Warframe Wiki
Advertisement
Warframe Wiki
Darvo

Darvo (Pełna nazwa prawdopodobnie Darvo Bek) jest synem wybitnego członka rady nadzorczej Corpus Frohd Beka. Darvo jest dawnym kupcem Corpus, który teraz regularnie sprzedaje sprzęt i towar na rynku lub w swoim sklepie który znajduje się na drugim piętrze każdego Przekaźnika Tenno. Przedmioty, jakie sprzedaje w Przekaźniku są na przecenach,(Przeceny mogą sięgnąć aż do 90% niższej ceny jaką stanowi na rynku za platynę) ale oferty sprzedaży mają ograniczony czas i ograniczoną ilość sprzedaży przedmiotu, oraz są losowe.

Ciekawostki[]

  • Wcześniej obrazek(Wizerunek) Darvo wykorzystywał nieużywany teraz boss Arn Etina.
  • W aktualizacji 12.0 Darvo dodano model 3D podczas komunikacji w misjach.
  • Według dialogu podczas misji z wydarzenia "Tylko Drobna Przysługa" Darvo ma "prawie" 105 lat. Pomimo tego, że jest traktowany podobnie jak nastolatek przez ojca, Frohd Bek, co może sugerować, że Corpus może żyć setki lat.
  • Podczas wydarzenia "Więzi które Wiążą", Frohd Bek próbował przekonać Darvo aby zajął miejsce jako nowy członek Rady Nadzorczej Corpus.Była to wysoka ranga stanowiska w Cropus, które było puste gdy Alad V został wygnany przez radę. Dzięki temu Darvo mógł być następcą Alad V na arenie politycznej Corpus, jeśli w ogóle przyjął by ofertę ojca.
  • Darvo wydaje się być dobrym hakerem nie tylko dumnie twierdząc, że gdy Tenno z powodzeniem włamał się do terminalu, ale także wtedy, gdy mówi, że udało mu się wyłączyć dwa modele Hyena Pack podczas jego ratunku gdy był zamknięty w celi.
  • Według transmisji radiowych Grineer, Darvo był zaangażowany w porwanie osoby Grineer oraz w wielu zabójstwach.
Advertisement