FANDOM

PetCarrier
Carrier
Carrier
Carrier Prime
Carrier Prime
Carrier Prime
Dethcube
Dethcube
Dethcube
Dethcube Prime
Dethcube Prime
Dethcube Prime
Diriga
Diriga
Diriga
PetDjinn
Djinn
Djinn
Helios2
Helios
Helios
Helios Prime
Helios Prime
Helios Prime
Shade
Shade
Shade
Shade Prisma
Shade Prisma
Shade Prisma
Taxon
Taxon
Taxon
WyrmMain
Wyrm
Wyrm
Wyrm Prime
Wyrm Prime
Wyrm Prime

Diriga razi wrogów w pobliżu lub ich wykańcza z dystansu, używając strzelby snajperskiej Vulklok wyposażonej w "Wymierzony Pocisk" oraz "Puls Elektryczny".
Wpis w Kodeksie

Diriga jest strażnikiem Grineer, wyposażonym w Vulklok jako domyślną broń, pozwalającą mu wybierać cele na duże odległości lub stale ogłuszać cele z bliska.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
15 000
Stalowa Płyta64
600
Kryształ Argonowy64
2
Plastydy64
350
Pakiet Polimeru64
500
Czas: 24 godziny
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum6475
BP IkonaCena Schematu:
Credits64100,000

ModyEdytuj

Nazwa Opis
Wyrachowany Pocisk Strażnik ładuje potężny strzał i strzela do pierwszego wroga w zasięgu wzroku.
Impuls Elektryczny Strażnik nieustannie atakuje pobliskiego wroga, zatrzymując go w stanie ogłuszenia.
Puls Elektryczny Strażnik zaatakuje wielu przeciwników znajdujących się w zasięgu.

NotatkiEdytuj

  • Impuls Elektryczny łączy się z celem i dostarcza stałe obradzenia Electricity b Elektryczne i status elektryczny do celu, który połączy się z pobliskimi celami, ale nie ogłuszy tych dodatkowych wrogów. Zadaje bardzo małe obrażenia, a wrogowie będą mogli używać zdolności lub strzelać swoją bronią między animacjami ogłuszenia. To sprawia, że ​​jest to przydatne dla wrogów, którzy rzucają się na gracza, ogłuszając go na miejscu, dopóki wróg nie zostanie zabity lub gracz znajdzie się poza zasięgiem.
  • Diriga czasami spotyka się na równinach Eidelon .