FANDOM

Excalibur
Excalibur
Perfekcyjne zrównoważenie obrony i ataku, Excalibur jest idealnym Warframe dla początkujących.
Życie: 100 Tarcze: 100 Pancerz: 225 Energia: 100

Ze względu na zrównoważenie mobilności i ofensywy, Excalibur jest idealnym Warframe dla nowych graczy.
Opis w grze
To jest Excalibur, mistrz miecza i karabinu.

Twój styl nie ma znaczenia, Tenno. Excalibur zawsze jest świetnym wyborem.

Lotus

Data Wydania: 25 października, 2012

Pierwszy Stworzony, Władca energii pustki Excalibur z umiejętnością przelewania energii w broń, jest świetnym szermierzem, zdolnym do egzekucji całych plutonów wroga. Excalibur jest jednym z trzech startowych Warframe.

Świadomi zwyciężyli. Obrócili nasze bronie naszą technologię przeciw nam. Im bardziej zaawansowani stawaliśmy się, tym większe były nasze straty. Wojna była skończona, dopóki nie znaleźliśmy innej drogi. W naszej desperacji zwróciliśmy się ku Pustce. Ku oślepiającej nocy, piekielnej przestrzeni w której zawodziła nasza nauka i rozum.
Wzięliśmy kilku tych, którzy wypaczeni wrócili z tego miejsca. Zbudowaliśmy wokół nich zbroję, przekaźnik ich cierpienia. Daliśmy im broń dawnych dróg. Karabin i ostrze. Zrodził się nowy wojownik, nowy kodeks. Ci wyrzutkowie, ci Tenno stali się naszymi zbawcami. Bogowie-Wojownicy okuci w stal i furię uderzający w naszych wrogów w sposób, którego Ci nie mogli pojąć.
Excalibur był pierwszy.
Wpis w Kodeksie

Schematy części do Excalibura wypadają z Porucznika Lecha Krila (War, Mars).

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Neuroptyka
1
Powłoka
1
Systemy
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: Platinum64 75
Cena Schematu: Credits64 35 000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220
Czas: 12 godziny

CiekawostkiEdytuj

  • Kupienie gotowego Warframe jest tańsze niż przyspieszanie produkcji poszczególnych komponentów i całego Warframe.
  • Jest pierwszym z dwóch Warframe posiadających niespolaryzowany slot aury, podczas gdy drugim jest Nekros.
  • Excalibur swoją nazwę zawdzięcza legendarnemu mieczowi Króla Artura. Jego alternatywne hełmy posiadają nazwy pochodzące z legend arturiańskich.

Mistrzostwo Miecza
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka Excalibur zadaje o 10% większe obrażenai i atakuje o 10% szybciej, kiedy dzierży w dłoni miecz.

Excalibur jest mistrzem fechtunku, dlatego też atakuje o 10% szybciej i zadaje o 10% obrażeń więcej, gdy używa broni białej (wliczając Jaśniejące Ostrze) następujących typów:

Bonusy są dodawane do modów, takich jak Punkt Nacisku czy Furia.

Tnący Pęd-A Przenikaj między wrogami atakując Jaśniejącym Ostrzem.

Tnący Pęd Ikona
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 100 / 125 / 200 / 250 Czas Trwania Nd. Zasięg 6 / 8 / 10 / 12 m

W-tnący-pęd

Główny Artykuł: Wzbierający Pęd

Wzbierający Pęd to modyfikacja dla Tnącego Pędu Excalibura. Każdy trafiony przeciwnik ma szansę na zwiększenie naszego licznika trafień.

Wzbierający Pęd

Plik:Rozbłysk-A.gif Wyzwala jasny błysk światła, oślepia wrogów w pobliżu na kilka sekund.

Rozbłysk Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii Obrażenia Nd. Czas Trwania 7 / 10 / 12 / 15 sek Zasięg 8 / 12 / 15 / 25 m

W-rozbłysk

Główny Artykuł: Promienne Wykończenie

Promienne Wykończenie to modyfikacja dla Rozbłysku Excalibura. Oślepieni wrogowie otrzymują więcej obrażeń wykańczających.

Promienne Wykończenie

Oszczepy Świetlne-A Rzuca oszczepami, które zadają wysokie obrażenia i są w stanie przybić wrogów do ścian.

Oszczepy Świetlne Ikona
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii Obrażenia 500 / 650 / 800 / 1000 (obrażeń) Czas Trwania Nd. Zasięg 15 / 18 / 22 / 25 m Pozostałe 5 / 7 / 10 / 12 (oszczepów)

W-oszczepy-świetlne

Główny Artykuł: Furia Oszczepów

Furia Oszczepów to modyfikacja dla Oszczepów Świetlnych Excalibura. Każdy trafiony wróg zwiększy obrażenia w walce wręcz zadawane przez Excalibura przez pewien czas.

Furia Oszczepów

Jaśniejące Ostrze-A Przywołaj miecz z czystego światła i o wielkiej mocy.

Jaśniejące Ostrze Ikona
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 100 / 125 / 200 / 250 Czas Trwania 6s (czas oślepienia) Zasięg 5m (zasięg oślepienia) Pozostałe 2.5 (pobór energii / sekundę) 15 m/s (prędkość fali) 40 m (zasięg fali)

  • Excalibur tworzy eteryczny miecz i używa go jako podstawowej broni białej. Normalne ataki zadają 100 / 125 / 200 / 250 obrażeń podstawowych w promieniu 2 metrów. Ataki ze ściany zadają 400 / 500 / 800 / 1000 obrażeń podstawowych, ataki ze ślizgu zadają 214 / 267.5 / 428 / 535 obrażeń i oślepiają wrogów w zasięgu 5 metrów na czas 6 sekund, a ataki z wyskoku i ataki w powietrzu zadają 200 / 250 / 400 / 500 obrażeń bazowych. Ataki z wyskoku zadają dodatkowe 50 obrażeń Impact b Miażdżących w promieniu 5 metrów. Ataki normalne, ze ślizgu i w powietrzu emitują fale energii w kierunku, w którym celuje gracz. Fale mają takie same obrażenia podstawowe jak atak, który je emituje. Przemieszczają się z prędkością 15 metrów na sekundę przenikając przez otoczenia do czasu aż znikną po osiągnięciu odległości 40 metrów. Fale zadają 200% obrażeń krytycznych z 15% szansą na cios krytyczny i 10% szansą na status.
    • Podstawowe obrażenia są rozdzielane równomiernie pomiędzy obrażenia Impact b Miażdżące, Puncture b Przebijające i Slash b Tnące.
    • Skuteczność Mocy, Licznik Combo i pasywne 10% Excalibura mają wpływ na bazowe obrażenia umiejętności.
    • Modyfikacje broni białej w obecnie noszonej broni mają wpływ na obrażenia Jaśniejącego Ostrza, wliczając:
      • Obrażenia bazowe (np. Stalowa Szarża), obrażenia żywiołowe, obrażenia fizyczne, obrażenia frakcji, Channeling (np. Kradzież Życia), obrażenia krytyczne, szansa ciosu krytycznego, szansa statusu, szybkość ataku (np. Berserker) i modyfikacje zasięgu.
      • Do obliczenia obrażeń Jaśniejącego Ostrza należy użyć następującego wzoru: Zmodyfikowane Obrażenia = Bazowe Obrażenia x (1.1 + Bonus Bazowych Obrażeń) x (1 + Skuteczność Mocy). Przykładowo, Jaśniejące Ostrze na poziomie 3 z Stalową Szarża, Punktem Nacisku i Intensyfikacją na maksymalnych poziomach będzie zadawać 250 x (1.1 + 0.6 + 1.2) x (1 + 0.3) = 942.5 obrażeń.
      • Modyfikacje zasięgu nie wydłużają maksymalnej odległości przemieszczenia fal energii i zasięgu ataku z wyskoku.
      • Wzmocnienia Broni, modyfikacje konkretnych typów i skórki modyfikujące statystyki nie mają wpływu na obrażenia Jaśniejącego Ostrza.
    • Każdy atak jest liczony do licznika combo, jednakże fale energii i obszarowe uderzenie ataku z wyskoku nie są wliczane.
    • Długość Trwania Mocy ma wpływ na czas trwania oślepienia.
    • Zasięg Mocy oddziałuje na zasięg oślepienia.
    • Excalibur nie może używać żadnej innej broni, podczas gdy Jaśniejące Ostrze jest aktywne, ale ciągle może używać innych umiejętności.
  • Jaśniejące Ostrze zużywa 2.5 energii na sekundę i pozostanie aktywne do czasu całkowitego wyczerpania energii lub dezaktywowania umiejętności (klawisz
    4
    ).
    • Długość Trwania Mocy i Wydajność Mocy mają wpływ na koszt aktywacji umiejętności i pobór energii.
    • Syfon Energii jest dezaktywowany podczas używania Jaśniejącego Ostrza.
    • Excalibur nie może odnowić energii używając Odnowy Energii Zespołu, podczas gdy Jaśniejące Ostrze jest aktywne, jednakże energia może być ciągle odnawiana przez sfery energii upuszczane przez wrogów.
    • Szał będzie odnawiał energię, nawet gdy umiejętność jest aktywna.
    • Entropia odnowi energię, podczas gdy umiejętność jest aktywna.
  • Excalibur będzie samodzielnie blokował wszystkie frontalne ataki, gdy umiejętność będzie aktywna. Jaśniejące Ostrze będzie odbijać 60% obrażeń, nawet podczas atakowania i wykonywania innych czynności.
  • Jaśniejące Ostrze po aktywacji będzie używać własnej postawy.
  • Może być aktywowane podczas chodzenia lub biegania.

W-jaśniejące-ostrze

Główny Artykuł: Chromatyczne Ostrze

Chromatyczne Ostrze to modyfikacja dla Jaśniejącego Ostrza Excalibura. Wybrany kolor energii wpływa na typ obrażeń zadawanych przez Jaśniejące Ostrze wraz ze zwiększeniem szansy na status.

Chromatyczne Ostrze

  • Zamiast używania Rozbłysku do oślepiania małej grupy wrogów, można użyć Jaśniejącego Ostrza, co również pozwoli zaoszczędzić energię.
  • Dodatkowe fale energii będą emitowane, jeżeli użyje się Tnącego Pędu podczas używania Jaśniejącego Ostrza.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy zwiększa czas trwania oślepienia do 16.92 sekund i zmniejsza pobór energii do 0.887 na sekundę.
    • Zmniejsza zasięg do 1.7 metra.
  • Maksymalna Wydajność Mocy zmniejsza koszt aktywacji do 6.25 energii i pobór energii do 0.625 na sekundę.
    • Redukuje czas trwania oślepienia do 2.4 sekund.
  • Maksymalny Zasięg Mocy zwiększa zasięg oślepienia do 11.75 metra.
    • Zmniejsza obrażenia bazowe do 110.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy zwiększa obrażenia do 822.25.
    • Zwiększa koszt aktywacji do 38.75 energii i pobór energii do 4.375 na sekundę.
    • Zmniejsza czas trwania oślepienia do 4.35 sekund.
    • Zmniejsza pancerz Excalibura o 5%.

Galeria

Filmy
Kanał Twórców
Warframe Profile - Excalibur

Warframe Profile - Excalibur

'
'