Długi Wiążące to surowce używane do różnych transakcji w Zjednoczonym Solaris, jak na przykład pozyskiwanie reputacji i zdobywanie wyższej rangi, wymiana za dekorację, czy też do Ozdobienia Kitgunów oraz towarzyszy MOA. Istnieje pięć typów długów wiążących.

  • DługSzkoleniowy64.png Dług Szkoleniowy - Poborcy nazywają to inwestowaniem w przyszłość, ale pożyczki, które pokryją zawodowy trening zawsze kosztują więcej niż zarabiasz. Szczególnie jeśli wliczysz odsetki.
  • DługSchronienia64.png Dług Schronienia - Obejmuje wszystko, od opłat mieszkaniowych po ubezpieczenie, pozwolenie na dokowanie i spłatę tego traktora kolejowego. Przedmioty dużego gabarytu.
  • DługMedyczny64.png Dług Medyczny - Aby dostać pracę, potrzebujesz modyfikacji. Następnie potrzebujesz więcej pracy, aby zapłacić za modyfikacje, więc otrzymujesz więcej modyfikacji. I oto mamy efekt.
  • DługZaliczkowy64.png Dług Zaliczkowy - Czasami pracownik potrzebuje pomocy, więc dostaje zaliczkę na kolejną wypłatę. Ogromne stopy procentowe prawie gwarantują, że będą spłacać to przez wieki.
  • DługRodzinny64.png Dług Rodzinny - Długi niezapłacone przez jedno pokolenie są przekazywane do następnego. Praca, by je spłacić, jest postrzegana jako coś, z czego można być dumnym. Wszak jaki jest wybór?

Pozyskanie[edytuj | edytuj kod]

Zlecenia[edytuj | edytuj kod]

Długi Wiążące możemy zdobyć ze zleceń rybackich na Orb Vallis jako łup powszechny. Poniżej znajduje się tabela z informacją, z jakiego typu zlecenia możemy pozyskać Długi Wiążące oraz jaką mamy na to szansę.

Dług Wiążący Poziom Etap 1 Etap 2 Etap 3 Etap 4 Etap 5
DługSzkoleniowy64.png Dług Szkoleniowy x2 Zlecenie 1 20.00% 15.49% 0.00%
DługSchronienia64.png Dług Schronienia x2 Zlecenie 2 20.00% 14.81% 0.00%
DługMedyczny64.png Dług Medyczny x2 Zlecenie 3 20.00% 12.50% 12.50% 0.00%
DługZaliczkowy64.png Dług Zaliczkowy x2 Zlecenie 4 19.35% 14.81% 14.81% 13.19% 0.00%
DługRodzinny64.png Dług Rodzinny x2 Zlecenie 5 25.00% 16.67% 16.67% 14.29% 0.00%

Ticker[edytuj | edytuj kod]

Długi Wiążące możemy zdobyć również poprzez ich zakup od Tickera.

  • Szkoleniowe oraz Schronienia, niższe rangą długi, zwykle możemy wykupić wyłącznie przy użyciu Kredytów oraz sporej ilości surowców zdobywanych na misjach z Układu Słonecznego lub czasami przy użyciu okolicznych surowców z Orb Vallis, takimi jak grzyby, kryształy czy serworyby.
  • Medyczne, Zaliczkowe i Rodzinne, długi wyższe rangą, mogą wymagać znacznie większej gotówki oraz sporej ilości surowców z Orb Vallis.

Zyskobiorczyni[edytuj | edytuj kod]

Zyskobiorczyni po jej zabiciu w 4 fazie Napadu zawsze wyrzuci 3 długi Medyczne, 2 Zaliczkowe oraz 1 Rodzinny.

Użycie[edytuj | edytuj kod]

Rangi[edytuj | edytuj kod]

Długi Wiążące są wykorzystywane jako źródło zdobywania reputacji ze Zjednoczonym Solaris.

Tytuł DługSzkoleniowy64.png Dług Szkoleniowy DługSchronienia64.png Dług Schronienia DługMedyczny64.png Dług Medyczny DługZaliczkowy64.png Dług Zaliczkowy DługRodzinny64.png Dług Rodzinny
Pozaświatowiec 13
Szelma 12 15
Od roboty 10 15 13
Kumpel 12 10 13
Stary druh 12 12 10
Łączna ilość 35 42 35 25 10

Ticker[edytuj | edytuj kod]

Ticker sprzedaje dekoracje do Orbitera za Długi Wiążące. Gracz może również zwrócić długi zakupione u Ticker za pewną ilość reputacji ze Zjednoczonym Solaris:

  • ReputationLargeBlack.png 100DługSzkoleniowy64.png Dług Szkoleniowy
  • ReputationLargeBlack.png 200DługSchronienia64.png Dług Schronienia
  • ReputationLargeBlack.png 300DługMedyczny64.png Dług Medyczny
  • ReputationLargeBlack.png 400DługZaliczkowy64.png Dług Zaliczkowy
  • ReputationLargeBlack.png 500DługRodzinny64.png Dług Rodzinny

Ozdabianie[edytuj | edytuj kod]

Niektóre Długi Wiążące są również używane jako waluta do Ozdabiania Kitgunów od Wrednej Zuud oraz do budowy Towarzyszów MOA od Golenia.

  • 10 DługSzkoleniowy64.png Dług Szkoleniowy do Ozdobienia MOA.
  • 10 DługSchronienia64.png Dług Schronienia do Ozdobienia Kitguna.