FANDOM

PetCarrier
Carrier
Carrier
CarrierPrime
Carrier Prime
Carrier Prime
DethcubeMain
Dethcube
Dethcube
ArcDrone
Diriga
Diriga
PetDjinn
Djinn
Djinn
Helios2
Helios
Helios
HeliosPrime
Helios Prime
Helios Prime
ShadeMain
Shade
Shade
PrismaShade
Shade Prisma
Shade Prisma
Taxon
Taxon
Taxon
WyrmMain
Wyrm
Wyrm
WyrmPrime
Wyrm Prime
Wyrm Prime

Diriga razi wrogów w pobliżu lub ich wykańcza z dystansu, używając strzelby snajperskiej Vulklok wyposażonej w "Wymierzony Pocisk" oraz "Puls Elektryczny".
Wpis w Kodeksie
Diriga jest strażnikiem Grineer, wyposażonym w Vulklok jako domyślną broń, pozwalającą mu wybierać cele na duże odległości lub stale ogłuszać cele z bliska.
Mody dostosowane do Diriga
Nazwa Opis
Wyrachowany Pocisk Strażnik ładuje potężny strzał i strzela do pierwszego wroga w zasięgu wzroku.
Impuls Elektryczny Strażnik nieustannie atakuje pobliskiego wroga, zatrzymując go w stanie ogłuszenia.
Puls Elektryczny Strażnik zaatakuje wielu przeciwników znajdujących się w zasięgu.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
15 000
AlloyPlate64
600
ArgonCrystal64
2
Plastids64
350
PolymerBundle64
500
Czas: 24 godziny
Cena na Rynku: Platinum6475
Cena Schematu: Credits64100,000

NotatkiEdytuj

  • Impuls Elektryczny łączy się z celem i dostarcza stałe obradzenia Electricity b Elektryczne i status elektryczny do celu, który połączy się z pobliskimi celami, ale nie ogłuszy tych dodatkowych wrogów. Zadaje bardzo małe obrażenia, a wrogowie będą mogli używać zdolności lub strzelać swoją bronią między animacjami ogłuszenia. To sprawia, że ​​jest to przydatne dla wrogów, którzy rzucają się na gracza, ogłuszając go na miejscu, dopóki wróg nie zostanie zabity lub gracz znajdzie się poza zasięgiem.
  • Diriga czasami spotyka się na równinach Eidelon .