Edytuj

Tak jak dzień różni się od nocy, Equinox manifestuje kształt agresywny lub pomocny.
– Wpis w Kodeksie
To jest Equinox, zabójcza dwoistość.

Prawdziwy Tenno musi opanować różnice pomiędzy dniem i nocą. Czy masz to co trzeba?

Lotus

Data Wydania: 31 Lipca 2015

Władca Dnia i nocy, mistrz odwiecznego cyklu słonecznego Equinox balansuje pomiędzy dwoma kontrastującymi formami - dniem i nocą, co pozwala jej dostosować umiejętności do sytuacji na polu bitwy. Equinox została dodana do gry w Update 17

Komponenty zdobyć u Tyl Regora (Titania, Uran).

Equinox ma unikalną formułę tworzenia - gracz musi stworzyć dwa przeciwstawne aspekty, aby potem móc je połączyć w Equinox.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
AspektDniaIkona
1
AspektNocyIkona
1
Forma64
1

Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64325
Cena Schematu: Credits6425,000

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
Ferrite64
150
Rubedo64
500
15,000
Gallium64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Gallium64
1
Salvage64
500
Rubedo64
500

25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Plastids64
500
15,000
Morphics64
1
PolymerBundle64
1,000
Plastids64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
NanoSpores64
500
Plastids64
500

  • Equinox jest jednym z najdroższych Warframe. Koszt jej budowy to Credits64 225 000 (wliczony koszt schematu i budowy Formy).
  • Przyspieszenie budowy wszystkich części Equinox łącznie kosztuje 300Platinum64. Jeżeli gracz zechce przyspieszyć wszystkie części, powinien rozważyć, czy nie opłaci mu się kupić Equinox za platynę z Marketu. Wtedy za 325Platinum64 otrzyma Warframe natychmiast, wraz z wbudowanym Reaktorem Orokin i miejscem na kolejny Warframe, oszczędzając przy tym 20Platinum64
    • Equinox jest jedynym Warframe wymagającym Formy.
  • Obecnie jest to Warframe wymagający najwięcej czasu, by w pełni go zbudować.
  • Kolor energii Equinox determinuje startową formę: jasne kolory spowodują rozpoczęcie misji jako aspekt dnia, ciemne zaś jako aspekt nocy.
  • Nazwa tego Warframe pochodzi od równonocy - występującego dwa razy w roku zrównania długości dnia i nocy
    • Podczas procesu twórczego Equinox, DE opierało się na animie i animusie - archetypach psychiki z psychologii analitycznej Carla Gustava Junga. W plikach gry nadal używana jest nazwa 'AnimaAnimus'.

Edytuj

Dzień i noc w swej finalnej formie; pełna wdzięku perfekcja krocząca na granicy.
– Wpis w Kodeksie

Equinox Prime jest odmianą Prime Warframe'a Equinox. Posiada zwiększony Pancerz, Życie, maksymalną energię oraz posiada dodatkowe polaryzacje Dblack i Vblack. Equinox Prime został wprowadzony do gry wraz z bronią Stradavar Prime i Tipedo Prime 2 kwietnia 2019.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
5
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
Tellur
2
Circuits64
1,000
PolymerBundle64
,275
NanoSpores64
2,350
15,000
Morphics64
10
Oxium64
150
Gallium64
5
Ferrite64
4,000
15,000
ArgonCrystal64
2
Kriotyk
575
Plastids64
225
Salvage64
5,400

  • Equinox Prime vs Equinox:
  • Equinox Prime posiada dodatkowe efekty dla dwóch swoich umiejętności.
    • Podczas zmiany, używając Metamorfozy, pojawią się otaczające Equinox efekty oraz paski energii wypływające i z powrotem wpływające do niej. Zmiana z trybu dnia do nocy i z nocy do dnia posiada odrobinę inne efekty.
    • Użycie umiejętności Sen lub Wściekłość wytworzy efekty na dotkniętych nią wrogach. W przypadku trybu dnia pojawią się wokół wrogów pionowe, krążące efekty, a następnie znikną. W przypadku trybu nocy krążące efekty pojawią się nad wrogami na czas trwania umiejętności.
  • Jak każdy Warframe Prime, Equinox Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

CiekawostkiEdytuj

  • Hełm Equinoxa Prime w formie dualnej jest asymetryczny, prawy róg jest skierowany w górę, a lewy w dół. W przypadku trybu dnia oraz nocy są obydwa skierowane w jednakową stronę.
    • Jest to przeciwieństwem jej standardowego wariantu, gdzie forma dualna jest symetryczna, a formy dnia i nocy posiadają rogi skierowane asymetrycznie.
    • Ponadto forma dualna Equinoxa Prime bezproblemowo łączy wygląd formy dziennej i nocnej; nie wykorzystuje symetrycznego podziału.
  • Podczas gdy forma dualna standardowej Equinox bardziej przypomina formę nocy, forma dualna Equinox Prime bardziej przypomina formę dnia.
  • Equinox Prime potrzebuje do stworzenia jedynie 4 części, co sprawia, że jest łatwiejsza do zdobycia i stworzenia, niż jej wersja standardowa, która wymaga aż 9 części.

Edytuj

RównowagaEdytuj

Equinox posiada unikalną umiejętność konwertowania 10% sfer życia w energię i 10% sfer energii w życie. Efekt łączy się z efektem modyfikacji Równowaga.

Forma w jakiej Equinox rozpocznie misję jest zależna od koloru jej energii.

  • Jasne kolory to forma Dnia.
  • Ciemne barwy odpowiadają za formę Nocy.

Po zmianie koloru w Arsenale, Equinox przybierze odpowiednią animację postawy, która odzwierciedla charakter danej formy.

UmiejętnościEdytuj

Karta-metamorfoza Ikona-metamorfoza
1
Metamorfoza
Zmieniaj kształt, tymczasowo zdobywając dodatkowe obrażenia i szybkość w Formie Dnia lub wzmocnione tarcze i pancerz w Formie Nocy.
Skuteczność:

100 / 150 / 200 / 250 (dodatkowy pancerz)
50 / 75 / 100 / 150 (dodatkowa tarcza)

10% / 15% / 20% / 25% (dodatkowe obrażenia)
5% / 10% / 12% / 15% (zwiększenie prędkości)

Czas Trwania:10 / 15 / 20 / 25 s
Zasięg:

W-metamorfoza

Główny Artykuł: Dualność

Dualność to Mod Wzmocnienia dla Metamorfozy Equinoxa. Druga połowa Equinox odrywa się od całości na pewien czas i zadaje obrażenia.

Ranga Czas trwania Obrażenia Koszt
0 7s 100% 6
1 8s 150% 7
2 9s 200% 8
3 10s 300% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Karta-sen-lub-wściekłość Ikona-sen-lub-wściekłość
2
Sen lub Wściekłość
Forma Nocy: usypia wroga znajdującego się w zasięgu mocy. Forma Dnia: wróg znajdujący się w zasięgu mocy jest bardziej podatny na obrażenia.
Skuteczność:

80% / 70% / 60% / 50% (próg życia po wstaniu)

20% / 30% / 40% / 50% (podatność na obrażenia)
5% / 10% / 15% / 20% (zwiększenie prędkości)

Czas Trwania:10 / 14 / 18 / 22 s
Zasięg:1 / 3 / 3 / 5 m (promień umiejętności)
20 / 30 / 40 / 50 m (zasięg mocy)

W-sen-lub-wściekłość

Główny Artykuł: Opanowanie i Amok

Opanowanie i Amok to Modyfikacja Wzmocnienia dla Snu lub Wściekłości Equinoxa. Zabicie wroga pod wypływem mocy zainfekuje nieprzyjaciół znajdujących się w zasięgu kilku metrów na pewną część pozostałego czasu trwania mocy.

Ranga Zasięg Czas trwania Koszt
0 2m 40% 6
1 3m 60% 7
2 4m 80% 8
3 5m 100% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Karta-stłumienie-lub-prowokacja Ikona-stłumienie-lub-prowokacja
ENERGIA
SferaEnergii10
KLAWISZ
3
Stłumienie lub Prowokacja
Forma Nocy: Zmniejsza obrażenia spowodowane przez wrogów. Forma Dnia: zwiększa Siłę Mocy sojuszników znajdujących się w zasięgu mocy.
Skuteczność:

20% / 33% / 43% / 50% (redukcja obrażeń)

5% / 10% / 15% / 20% (dodatkowa Siła Mocy)

Czas Trwania:
Zasięg:10 / 12 / 14 / 16 m

W-stłumienie-lub-prowokacja

Główny Artykuł: Pokojowa Prowokacja

Pokojowa Prowokacja to Modyfikacja Wzmocnienia dla Stłumienia lub Prowokacji Equinoxa. Stłumienie zamienia obrażenia otrzymane przez sojuszników w aurę, która spowalnia wrogów o pewien procent. Prowokacja zamienia obrażenia zadane wrogom w dodatkowy procent do Siły Mocy.

Ranga Stłumienie - spowolnienie Prowokacja - siła mocy Koszt
0 20% 6% 6
1 30% 9% 7
2 35% 12% 8
3 40% 15% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Karta-uleczenie-lub-okaleczenie Ikona-uleczenie-lub-okaleczenie
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
4
Uleczenie lub Okaleczenie
Forma Nocy: sojusznicy są leczeni z każdym zabitym wrogiem w pobliżu.

Forma Dnia: Pobliscy wrogowie zaczynają krwawić, by następnie poddać się przecinającej fali]

Skuteczność:

50% / 55% / 60% / 75% (mnożnik życia)

75 / 100 / 125 / 150 (obrażenia)
50% / 55% / 60% / 75% (mnożnik obrażeń)

Czas Trwania:
Zasięg:10 / 12 / 15 / 18 m

W-uleczenie-lub-okaleczenie

Główny Artykuł: Transfer Energii

Transfer Energii to Modyfikacja Wzmocnienia dla Uleczenia lub Okaleczenia Equinoxa. Pewien procent ładunku jest przeniesiony między aspektami.

Ranga Przeniesiony procent ładunku Koszt
0 50% 6
1 65% 7
2 80% 8
3 100% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.