlatego też atakuje o 10% szybciej i zadaje o 10% obrażeń więcej, gdy używa broni białej (wliczając Jaśniejące Ostrze) następujących typów:

Bonusy są dodawane do modów, takich jak Punkt Nacisku czy Furia.

UmiejętnościEdytuj

SlashDashModU15 SlashDash
ENERGIA
SferaEnergii25
KLAWISZ
1
Tnący Pęd
Przenikaj między wrogami atakując Jaśniejącym Ostrzem.
Skuteczność:100 / 125 / 200 / 250
Czas Trwania:N/A
Zasięg:6 / 8 / 10 / 12 m

W-tnący-pęd

Główny Artykuł: Wzbierający Pęd

Wzbierający Pęd to Modyfikacja Wzmocnienia dla Tnącego Pędu Excalibura. Każdy trafiony przeciwnik ma szansę na zwiększenie naszego licznika trafień.

Ranga Zwiększony licznik Koszt
0 1 6
1 2 7
2 3 8
3 4 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

RadialBlindMod RadialBlind
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
2
Rozbłysk
Wyzwala jasny błysk światła, oślepia wrogów w pobliżu na kilka sekund.
Skuteczność:N/A
Czas Trwania:7 / 10 / 12 / 15 sek
Zasięg:8 / 12 / 15 / 25 m

W-rozbłysk

Główny Artykuł: Promienne Wykończenie

Promienne Wykończenie to Modyfikacja Wzmocnienia dla Rozbłysku Excalibura. Oślepieni wrogowie otrzymują więcej obrażeń wykańczających.

Ranga Obrażenia wykańczające Koszt
0 150% 6
1 200% 7
2 250% 8
3 300% 9

RadialJavelinMod RadialJavelin
ENERGIA
SferaEnergii75
KLAWISZ
3
Oszczepy Świetlne
Rzuca oszczepami, które zadają wysokie obrażenia i są w stanie przybić wrogów do ścian.
Skuteczność:500 / 650 / 800 / 1000 (obrażeń)
Czas Trwania:N/A
Zasięg:15 / 18 / 22 / 25 m

W-oszczepy-świetlne

Główny Artykuł: Furia Oszczepów

Furia Oszczepów to Modyfikacja Wzmocnienia dla Oszczepów Świetlnych Excalibura. Każdy trafiony wróg zwiększy obrażenia w walce wręcz zadawane przez Excalibura przez pewien czas.

Ranga Dodatkowe obrażenia Czas trwania Koszt
0 3% 6s 6
1 3% 8s 7
2 4% 10s 8
3 5% 12s 9

ExaltedBlade ExaltedBladeIcon
ENERGIA
SferaEnergii25
KLAWISZ
4
Jaśniejące Ostrze
Przywołaj miecz z czystego światła i o ogromnej mocy.
Pobór Energii: 2.5 / s
Skuteczność:100 / 125 / 200 / 250
Czas Trwania:6s (czas oślepienia)
Zasięg:5m (zasięg oślepienia)

  • Excalibur tworzy eteryczny miecz i używa go jako podstawowej broni białej. Normalne ataki zadają 100 / 125 / 200 / 250 obrażeń podstawowych w promieniu 2 metrów. Ataki ze ściany zadają 400 / 500 / 800 / 1000 obrażeń podstawowych, ataki ze ślizgu zadają 214 / 267.5 / 428 / 535 obrażeń i oślepiają wrogów w zasięgu 5 metrów na czas 6 sekund, a ataki z wyskoku i ataki w powietrzu zadają 200 / 250 / 400 / 500 obrażeń bazowych. Ataki z wyskoku zadają dodatkowe 50 obrażeń Impact b Miażdżących w promieniu 5 metrów. Ataki normalne, ze ślizgu i w powietrzu emitują fale energii w kierunku, w którym celuje gracz. Fale mają takie same obrażenia podstawowe jak atak, który je emituje. Przemieszczają się z prędkością 15 metrów na sekundę przenikając przez otoczenia do czasu aż znikną po osiągnięciu odległości 40 metrów. Fale zadają 200% obrażeń krytycznych z 15% szansą na cios krytyczny i 10% szansą na status.
    • Podstawowe obrażenia są rozdzielane równomiernie pomiędzy obrażenia Impact b Miażdżące, Puncture b Przebijające i Slash b Tnące.
    • Skuteczność Mocy, Licznik Combo i pasywne 10% Excalibura mają wpływ na bazowe obrażenia umiejętności.
    • Modyfikacje broni białej w obecnie noszonej broni mają wpływ na obrażenia Jaśniejącego Ostrza, wliczając:
      • Obrażenia bazowe (np. Stalowa Szarża), obrażenia żywiołowe, obrażenia fizyczne, obrażenia frakcji, Channeling (np. Kradzież Życia), obrażenia krytyczne, szansa ciosu krytycznego, szansa statusu, szybkość ataku (np. Berserker) i modyfikacje zasięgu.
      • Do obliczenia obrażeń Jaśniejącego Ostrza należy użyć następującego wzoru: Zmodyfikowane Obrażenia = Bazowe Obrażenia x (1.1 + Bonus Bazowych Obrażeń) x (1 + Skuteczność Mocy). Przykładowo, Jaśniejące Ostrze na poziomie 3 z Stalową Szarża, Punktem Nacisku i Intensyfikacją na maksymalnych poziomach będzie zadawać 250 x (1.1 + 0.6 + 1.2) x (1 + 0.3) = 942.5 obrażeń.
      • Modyfikacje zasięgu nie wydłużają maksymalnej odległości przemieszczenia fal energii i zasięgu ataku z wyskoku.
      • Wzmocnienia Broni, modyfikacje konkretnych typów i skórki modyfikujące statystyki nie mają wpływu na obrażenia Jaśniejącego Ostrza.
    • Każdy atak jest liczony do licznika combo, jednakże fale energii i obszarowe uderzenie ataku z wyskoku nie są wliczane.
    • Długość Trwania Mocy ma wpływ na czas trwania oślepienia.
    • Zasięg Mocy oddziałuje na zasięg oślepienia.
    • Excalibur nie może używać żadnej innej broni, podczas gdy Jaśniejące Ostrze jest aktywne, ale ciągle może używać innych umiejętności.
  • Jaśniejące Ostrze zużywa 2.5 energii na sekundę i pozostanie aktywne do czasu całkowitego wyczerpania energii lub dezaktywowania umiejętności (klawisz
    4
    ).
    • Długość Trwania Mocy i Wydajność Mocy mają wpływ na koszt aktywacji umiejętności i pobór energii.
    • Syfon Energii jest dezaktywowany podczas używania Jaśniejącego Ostrza.
    • Excalibur nie może odnowić energii używając Odnowy Energii Zespołu, podczas gdy Jaśniejące Ostrze jest aktywne, jednakże energia może być ciągle odnawiana przez sfery energii upuszczane przez wrogów.
    • Szał będzie odnawiał energię, nawet gdy umiejętność jest aktywna.
    • Entropia odnowi energię, podczas gdy umiejętność jest aktywna.
  • Excalibur będzie samodzielnie blokował wszystkie frontalne ataki, gdy umiejętność będzie aktywna. Jaśniejące Ostrze będzie odbijać 60% obrażeń, nawet podczas atakowania i wykonywania innych czynności.
  • Jaśniejące Ostrze po aktywacji będzie używać własnej postawy.
  • Może być aktywowane podczas chodzenia lub biegania.

W-jaśniejące-ostrze

Główny Artykuł: Chromatyczne Ostrze

Chromatyczne Ostrze to Mody Wzmocnienia dla Jaśniejącego Ostrza Excalibura. Wybrany kolor energii wpływa na typ obrażeń zadawanych przez Jaśniejące Ostrze wraz ze zwiększeniem szansy na status.

Ranga Szansa na status Koszt
0 25% 6
1 30% 7
2 40% 8
3 50% 9

  • Zamiast używania Rozbłysku do oślepiania małej grupy wrogów, można użyć Jaśniejącego Ostrza, co również pozwoli zaoszczędzić energię.
  • Dodatkowe fale energii będą emitowane, jeżeli użyje się Tnącego Pędu podczas używania Jaśniejącego Ostrza.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy zwiększa czas trwania oślepienia do 16.92 sekund i zmniejsza pobór energii do 0.887 na sekundę.
    • Zmniejsza zasięg do 1.7 metra.
  • Maksymalna Wydajność Mocy zmniejsza koszt aktywacji do 6.25 energii i pobór energii do 0.625 na sekundę.
    • Redukuje czas trwania oślepienia do 2.4 sekund.
  • Maksymalny Zasięg Mocy zwiększa zasięg oślepienia do 11.75 metra.
    • Zmniejsza obrażenia bazowe do 110.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy zwiększa obrażenia do 822.25.
    • Zwiększa koszt aktywacji do 38.75 energii i pobór energii do 4.375 na sekundę.
    • Zmniejsza czas trwania oślepienia do 4.35 sekund.
    • Zmniejsza pancerz Excalibura o 5%.

Edytuj

Edytuj