FANDOM

Ekstraktor to dron zbierający surowce z powierzchni planety. Dzięki niemu otrzymujemy określoną ilość surowców bez konieczności podejmowania jakiejkolwiek akcji. Ilość oraz typ otrzymanych surowców jest zależny od użytego Ekstraktora oraz od wybranej planety.

Tytanowy EkstraktorEdytuj

TytanowyEkstraktor

Najbardziej podstawowy typ ze wszystkich Ekstraktorów. Potrzebuje 4 godzin na zebranie surowców.

Schemat Tytanowego Ekstraktora może zostać kupiony z Rynku za Credits64 50,000 kredytów. Schemat jest wielokrotnego użytku.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
10,000
PolymerBundle64
500
Ferrite64
300

Czas: 6 godziny
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Credits6450,000

Tytanowy Ekstraktor PrimeEdytuj

TytanowyEkstraktorPrime

Ten Ekstraktor ma podwojoną pojemność w porównaniu do zwykłego Ekstraktora.

Pierwszy raz był dostępny w paczce Ember Prime Access. Wrócił tymczasowo od 8 grudnia 2015 do 5 stycznia 2016 jako część możliwego do zakupu Prime Vault wraz z Frostem Prime i jego awatarami, Latronem Prime, Reaperem Prime oraz Misa Prime Syandana. Może być pozyskany wyłącznie poprzez zakup Prime Vault.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
20,000
AlloyPlate64
500
NanoSpores64
300

Czas: 6 godziny
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.

Destylujący EkstraktorEdytuj

DestylującyEkstraktor

Destylujący Ekstraktor ma większą szansę na zebranie nieprzeciętnych i rzadkich surowców.

Działa dokładnie w taki sam sposób, jak Tytanowy Ekstraktor. Jednakże ma podwojoną ilość życia oraz potrzebuje 8 godzin na zebranie surowców. Wymaga trochę Oxium i dużo więcej kredytów do zbudowania.

Schemat Destylującego Ekstraktora może zostać kupiony z Rynku za Credits64 50,000 kredytów. Schemat jest wielokrotnego użytku.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
50,000
PolymerBundle64
1,000
Oxium64
150

Czas: 6 godziny
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Credits6450,000

Destylujący Ekstraktor PrimeEdytuj

DestylującyEkstraktorPrime

W porównaniu do zwykłej werjsi ten ma zwiększoną szansę na zebranie nieprzeciętnych i rzadkich surowców.

Oryginalnie był dostępny tylko w pakiecie Rhino Prime Access wraz z jego akcesoriami, jednak później jeszcze kilka razy udostępniono go w Prime Vault.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
65,000
PolymerBundle64
2,000
Oxium64
300

Czas: 6 godziny
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.

Jak użyćEdytuj

  1. Zbuduj wybrany Ekstraktor we Warsztacie.
  2. Kliknij na wybraną przez siebie planetę, która została wcześniej całkowicie odkryta (Wszystkie misje wykonanie, bez niebieskiego impulsu).
  3. Kliknij "Wybierz Ekstraktor" (PC) lub naciśnij R3 (PlayStation 4) czy też wciśnij prawą gałkę (Xbox One oraz Nintendo Switch).
  4. Wybierz Ekstraktor.
  5. Zwracaj uwagę na czas i życie Ekstraktora.
  6. Kliknij "Odzyskaj Ekstraktor", aby odebrać wcześniej wybrany Ekstraktor z powrotem do Ekwipunku.
    • Odzyskanie Ekstraktora przed upływem czasu sprawi, że nie otrzymamy żadnych surowców.
  7. Można również odzyskać wszystkie aktywne Ekstraktory jednocześnie z poziomu panelu Nawigacyjnego mapy gwiezdnej.

Ilość aktywnych EkstraktorówEdytuj

Ilość możliwych do użycia Ekstraktorów jest zależna od Rangi Mistrzostwa oraz od posiadania statusu Fundatora/Prime Access

  • RM 0–4: 1 dron
  • RM 5-9: 2 drony
  • RM 10+: 3 drony
  • Status Fundatora: +1 dodatkowy dron
  • Prime Access: +1 dodatkowy dron

Maksymalna możliwa ilość aktywnych Ekstraktorów wynosi 5, mając RM 10 lub większą oraz statusy Fundatora oraz Prime Access.

Ogólne informacjeEdytuj

  • Ekstraktory rozpoczną wydobywanie surowców po ich aktywowaniu. Gdy ekstrakcja dobiegnie końca, surowce muszą zostać odebrane manualnie.
    • Ilość zdobytych surowców jest równa 4-krotnemu ich podniesieniu. Dla rzadkich surowców (wliczając w to Ikona Ogniwo Orokin nie istnieje) oznacza to, że pomyślne zdobycie surowców zakończy się otrzymaniem 4 sztuk, choć niektóre z nich, takie jak Ikona Czujniki Neuronowe nie istnieje mogą zostać odebrane jako dodatkowy rzadki surowiec w ilości od 1 do 3. To oznacza, że istnieje mała szansa na otrzymanie od 4 do 12 rzadkich surowców.
  • Ekstraktor podczas wydobywania otrzymuje obrażenia. Nieodebranie Ekstraktora przed jego całkowitą utratą życia spowoduje jego nieodwracalne zniszczenie.
    • Planety o wyższym poziomie trudności mają większą szansę na zadanie obrażeń.
    • Obrażenia zawsze będą niższe od całkowitego życia drona, więc wysyłanie na zbieranie surowców w pełni sprawnego drona odbywa się bez żadnych obaw.
  • Gdy Ekstraktor zostanie zniszczony, opcja jego odebrania/wysłania zostanie zamieniona na odebranie szczątków i da nam Credits64 100 kredytów.
  • Uszkodzony Ekstraktor będzie powoli się regenerować w Ekwipunku gracza z prędkością 1 punktu życia na 5 minut, co sprawia, że Tytanowy Ekstraktor potrzebuje 5 godzin na regenerację, a Destylujący Ekstraktor 10 godzin.

Szansa na rzadkie surowceEdytuj

Każdy typ Ekstraktora ma inną szansę na rzadkie surowce.

Zobacz artykuł surowce, aby sprawdzić ich rzadkość.

Tytanowy Ekstraktor (Zwykły i Prime) Szansa
Powszechny 75.5%
Nieprzeciętny 22%
Rzadki 2%
Destylujący Ekstraktor (Zwykły) Szansa Różnica
Powszechny 30% -45.5%
Nieprzeciętny 65% +43%
Rzadki 5% +3%
Destylujący Ekstraktor (Prime) Szansa Różnica
Powszechny 20% -55.5%
Nieprzeciętny 75% +53%
Rzadki 5% +3%

*Różnica jest porównaniem każdego kolejnego Ekstraktora do wersji Tytanowej.

PoradyEdytuj

  • Mars, Jowisz, Eris i Europa są planetami, które mają 2 rzadkie surowce.
    • Dla Marsa jest to Ikona Gal nie istnieje oraz Ikona Morfyt nie istnieje
    • Dla Jowisza: Ikona Hexenon nie istnieje oraz Ikona Czujniki Neuronowe nie istnieje
    • Dla Eris: Ikona Neurody nie istnieje oraz Ikona Próbka Mutagenu nie istnieje
    • Dla Europy: Ikona Moduł Sterujący nie istnieje oraz Ikona Morfyt nie istnieje
  • Gracz, który często wchodzi do gry, na pewno powinien zaopatrzyć się w kilka Ekstraktorów i pamiętać o ich rozmieszczaniu i odbieraniu zebranych surowców. Najlepiej jest mieć kilka sztuk i używać ich naprzemiennie, by uszkodzone zdążyły się zregenerować.
  • Można zbierać i wysyłać Ekstraktory poprzez aplikację mobilną.
  • Najlepszą metodą zbierania surowców poprzez Ekstraktory jest przez posiadanie 5 Destylujących Ekstraktorów.

NotkiEdytuj

  • Czasami po zebraniu Ekstraktora przycisk jego ponownego aktywowania może się nie wyświetlić. Konieczne jest wtedy wyjście z wyboru planet i ponowne wejście.
  • Dron, który zakończył wydobywanie (postęp wynosi 100%), nie będzie otrzymywać dalej obrażeń.

CiekawostkiEdytuj

  • Ekstraktory zostały dodane w Aktualizacji 11, prezentując Tytanowy Ekstraktor.

BłędyEdytuj

  • Gra się buguje podczas próby wysłania Ekstraktora, przebywając na Przekaźniku.
  • Zebranie i natychmiastowe ponowne wysłanie Ekstraktora sprawi, że nie wyświetli się pasek postępu i będą pokazane ostatnio wydobyte surowce.