Edytuj

Tak jak dzień różni się od nocy, Equinox manifestuje kształt agresywny lub pomocny.
Wpis w Kodeksie
To jest Equinox, zabójcza dwoistość.

Prawdziwy Tenno musi opanować różnice pomiędzy dniem i nocą. Czy masz to co trzeba?

Lotus

Data Wydania: 31 lipca, 2015

Władca Dnia i nocy, mistrz odwiecznego cyklu słonecznego Equinox balansuje pomiędzy dwoma kontrastującymi formami - dniem i nocą, co pozwala jej dostosować umiejętności do sytuacji na polu bitwy. Equinox została dodana do gry w Update 17

Komponenty zdobyć u Tyl Regora (Titania, Uran).

Equinox ma unikalną formułę tworzenia - gracz musi stworzyć dwa przeciwstawne aspekty, aby potem móc je połączyć w Equinox.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Aspekt Dnia
1
Aspekt Nocy
1
Forma64
1

Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64325
Cena Schematu: Credits6425,000

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
Ferrite64
150
Rubedo64
500
15,000
Gallium64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Gallium64
1
Salvage64
500
Rubedo64
500

25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Plastids64
500
15,000
Morphics64
1
PolymerBundle64
1,000
Plastids64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
NanoSpores64
500
Plastids64
500

  • Equinox jest jednym z najdroższych Warframe. Koszt jej budowy to Credits64 225 000 (wliczony koszt schematu i budowy Formy).
  • Przyspieszenie budowy wszystkich części Equinox łącznie kosztuje 300Platinum64. Jeżeli gracz zechce przyspieszyć wszystkie części, powinien rozważyć, czy nie opłaci mu się kupić Equinox za platynę z Marketu. Wtedy za 325Platinum64 otrzyma Warframe natychmiast, wraz z wbudowanym Reaktorem Orokin i miejscem na kolejny Warframe, oszczędzając przy tym 20Platinum64
    • Equinox jest jedynym Warframe wymagającym Formy.
  • Obecnie jest to Warframe wymagający najwięcej czasu, by w pełni go zbudować.
  • Kolor energii Equinox determinuje startową formę: jasne kolory spowodują rozpoczęcie misji jako aspekt dnia, ciemne zaś jako aspekt nocy.
  • Nazwa tego Warframe pochodzi od równonocy - występującego dwa razy w roku zrównania długości dnia i nocy
    • Podczas procesu twórczego Equinox, DE opierało się na animie i animusie - archetypach psychiki z psychologii analitycznej Carla Gustava Junga. W plikach gry nadal używana jest nazwa 'AnimaAnimus'.

Edytuj

Dzień i noc w swej finalnej formie; pełna wdzięku perfekcja krocząca na granicy.
Wpis w Kodeksie

Data Wydania: 2 kwietnia, 2019

Equinox Prime jest odmianą Prime Warframe'a Equinox. Posiada zwiększony Pancerz, Życie, maksymalną energię oraz posiada dodatkowe polaryzacje Dblack i Vblack. Equinox Prime został wprowadzony do gry wraz z bronią Stradavar Prime i Tipedo Prime 2 kwietnia 2019.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
5
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
Tellur
2
Circuits64
1,000
PolymerBundle64
,275
NanoSpores64
2,350
15,000
Morphics64
10
Oxium64
150
Gallium64
5
Ferrite64
4,000
15,000
ArgonCrystal64
2
Kriotyk
575
Plastids64
225
Salvage64
5,400
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Axi K5 Nieprzeciętny
Neuroptyka
Meso M3 Nieprzeciętny
Powłoka
Lith M4 Powszechny
Systemy
Meso E2 Rzadki

Schemat
Axi K5 Nieprzeciętny
Neuroptyka
Meso M3 Nieprzeciętny
Powłoka
Lith M4 Powszechny
Systemy
Meso E2 Rzadki

Schemat
Axi K5 Nieprzeciętny
Neuroptyka
Meso M3 Nieprzeciętny
Powłoka
Lith M4 Powszechny
Systemy
Meso E2 Rzadki

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

NotatkiEdytuj

  • Equinox Prime vs Equinox:
  • Equinox Prime posiada dodatkowe efekty dla dwóch swoich umiejętności.
    • Podczas zmiany, używając Metamorfozy, pojawią się otaczające Equinox efekty oraz paski energii wypływające i z powrotem wpływające do niej. Zmiana z trybu dnia do nocy i z nocy do dnia posiada odrobinę inne efekty.
    • Użycie umiejętności Sen lub Wściekłość wytworzy efekty na dotkniętych nią wrogach. W przypadku trybu dnia pojawią się wokół wrogów pionowe, krążące efekty, a następnie znikną. W przypadku trybu nocy krążące efekty pojawią się nad wrogami na czas trwania umiejętności.
  • Jak każdy Warframe Prime, Equinox Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

CiekawostkiEdytuj

  • Hełm Equinoxa Prime w formie dualnej jest asymetryczny, prawy róg jest skierowany w górę, a lewy w dół. W przypadku trybu dnia oraz nocy są obydwa skierowane w jednakową stronę.
    • Jest to przeciwieństwem jej standardowego wariantu, gdzie forma dualna jest symetryczna, a formy dnia i nocy posiadają rogi skierowane asymetrycznie.
    • Ponadto forma dualna Equinoxa Prime bezproblemowo łączy wygląd formy dziennej i nocnej; nie wykorzystuje symetrycznego podziału.
  • Podczas gdy forma dualna standardowej Equinox bardziej przypomina formę nocy, forma dualna Equinox Prime bardziej przypomina formę dnia.
  • Equinox Prime potrzebuje do stworzenia jedynie 4 części, co sprawia, że jest łatwiejsza do zdobycia i stworzenia, niż jej wersja standardowa, która wymaga aż 9 części.

Edytuj

RównowagaEdytuj

Equinox posiada unikalną umiejętność konwertowania 10% sfer życia w energię i 10% sfer energii w życie. Efekt łączy się z efektem modyfikacji Równowaga.

Forma w jakiej Equinox rozpocznie misję jest zależna od koloru jej energii.

  • Jasne kolory to forma Dnia.
  • Ciemne barwy odpowiadają za formę Nocy.

Po zmianie koloru w Arsenale, Equinox przybierze odpowiednią animację postawy, która odzwierciedla charakter danej formy.

UmiejętnościEdytuj

Karta-metamorfoza Ikona-metamorfoza
1
Metamorfoza
Zmieniaj kształt, tymczasowo zdobywając dodatkowe obrażenia i szybkość w Formie Dnia lub wzmocnione tarcze i pancerz w Formie Nocy.
Skuteczność:

100 / 150 / 200 / 250 (dodatkowy pancerz)
50 / 75 / 100 / 150 (dodatkowa tarcza)

10% / 15% / 20% / 25% (dodatkowe obrażenia)
5% / 10% / 12% / 15% (zwiększenie prędkości)

Czas Trwania:10 / 15 / 20 / 25 s
Zasięg:

W-metamorfoza

Główny Artykuł: Dualność

Dualność to Mod Wzmocnienia dla Metamorfozy Equinoxa. Druga połowa Equinox odrywa się od całości na pewien czas i zadaje obrażenia.

Ranga Czas trwania Obrażenia Koszt
0 7s 100% 6
1 8s 150% 7
2 9s 200% 8
3 10s 300% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Karta-sen-lub-wściekłość Ikona-sen-lub-wściekłość
2
Sen lub Wściekłość
Forma Nocy: usypia wroga znajdującego się w zasięgu mocy. Forma Dnia: wróg znajdujący się w zasięgu mocy jest bardziej podatny na obrażenia.
Skuteczność:

80% / 70% / 60% / 50% (próg życia po wstaniu)

20% / 30% / 40% / 50% (podatność na obrażenia)
5% / 10% / 15% / 20% (zwiększenie prędkości)

Czas Trwania:10 / 14 / 18 / 22 s
Zasięg:1 / 3 / 3 / 5 m (promień umiejętności)
20 / 30 / 40 / 50 m (zasięg mocy)

W-sen-lub-wściekłość

Główny Artykuł: Opanowanie i Amok

Opanowanie i Amok to Modyfikacja Wzmocnienia dla Snu lub Wściekłości Equinoxa. Zabicie wroga pod wypływem mocy zainfekuje nieprzyjaciół znajdujących się w zasięgu kilku metrów na pewną część pozostałego czasu trwania mocy.

Ranga Zasięg Czas trwania Koszt
0 2m 40% 6
1 3m 60% 7
2 4m 80% 8
3 5m 100% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Karta-stłumienie-lub-prowokacja Ikona-stłumienie-lub-prowokacja
ENERGIA
SferaEnergii10
KLAWISZ
3
Stłumienie lub Prowokacja
Forma Nocy: Zmniejsza obrażenia spowodowane przez wrogów. Forma Dnia: zwiększa Siłę Mocy sojuszników znajdujących się w zasięgu mocy.
Skuteczność:

20% / 33% / 43% / 50% (redukcja obrażeń)

5% / 10% / 15% / 20% (dodatkowa Siła Mocy)

Czas Trwania:
Zasięg:10 / 12 / 14 / 16 m

W-stłumienie-lub-prowokacja

Główny Artykuł: Pokojowa Prowokacja

Pokojowa Prowokacja to Modyfikacja Wzmocnienia dla Stłumienia lub Prowokacji Equinoxa. Stłumienie zamienia obrażenia otrzymane przez sojuszników w aurę, która spowalnia wrogów o pewien procent. Prowokacja zamienia obrażenia zadane wrogom w dodatkowy procent do Siły Mocy.

Ranga Stłumienie - spowolnienie Prowokacja - siła mocy Koszt
0 20% 6% 6
1 30% 9% 7
2 35% 12% 8
3 40% 15% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Karta-uleczenie-lub-okaleczenie Ikona-uleczenie-lub-okaleczenie
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
4
Uleczenie lub Okaleczenie
Forma Nocy: sojusznicy są leczeni z każdym zabitym wrogiem w pobliżu.

Forma Dnia: Pobliscy wrogowie zaczynają krwawić, by następnie poddać się przecinającej fali]

Skuteczność:

50% / 55% / 60% / 75% (mnożnik życia)

75 / 100 / 125 / 150 (obrażenia)
50% / 55% / 60% / 75% (mnożnik obrażeń)

Czas Trwania:
Zasięg:10 / 12 / 15 / 18 m

W-uleczenie-lub-okaleczenie

Główny Artykuł: Transfer Energii

Transfer Energii to Modyfikacja Wzmocnienia dla Uleczenia lub Okaleczenia Equinoxa. Pewien procent ładunku jest przeniesiony między aspektami.

Ranga Przeniesiony procent ładunku Koszt
0 50% 6
1 65% 7
2 80% 8
3 100% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.