FANDOM

Dzień i noc w swej finalnej formie; pełna wdzięku perfekcja krocząca na granicy.
– Wpis w Kodeksie

Equinox Prime jest odmianą Prime Warframe'a Equinox. Posiada zwiększony Pancerz, Życie, maksymalną energię oraz posiada dodatkowe polaryzacje Dblack i Vblack. Equinox Prime został wprowadzony do gry wraz z bronią Stradavar Prime i Tipedo Prime 2 kwietnia 2019.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
5
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
Tellur
2
Circuits64
1,000
PolymerBundle64
,275
NanoSpores64
2,350
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
10
Oxium64
150
Gallium64
5
Ferrite64
4,000
Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ArgonCrystal64
2
Kriotyk
575
Plastids64
225
Salvage64
5,400
Czas: 12 godziny

NotatkiEdytuj

  • Equinox Prime vs Equinox:
  • Equinox Prime posiada dodatkowe efekty dla dwóch swoich umiejętności.
    • Podczas zmiany, używając Metamorfozy, pojawią się otaczające Equinox efekty oraz paski energii wypływające i z powrotem wpływające do niej. Zmiana z trybu dnia do nocy i z nocy do dnia posiada odrobinę inne efekty.
    • Użycie umiejętności Sen lub Wściekłość wytworzy efekty na dotkniętych nią wrogach. W przypadku trybu dnia pojawią się wokół wrogów pionowe, krążące efekty, a następnie znikną. W przypadku trybu nocy krążące efekty pojawią się nad wrogami na czas trwania umiejętności.
  • Jak każdy Warframe Prime, Equinox Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

CiekawostkiEdytuj

  • Hełm Equinoxa Prime w formie dualnej jest asymetryczny, prawy róg jest skierowany w górę, a lewy w dół. W przypadku trybu dnia oraz nocy są obydwa skierowane w jednakową stronę.
    • Jest to przeciwieństwem jej standardowego wariantu, gdzie forma dualna jest symetryczna, a formy dnia i nocy posiadają rogi skierowane asymetrycznie.
    • Ponadto forma dualna Equinoxa Prime bezproblemowo łączy wygląd formy dziennej i nocnej; nie wykorzystuje symetrycznego podziału.
  • Podczas gdy forma dualna standardowej Equinox bardziej przypomina formę nocy, forma dualna Equinox Prime bardziej przypomina formę dnia.
  • Equinox Prime potrzebuje do stworzenia jedynie 4 części, co sprawia, że jest łatwiejsza do zdobycia i stworzenia, niż jej wersja standardowa, która wymaga aż 9 części.