FANDOM

Dezercja to typ misji wprowadzony w Aktualizacji 19.12 wraz z wydarzeniem The Pacifism Defect event.  W tym trybie musimy eskortować  niewielkie ekipy NPC do punktu ewakuacji, jednocześnie chroniąc ich przed Plagą .

Na początku misja ta nazywała się "Ewakuacja", jednak zmieniono nazwę w Aktualizacji 21 i jest obecnie źródłem Systemów Harrowa . Wszystkie trzy węzły Dezercji to Mroczne Sektory .

MechanikaEdytuj

Gracze zaczynają w pokoju, do którego muszą ewakuować NPC. Misja rozpoczyna się w momencie zhakowania drzwi otwierających dostęp do ów pokoju.

NPC będą pojawiać się co 30 sekund po rozpoczęciu misji oraz co każde 40 sekund po uratowaniu poprzedniej grupy, choć to odliczanie może zostać natychmiastowo zresetowane, jeśli któryś z graczy aktywuje panel pośpiechu, który jest pokazany przez pomarańczową ikonkę. Gdy pojawią się NPC, będą zmierzać do Kapsuł Leczniczych, które ich leczą, wysyłając zieloną falę. Moc Kapsuł Leczniczych będzie spadać podczas leczenia NPC; im więcej leczy jednostek jednocześnie, tym szybciej spada jej moc. Aby je zasilić, gracze muszą wprowadzić do nich Rdzeń Mocy, który jest wyrzucany przez Osprey Transporter-Mutalist; daje on 20% mocy do Kapusły (40% gdy gramy solo). Gdy NPC dojdą do Kapsuły, gracze muszą nakazać im dalszą podróż do punktu ewakuacji, inaczej będą stale stać w miejscu.

Gdy ewakuujemy 2 grupy ocalałych, otworzy się punkt ewakuacji dla graczy oraz pojawi się druga Kapsuła Lecznicza (rotacja/lokalizacja B). Po ocaleniu 2 kolejnych grup, pojawi się kolejna Kapsuła Lecznicza oraz otworzy się nowy segment mapy (rotacja/lokalizacja C). Od tego momentu lokalizacje B i C będą hostować grupę ocalałych, którzy będą zmierzać do lokalizacji A, a następnie do punktu ewakuacji.

NPC będą otrzymywać obrażenia w czasie przez skażenie Plagi , które występuje w powietrzu. Ocaleli, którzy padną na ziemię, będą się szybko wykrwawiać i zginą, jeśli nie zostaną wskrzeszeni przez gracza. Jeśli zginie 10 NPC, Lotus wstrzyma ewakuację i nie pojawi się więcej ocalałych oraz obecnie ocaleni nie będą się wliczać do grupy ocalonych. Gracze będą mieć wtedy 5 minut na ewakuację.

Maniakalni Grineer będą się od czasu do czasu pojawiać, gdy otworzy się 2 Kapsuła Lecznicza. Zabicie Maniakalnych Grineer sprawi, że wyrzucą Duże Rdzenie Mocy, które będą świecić na biało; przywracają moc Kapsuł od razu do 100%.

Co każde 7 ocalonych ekip sprawi, że pojawią się jednostki Czerwonego Woalu lub Fanatycy. To te same jednostki, które pojawiają się w zadaniu Okowy Harrowa . Będą atakować ocalałych, a ich poziom będzie rosnąć wraz z tokiem misji. Będą ich atakować niezależnie od tego, czy jesteśmy zaprzyjaźnieni z ów Syndykatem; zabicie ich nie zaniży naszej reputacji z nimi.

InformacjeEdytuj

  • Podczas grania solo występuje tylko 1 ekipa składająca się z 3 ocalałych, których musimy ewakuować; jest to niezależne od rotacji oraz dostępnych Kapsuł Leczniczych.
  • Z ocalałych, którzy zginą w wyniku wykrwawienia się, wydobędzie się specjalny Taran. Mają one własny wpis w Kodeksie i wymagają 3 skanów, aby uzyskać wszystkie informacje.
    • Jeżeli ocalały zostanie przez nas wskrzeszony ze stanu wykrwawiania się, a później znów padnie od wrogów czy efektu statusu, nie będzie mógł zostać ponownie wskrzeszony, tylko od razu zmieni się w Tarana.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 11.07.2019 r. przez użytkownika Ombre742.