FANDOM

Ember Prime oferuje ten sam potencjał radosnej destrukcji co Ember, ale przy okazji udostępnia dodatkowe polaryzacje dla modów, co zwiększa możliwości personalizacji
– Opis w grze

Data Wydania: 20 Listopada 2013

Ember Prime jest wersją Prime Warframe Ember. Posiada większą pojemność tarcz i grubszy pancerz, jak również polaryzacje Vblack i Dblack.

6 Października 2015 Ember Prime wraz z Sicarusem Prime i Glaive Prime została przeniesiona do Skarbca Prime. Wszelkie wcześniej istniejące przedmioty pozostaną nienaruszone.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
2
PolymerBundle64
1000
Rubedo64
750
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
3
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
NanoSpores64
1200
Plastids64
700
Czas: 12 godziny

Trzy postacie czekały przy prostym stole. Ich uwagę skupiało pojedyncze, oświetlone krzesło. - Wpuście ją - Głos starej kobiety wydobył się z mroku. Po drugiej stronie pokoju surowo wyglądający oficer ochrony otworzył drzwi. W wejściu ukazała się sylwetka młodej kobiety. Dziewczyna wahała się, lecz tylko przez moment. Po chwili przeszła przez pokój i usiadła na krześle.
Gdy światło oświetliło jej twarz, rozległ się stłumiony syk. Jej prawe oko było jasne i mrugające, ale lewe było tylko oleistą szparą. Skóra została spalona na księżycowo-biały kolor. Jej usta były tylko obwisłą raną bez warg ani wyrazu. Wojskowy beret miała naciągnięty na zeszpeconą bliznami, łysą głowę.
Starszy głos: - Nazywasz się Kaleen. Kaleen skinęła głową. - Byłaś prowadzącą śledczą sprawy Zarimana? Głos Kaleen brzmiał jak postrzępiony szept, jej twarz nie wyrażała żadnych emocji. - Tak.
Głos Kaleen brzmiał jak postrzępiony szept, jej twarz nie wyrażała żadnych emocji. - Tak.

Zakaszlała, po czym kontynuowała: - Zariman zniknął tworząc zagięcie przestrzeni między Saturnem a Zewnętrznymi Wrotami. Awaria mechaniczna. Powiadomiłam rodziny i razem z inspektorami złożyłam raport. Z zagięcia nigdy się nie wraca, więc zamknęłam sprawę.
- Lecz otworzyłaś sprawę na nowo kilka dni później.
- Nie mogłam w to uwierzyć, dopóki nieweszłam na ten okręt. Był nietknięty, pełne podtrzymywanie życia, tak jakby nigdy nie wyszedł z portu.
- Ale załoga zniknęła.
- Nie do końca. - Kaleen zawahała się. - Myśleliśmy, że okręt jest pusty, ale wtedy zaczęliśmy odnajdywać... - Na jej twarzy pojawił się grymas bólu. - zaczęliśmy odnajdywać dzieci chowające się wewnątrz.
- Wtedy właśnie naruszyłaś procedurę?
Kaleen spuściła głowę, łza zebrała się w jej niewidzącym oku. - To był dzieci. Były przestraszone. Potrzebowały otuchy.
- Więc złamałaś kwarantannę i oto co Ci się przytrafiło.
Kaleen w ciszy dotknęła swojej twarzy. - Co z nimi zrobiliście?
Stara kobieta gestem nakazała strażnikowi wyprowadzenie Kaleen. Spotkanie było zakończone. Gdy Kaleen dotarła do drzwi wykręciła się z chwytu strażnika, odwróciła i krzyknęła - Dlaczego rozrobiliście? Dlaczego umieściliście dzieci na okręcie wojennym?
- Nie zrobiliśmy tego. To by pogwałciło procedurę.

– Wpis w Kodeksie

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Ember Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Ember Prime jest jedynym Warframe Prime posiadającym jedynie 2 spolaryzowane sloty zamiast 3 jak wszystkie inne Warframe Prime.
    • Z powodu posiadania polaryzacji Vblack i Dblack zamiast dwóch Bar, buildy używane przez Ember mogą być nieskuteczne w przypadku użycia na Ember Prime bez użycia formy.
  • Ember Prime ma zwiększone o 25 pancerz i tarcze w porównaniu do oryginalnej Ember.