Edytuj

Mistrz śmiercionośnych żywiołów, Chroma może zmieniać typ obrażeń poprzez zmianę koloru energii.
– Wpis w Kodeksie
Oto Chroma, starożytna legenda, mistrz żywiołów.
Lotus

Data Wydania: 19 Marzec 2015

Prawowity król pierwotnych sił natury. Chroma zaskakuje wrogów i wzmacnia sojuszników żywiołowymi kaprysami. Chroma dostępny jest od Update 16.

Schemat Chromy można zdobyć jako nagrodę za ukończenie zadania Nowy Obcy, którą można uaktywnić w neutralnym syndykacie Cefalon Simaris na dowolnym Przekaźniku, natomiast schematy komponentów są przyznawane jako nagroda za uaktywnienie złącz (Urana - Neurooptyka, Neptuna - Powłoka i Plutona - Systemy). Ukończenie misji Skradzione Marzenia i 5 Ranga Mistrzostwa są wymagane do uzyskania dostępu do misji Nowy Obcy.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 375
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
Plastids64
200
NeuralSensor64
2
PolymerBundle64
350
15,000
Neurode64
2
NanoSpores64
900
Plastids64
50
15,000
Oxium64
400
ArgonCrystal64
2
Neurode64
1
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Warframe Profile - Chroma

Warframe Profile - Chroma

Ciekawostki Edytuj

  • Raz zdobytej Chromy nie należy sprzedawać, ponieważ obecnie zadanie Nowy Obcy nie może być powtórzone.
  • Chroma w języku greckim znaczy "Kolor". Imię tego Warframe odnosi się do nietypowej mechaniki rozgrywki, która opiera się na kolorze energii (kolor odpowiada za żywioł od jakiego będą pochodzić obrażenia umiejętności).
  • Wygląd Chromy był zainspirowany przez smoki, a szczególnie jego głowa, która jest typowa dla europejskiej interpretacji smoka.
  • Chroma posiada trzeci najcięższy pancerz w grze, poprzedzony przez 600 pancerza Valkyr oraz 450 pancerza Atlas.
  • Chroma jest pierwszym Warframe wymagającym części innych Warframe do skonstruowania.

Edytuj

Połącz żywioły rozpętując nieopętaną destrukcję Chromą Prime. Zawiera zmienione polaryzacje, dla większych możliwości personalizacji.
– Wpis w Kodeksie
Data Wydania: 25 września 2018

Chroma Prime jest wariantem Prime Warframe'a Chroma, posiada zwiększony pancerz oraz pojemność energii w stosunku do zwykłej wersji.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
5
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
Neurode64
4
Circuits64
1,750
Plastids64
450
NanoSpores64
4,750
15,000
NitainExtractor
2
ControlModule64
10
Rubedo64
1,600
Salvage64
7,800
15,000
ArgonCrystal64
2
NeuralSensor64
5
PolymerBundle64
1,775
Ferrite64
4,000
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Neo K2 Powszechny
Neuroptyka
Lith C3 Rzadki
Powłoka
Meso T3 Nieprzeciętny
Systemy
Axi C3 Rzadki

Schemat
Neo K2 Powszechny
Neuroptyka
Lith C3 Rzadki
Powłoka
Meso T3 Nieprzeciętny
Systemy
Axi C3 Rzadki

Schemat
Neo K2 Powszechny
Neuroptyka
Lith C3 Rzadki
Powłoka
Meso T3 Nieprzeciętny
Systemy
Axi C3 Rzadki

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

NotatkiEdytuj

  • Chroma Prime w porównaniu do Chromy:
    • Wyższy pancerz (425 vs 300)
    • Wyższa pojemność energii (200/300 vs 150/225)
    • Rożne polaryzacje (BarDblackVblackBar vs BarVblack)
  • Chroma Prime razem z Voltem Prime i Saryn Prime mają najwyższy współczynnik energii w całej grze: 200 na randze 0 oraz 300 na randze 30.
  • Jak każdy Warframe Prime, Chroma Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

Edytuj

ŻywiołyEdytuj

Chroma posiada unikatową zdolność zmiany żywiołu od którego pochodzą obrażenia jego umiejętności. Zmiana żywiołu dokonywana jest poprzez zmianę koloru energii z palet koloru. Kolory z zakresu czerwieni odpowiadają za Heat b Ogień, odmiany niebieskiego to Electricity b Elektryczność, zielenie to Toxin b Toksyna, a odcienie bieli i czerni są odpowiedzialne za Cold b Zimno.

Aby móc korzystać w pełni z tej umiejętności Chromy, wystarczy podstawowa paleta kolorów.

Podczas wybierania koloru energii Chromy jest wyświetlana ikona żywiołu (Heat b,Toxin b,Cold b,Electricity b) odpowiadającego wybranemu kolorowi.

UmiejętnościEdytuj

WidmowyKrzyk WidmowyKrzykIkona
ENERGIA
SferaEnergii10
KLAWISZ
1
Widmowy Krzyk
Zionie żywiołowym płomieniem. Wybrany kolor energii zmienia żywioł mocy.
Pobór Energii: 5 / s
Skuteczność:100 / 125 / 150 / 200 (Podstawowe Obrażenia)
40% / 45% / 50% / 60% (Szansa Statusu)
Czas Trwania:Brak
Zasięg:4 / 5 / 6.5 / 10 m

  • Chroma uwalnia ciągły strumień energii żywiołu zadając 100 / 125 / 150 / 200 obrażeń od Heat b Ognia, Electricity b Elektryczne, Toxin b Toksyczne lub Cold b Zimna na sekundę z 40% / 45% / 50% / 60% szansą na zadanie żywiołowego efektu statusu wszystkim celom w stożku o zasięgu 4 / 5 / 6.5 / 10 m.
    • Obrażenia na sekundę zależą od Siły Mocy.
    • Typ obrażeń zależy od aktualnie przypisanego żywiołu Chromy.
    • Efekt Statusu Heat b Ognia zadaje 50% obrażeń podstawowych Widmowego Krzyku na tik przez 7 tików w ciągu 6 sekund. Podpaleni przeciwnicy będą również panikować przez krótki okres czasu.
    • Efekt Statusu Electricity b Elektryczne wywoła łańcuch elektryczny pomiędzy wszystkimi przeciwnikami na małym obszarze zadając 50% obrażeń podstawowych Widmowego Krzyku. Porażeni wrogowie będą tymczasowo ogłuszeni.
    • Efekt Statusu Toxin b Toksyczne zadaje 50% podstawowych obrażeń Widmowego Krzyku na tik przez 9 tików w ciągu 8 sekund. Obrażenia od Toksyny omijają Tarcze i Proto Osłony i bezpośrednio zadają obrażenia w życie. Wiele Toksycznych DoT łączy się na tym samym celi i zwiększa obrażenia zadawane w czasie trwania.
    • Efekt Statusu Cold b Zimna redukuje szybkość ruchu i ataku o 50% na czas 6 sekund.
    • Długość stożka zależy od Zasięgu Mocy.
  • Widmowy Krzyk pobiera 5 energii na sekundę gdy jest aktywny. Zostanie automatycznie wyłączony jeżeli energia Chromy się wyczerpie, zostanie wykonany manewr lub gdy zostanie wyłączony poprzez ponowne wciśnięcie przycisku aktywującego.
    • Koszt aktywacji i pobór zależą od Wydajności Mocy.
    • Chroma nie może użyć broni lub innej umiejętności podczas używania Widmowego Krzyku.
    • Szybkość ruchu jest znacznie zmniejszona podczas używania tej umiejętności, a wszystkie Manewry z wyjątkiem dla chwytania półek/krawędzi, przewrotów i backflipów nie mogą być wykonane.
    • Atakiem można kierować jedynie w kątach 900 w prawo i lewo oraz 450 w górę i w dół.
    • Chroma jest niewrażliwy na obalenia i wszelkiego typu formy kontroli tłumu podczas wykonywania Widmowego Krzyku.

W-widmowy-krzyk

Główny Artykuł: Dopalenie

Dopalenie to Modyfikacja Wzmocnienia dla Widmowego Krzyku Chromy. Po dezaktywowaniu Widmowego Krzyku Chroma wystrzeli pocisk nasycony energią żywiołu (zależny od koloru energii), który zada obrażenia za każdą sekundę trwania Widmowego Krzyku, aż do osiągnięcia maksymalnych obrażeń.

Ranga Obrażenia na sekundę Limit obrażeń Koszt
0 25 200 6
1 50 300 7
2 75 400 8
3 100 500 9

  • Umiejętność staje się przydatna, gdy jest używana do kontroli tłumu. Z Ogniem lub Elektrycznością może być używana jako ciągły ogłuszacz tłumu.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

StrażnikŻywiołów StrażnikŻywiołówIkona
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
2
Strażnik Żywiołów
W zależności od wybranego koloru energii żywiołu, Chroma stworzy ofensywne pole obszarowe; jego sojusznicy będą otoczeni defensywną energią.
Skuteczność:

25 / 50 / 75 / 100 (Podstawowych obrażeń / s)
50 / 75 / 100 / 200 (Bonus bazowego życia)
2% / 5% / 7% / 10% (Szansa Statusu)

250% / 300% / 500% / 1000% (Procent podstawowych obrażeń)
50 / 65 / 75 / 100 (Bonus bazowych tarcz)
10% / 15% / 20% / 25% (Szansa Statusu)

25% / 40% / 50% / 70% (Redukcja użycia wytrzymałości)
25 / 50 / 75 / 100 (Bonus podstawowej wytrzymałości)
25% / 35% / 40% / 50% (Szansa Statusu)

1.5x / 2x / 2.5x / 3x (Zwiększenie podstawowych obrażeń)
25 / 75 / 100 / 150 (Bonus bazowego pancerza)
10% / 15% / 20% / 25% (Szansa Statusu)

Czas Trwania:10 / 15 / 20 / 25 s
Zasięg:6 / 8 / 10 / 12 m

W-strażnik-żywiołów

Główny Artykuł: Wieczna Straż

Wieczna Straż to Modyfikacja Wzmocnienia dla Strażnika Żywiołów Chromy. Sojusznicy, którzy opuszczą zasięg umiejętności, zachowają jej efekty na pewien procent pozostałego czasu trwania.

Ranga Czas trwania Koszt
0 50% 6
1 65% 7
2 80% 8
3 100% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

PancerzWściekłości PancerzWściekłościIkona
ENERGIA
SferaEnergii75
KLAWISZ
3
Pancerz Wściekłości
Gdy trafiane są tarcze, pancerz Chromy staje się mocniejszy. Gdy trafiane są punkty życia, wzmocnione są obrażenia broni. Działa przez określony czas, maksimum wzrasta wraz z rangą.
Skuteczność:200% / 250% / 300% / 350% (Bonus bazowego pancerza)

2x / 2.25x / 2.5x / 2.75x (Zwiększenie podstawowych obrażeń)

Czas Trwania:10 / 15 / 20 / 25 s
Zasięg:Brak

W-pancerz-wściekłości

Główny Artykuł: Odwet Wściekłości

Odwet Wściekłości to Modyfikacja Wzmocnienia dla Pancerza Wściekłości Chromy. Otrzymanie 150 punktów obrażeń spowoduje wybuch. Uszkodzenia tarcz wywołają obrażenia Przebijające, natomiast obrażenia życia wywołają obrażenia od Wybuchu.

Ranga Zasięg Koszt
0 4m 6
1 5m 7
2 7m 8
3 9m 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Wizerunek WizerunekIkona
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
4
Wizerunek
Chroma zmienia swoją skórę w potężnego strażnika, który wzmacnia pobliskich sojuszników i razi wrogów żywiołowymi atakami.

Pobór Energii: 10 / s

Skuteczność:

100 / 200 / 300 / 400 (Bazowe obrażenia)
1000 / 2000 / 4000 / 8000 (Bazowe życie)
15% / 30% / 45% / 60% (Bazowa szansa na kredyty)
1.25x / 1.5x / 1.75x / 2x (Zwiększenie podstawowych kredytów)

20% Większa szybkość ruchu
50% Mniej pancerza

Czas Trwania:Brak
Zasięg:~ 20 m

W-wizerunek

Główny Artykuł: Kierowany Wizerunek

Kierowany Wizerunek to Modyfikacja Wzmocnienia dla Wizerunku Chromy. Zadaje obrażenia na sekundę wrogom znajdującym się na trasie Wizerunku. Podczas rozmieszczenia wyje, ogłuszając pobliskich przeciwników.

Ranga Obrażenia na sekundę Koszt
0 500 6
1 1000 7
2 1500 8
3 2000 9

  • Wizerunek uwalnia swój "ryk" chwilę po wezwaniu. Pozwala to na tymczasowe ogłuszenie przeciwników.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.