FANDOM

Dzień i noc w swej finalnej formie; pełna wdzięku perfekcja krocząca na granicy.
Wpis w Kodeksie

Data Wydania: 2 kwietnia, 2019

Equinox Prime jest odmianą Prime Warframe'a Equinox. Posiada zwiększony Pancerz, Życie, maksymalną energię oraz posiada dodatkowe polaryzacje Dblack i Vblack. Equinox Prime został wprowadzony do gry wraz z bronią Stradavar Prime i Tipedo Prime 2 kwietnia 2019.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
5
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
Tellur
2
Circuits64
1,000
PolymerBundle64
,275
NanoSpores64
2,350
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
10
Oxium64
150
Gallium64
5
Ferrite64
4,000
Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ArgonCrystal64
2
Kriotyk
575
Plastids64
225
Salvage64
5,400
Czas: 12 godziny

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Axi K5 Nieprzeciętny
Neuroptyka
Meso M3 Nieprzeciętny
Powłoka
Lith M4 Powszechny
Systemy
Meso E2 Rzadki

Schemat
Axi K5 Nieprzeciętny
Neuroptyka
Meso M3 Nieprzeciętny
Powłoka
Lith M4 Powszechny
Systemy
Meso E2 Rzadki

Schemat
Axi K5 Nieprzeciętny
Neuroptyka
Meso M3 Nieprzeciętny
Powłoka
Lith M4 Powszechny
Systemy
Meso E2 Rzadki

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

NotatkiEdytuj

  • Equinox Prime vs Equinox:
  • Equinox Prime posiada dodatkowe efekty dla dwóch swoich umiejętności.
    • Podczas zmiany, używając Metamorfozy, pojawią się otaczające Equinox efekty oraz paski energii wypływające i z powrotem wpływające do niej. Zmiana z trybu dnia do nocy i z nocy do dnia posiada odrobinę inne efekty.
    • Użycie umiejętności Sen lub Wściekłość wytworzy efekty na dotkniętych nią wrogach. W przypadku trybu dnia pojawią się wokół wrogów pionowe, krążące efekty, a następnie znikną. W przypadku trybu nocy krążące efekty pojawią się nad wrogami na czas trwania umiejętności.
  • Jak każdy Warframe Prime, Equinox Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

CiekawostkiEdytuj

  • Hełm Equinoxa Prime w formie dualnej jest asymetryczny, prawy róg jest skierowany w górę, a lewy w dół. W przypadku trybu dnia oraz nocy są obydwa skierowane w jednakową stronę.
    • Jest to przeciwieństwem jej standardowego wariantu, gdzie forma dualna jest symetryczna, a formy dnia i nocy posiadają rogi skierowane asymetrycznie.
    • Ponadto forma dualna Equinoxa Prime bezproblemowo łączy wygląd formy dziennej i nocnej; nie wykorzystuje symetrycznego podziału.
  • Podczas gdy forma dualna standardowej Equinox bardziej przypomina formę nocy, forma dualna Equinox Prime bardziej przypomina formę dnia.
  • Equinox Prime potrzebuje do stworzenia jedynie 4 części, co sprawia, że jest łatwiejsza do zdobycia i stworzenia, niż jej wersja standardowa, która wymaga aż 9 części.