FANDOM

Cefalon Samodeus

Cefalon Samodeus jest cefalonem odpowiedzialnym za stworzenie wszystkich Modów (w tym modów Mod Riven) w grze. Na obecną chwile nie posiadamy żadnych dodatkowych informacji na temat Cefalona Samodeusa, pozostawiając nam tylko spekulacje o tym jak i dlaczego stworzył Mody Riven.

Samodeus

Cefalon Samodeus

Pierwotnie planowany w Aktualizacji 19, rozwój wiedzy o Samodeusie nie był jeszcze ukończony i ostatecznie został wycofany.

CytatyEdytuj

  • "Jesteś albo wyjątkowym szczęściarzem albo złodziejskim nasieniem.Prawdopodobnie nawet nie doceniasz tego, co posiadasz. Moje życie. Moja dusza. Moja sztuka. Będziesz musiał się wykazać, zanim ujawnię piękno ukryte w tym dziele. "
  • "Do tej pory w swej ignorancji używałeś moich dzieł do tego, co ci pasuje, ale to tylko posmak tego, co osiągnąłem. Narazie, możesz zagnieźdzać moje piękne kreacje w swoim prymitywnym karabinie jak smutny prostaczek, aż nie zrozumiesz głębi moich wyjątkowych kreacji. "
  • "Pierwszą rzeczą, której musisz się nauczyć, jest to, że każdy kawałek mojego wielkiego stworzenia jest plastyczny i niepowtarzalny, każdy kawałek jest samotny i jest częścią mojej złamanej jaźni. Czy rozumiesz? Boję się, że mogłem cię już przytłoczyć nadmiarem wiedzy. Ograniczę cię do tuzina i trzech, ale szybko zobaczysz szeroki wachlarz ukrytych możliwości, zarówno zachwycających, jak i niesprzyjających.Zostaw mnie i wróć tutaj, kiedy będziesz mógł podzielić się tym, co ukazała ci moja sztuka."

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię można tłumaczyć jako "Sam Bóg"