FANDOM

Długi Wiążące to surowce używane do różnych transakcji w Zjednoczonym Solaris, jak na przykład pozyskiwanie reputacji i zdobywanie wyższej rangi, wymiana za dekorację, czy też do Ozdobienia Kitgunów oraz towarzyszy MOA. Istnieje pięć typów długów wiążących.

  • DługSzkoleniowy Dług Szkoleniowy - Poborcy nazywają to inwestowaniem w przyszłość, ale pożyczki, które pokryją zawodowy trening zawsze kosztują więcej niż zarabiasz. Szczególnie jeśli wliczysz odsetki.
  • DługSchronienia Dług Schronienia - Obejmuje wszystko, od opłat mieszkaniowych po ubezpieczenie, pozwolenie na dokowanie i spłatę tego traktora kolejowego. Przedmioty dużego gabarytu.
  • DługMedyczny Dług Medyczny - Aby dostać pracę, potrzebujesz modyfikacji. Następnie potrzebujesz więcej pracy, aby zapłacić za modyfikacje, więc otrzymujesz więcej modyfikacji. I oto mamy efekt.
  • DługZaliczkowy Dług Zaliczkowy - Czasami pracownik potrzebuje pomocy, więc dostaje zaliczkę na kolejną wypłatę. Ogromne stopy procentowe prawie gwarantują, że będą spłacać to przez wieki.
  • DługRodzinny Dług Rodzinny - Długi niezapłacone przez jedno pokolenie są przekazywane do następnego. Praca, by je spłacić, jest postrzegana jako coś, z czego można być dumnym. Wszak jaki jest wybór?

PozyskanieEdytuj

ZleceniaEdytuj

Długi Wiążące możemy zdobyć ze zleceń rybackich na Orb Vallis jako łup powszechny. Poniżej znajduje się tabela z informacją, z jakiego typu zlecenia możemy pozyskać Długi Wiążące oraz jaką mamy na to szansę.

Dług Wiążący Poziom Etap 1 Etap 2 Etap 3 Etap 4 Etap 5
DługSzkoleniowy Dług Szkoleniowy x2 Zlecenie 1 20.00% 15.49% 0.00%
DługSchronienia Dług Schronienia x2 Zlecenie 2 20.00% 14.81% 0.00%
DługMedyczny Dług Medyczny x2 Zlecenie 3 20.00% 12.50% 12.50% 0.00%
DługZaliczkowy Dług Zaliczkowy x2 Zlecenie 4 19.35% 14.81% 14.81% 13.19% 0.00%
DługRodzinny Dług Rodzinny x2 Zlecenie 5 25.00% 16.67% 16.67% 14.29% 0.00%

TickerEdytuj

Długi Wiążące możemy zdobyć również poprzez ich zakup od Tickera.

  • Szkoleniowe oraz Schronienia, niższe rangą długi, zwykle możemy wykupić wyłącznie przy użyciu Kredytów oraz sporej ilości surowców zdobywanych na misjach z Układu Słonecznego lub czasami przy użyciu okolicznych surowców z Orb Vallis, takimi jak grzyby, kryształy czy serworyby.
  • Medyczne, Zaliczkowe i Rodzinne, długi wyższe rangą, mogą wymagać znacznie większej gotówki oraz sporej ilości surowców z Orb Vallis.

ZyskobiorczyniEdytuj

Zyskobiorczyni po jej zabiciu w 4 fazie Napadu zawsze wyrzuci 3 długi Medyczne, 2 Zaliczkowe oraz 1 Rodzinny.

UżycieEdytuj

RangiEdytuj

Długi Wiążące są wykorzystywane jako źródło zdobywania reputacji ze Zjednoczonym Solaris.

Tytuł DługSzkoleniowy Dług Szkoleniowy DługSchronienia Dług Schronienia DługMedyczny Dług Medyczny DługZaliczkowy Dług Zaliczkowy DługRodzinny Dług Rodzinny
Pozaświatowiec 13
Szelma 12 15
Od roboty 10 15 13
Kumpel 12 10 13
Stary druh 12 12 10
Łączna ilość 35 42 35 25 10

TickerEdytuj

Ticker sprzedaje dekoracje do Orbitera za Długi Wiążące. Gracz może również zwrócić długi zakupione u Ticker za pewną ilość reputacji ze Zjednoczonym Solaris:

  • ReputationLargeBlack 100DługSzkoleniowy Dług Szkoleniowy
  • ReputationLargeBlack 200DługSchronienia Dług Schronienia
  • ReputationLargeBlack 300DługMedyczny Dług Medyczny
  • ReputationLargeBlack 400DługZaliczkowy Dług Zaliczkowy
  • ReputationLargeBlack 500DługRodzinny Dług Rodzinny

OzdabianieEdytuj

Niektóre Długi Wiążące są również używane jako waluta do Ozdabiania Kitgunów od Wrednej Zuud oraz do budowy Towarzyszów MOA od Golenia.

  • 10 DługSzkoleniowy Dług Szkoleniowy do Ozdobienia MOA.
  • 10 DługSchronienia Dług Schronienia do Ozdobienia Kitguna.