FANDOM

Detektor Łupu to Mod Aur, który pokaże na mapie surowce, kontenery, skrzynki, ciała z łupem (które pokazują się wyłącznie na misjach z Zagrożeniami Środowiskowymi) wszystkim graczom oraz będą widoczne Insygnie Syndykatów i Szafy z Zasobami na misjach Sabotażu. Nie pokaże natomiast zwykłych Szaf i leżących schematów.

Detektor Łupu podświetli również mody na jasny, żółty/złoty kolor. Dystans, z jakiego są podświetlane mody, jest ograniczony przez rangę tego moda.

StatystykiEdytuj

Ranga Efekt Koszt *
0 5m -2
1 10m -3
2 15m -4
3 20m -5
4 25m -6
5 30m -7

* Mody Aur zwiększają pojemność na mody.

Notatki Edytuj

  • W trakcie gry z innymi graczami podświetlenie surowców na mapie nie zniknie, dopóki każdy z graczy ich nie podniesie.
  • Z powodu losowo-generowanej mapy oraz kontenerów na niej, będzie można dostrzec kontenery, do których nie mam dostępu; zwłaszcza na randze moda 4 i wyższej, ponieważ będzie wydawać się, że są blisko, a tak naprawdę dostęp do nich znajduje się dopiero na innym etapie mapy.
  • Kumuluje się ze Złodziejskim Zmysłem na maksymalnej randze oraz ze Zwierzęcym Instynktem, co da maksymalny zasięg aż 102 metrów.
  • Pionowy zasięg detekcji jest zablokowany na 12 metrach.

CiekawostkiEdytuj

  • Przed jego oficjalnym wprowadzeniem do gry w wyniku błędu był możliwy do zdobycia za pomocą Transmutacji.