FANDOM

Cel Corpus jest głównym celem na misjach typu Uprowadzenie. Przypominają Załogantów, ale ich mundury wyposażenie oraz zdolności mogą się różnić w zależności od poziomu misji. Cel Corpus będzie otrzymywał +300 % obrażeń od ataków z ukrycia, dzięki czemu otrzymują skuteczny mnożnik 4,0x. Są oni automatycznie alarmowani, gdy Lotus oznajmia, że znalazłeś cel, co znacznie utrudnia wykonanie owego ataku.

Warianty Edytuj

Każdy Cel Corpus ma specjalne zdolności, których może użyć podczas ucieczki przed Tenno. Zdolności zależą jakim wariantem są:

  • Bezrękawniki noszą skafandry w kolorze pomarańczowym z żółtym paskiem. Są wyposażeni w karabin wyborowy Lanka i są wyposażeni w Flash Bang ( coś w stylu granatu błyskowego ), który emituje jasny błysk czyniąc cel chwilowo niewidzialnym, podobnie jak Sierżant.
  • Celowniczy noszą skafandry w kolorze żółtym z czerwonym paskiem ( które wyglądają podobnie do Dozorcy Corpus ). Dzierżą Prova i mogą wytworzyć falę sejsmiczną, które powalają przeciwników, którzy znajdują się w pobliżu.
  • Białe Kostiumy są wyposażone w Glaxion i wytwarzają podobny glob śnieżny co Arktyczni Eximus.
  • Niwelujący noszą skafandry w kolorze złotym i są wyposażeni w Detron i mogą wytworzyć pole siłowe, które pochłania ogień z broni palnej, a także uniemożliwia Warframe używania umiejętności specjalnych w wnętrzu pola. Pole siłowe będzie się regenerowało dopóki cel nie zostanie zestrzelony lub same pole nie zostanie zniszczony dron projektor. Mogą również wypuszczać Ospreye Tarczowe i Ospreye minowe.